İyi okumalar....
Mutfağa indiğimizde dolabın karşısına geçip yumurta ve un çıkardım. " Ateş.", "Efendim canım?" yumurtanın kabını attıktan sonra ona döndüm. " Hiiiç." dedim ve gülerek önüme döndüm. Güldü. Omleti yapıp masaya koydum. Masayı hazırlayınca oturup yemeğe başladık. Bitince " Sen valizini hazırla ben hallederim." dedi tabakları tezgaha koyup." Peki. " dedim ve yanağını öpüp yukarı çıktım. Valizi hazırlamaya başladım. Kapı çaldı. Söylene söylene aşağı indim. "Ya yeni evlilerin evine ilk günden gelinir mi?" kapıyı açtığımda en fazla 45 yaşında olan bakımlı bir kadın duruyordu. " Buyrun?", "Ateş 'e bakmıştım ben.", "Kimsiniz?", " Pardon da sen kimsin bana soru soruyorsun?" dedi kadın. Şaşırdım ve kaşlarımı çattım. Tam cevap verecektim ki Ateş içeriden geldi. "Kimmiş hayatım?" dedi ve kadını görünce tekrar konuştu. " Buyrun hanımefendi?", "Ateş. Oğlum..." dedi ve Ateş'e sarıldı. Gözlerim kocaman açıldı. Ateş donmuştu adeta. Karşılık vermiyordu. "Benim oğlum. Annen." dedi ve ellerini yüzüne koydu. Ateş iki adım geriye gitti. "Buyurun içeride konuşun isterseniz." dedim. Kadın içeriye geçip oturdu. Ateş sinirli sinirli bana bakıyordu. "Ateş, lütfen." dedim ve elini tutup içeri götürdüm. " Sizi dinliyoruz?" dedim kadına dönerek arkama yaslandım. " Oğluma geldim.", "Bunca sene neredeydiniz?" dedim kaşlarımı çatıp ve doğruldum. " Sana hesap mı vereceğim?" dedi. Ateş dişlerinin arasından " Karımla düzgün konuş.", " Sizi dinliyorum." dedim tekrar ederek, Ateş'in elini tuttum. " Yerini anca bulabildim. Oğlum bir hata yaptım. Lütfen affet beni.", " Ya bırak Allah aşkına. Daha yeni bulmuşmuş." dedi ve ayağa kalktı." Defolup gider misin evimden?", kadın ayağa kalktı"Ama oğlum-" , "Bana oğlum DEME! DEFOL DEDİM!" olduğum yerde sıçradım. Ayağa kalktım aralarına girdim. Ateş'in göğsüne elimi koydum. "Tamam Ateş. Lütfen.", "Ne lütfen Bade ne lütfen!?" dedi ve kapıyı çarpıp çıktı. Tekrar oturdum. " Bana anlatır mısınız her şeyi?" dedim kadının dolu gözlerine bakarak. "Ben Ateş'e hamile kaldığımda 16 yaşındaydım. Korktum. Bir şey yaparlar ona diye korktum.." dedi gözlerini sildi. "Peki babası?", "Babası benden 4 yaş büyüktü. Teğmendi. Bizim köye geldiğinde tanışmıştık. Sonra Ateş oldu. Şehit oldu evlendikten 1 ay sonra." dedi. "Bunca zamandır neredeydiniz peki?", " Yüzüm tutmadı gelmeye. Böyle olacağını biliyordum." dedi. " Korktunuz öyle mi? Bende hamileyim hanımefendi. Beni öldüreceklerini bilsem bile ben asla çocuğumu vermem kimselere." dedim elimi karnıma koyup. Elini karnıma korkarak getirdi ve okşadı." Torunum mu var şimdi? " kafamı salladım. Ve biraz geri çekildim. " Kızım lütfen, lütfen Ateş ile konuş. Yalvarırım sana. "," Tamam. " derin nefes verdim." Konuşmaya çalışacağım." ayağa kalktım ve çekmecede kartımı aldım. "Bu benim kartım. Ararsınız." dedim ve uzattım. Karta baktı "Sende mi özel harekatçısın?" kafamı salladım. Gülümsedi. Gelip sarıldı. " Lütfen kızım." dedi elleriyle yüzümü avuçlayıp. Kafamı salladım ve geri çekildim. "Buyrun. Bu arada ne yaparsam Ateş için yaparım, sizin için değil. İyi günler. " dedim kapıyı göstererek. Kadın çıktıktan sonra tekrar koltuğa oturdum. Derin bir nefes verdim. Telefonumu aldım elime. Ateş'i aradım. Ama açıyordu. Yukarıya çıktım. Yatağa uzanıp dizlerimi kendime çektim. "Annecim, bir insan nasıl böyle olabilir? Bu kadar acımasız, sorumsuz. En önemlisi de korkak." elimi karnıma koydum. Gözlerimi silip burnumu çektim. Ateş'in o hali beni çok üzmüştü ve telefonlarıma cevap vermiyordu. "Ama sen hiç merak etme. Biz annen ve baban olarak, üstümüze düşen görevi yapacağız. Seni vermem asla, bırakmam." dedim gözlerimi silerek.
Kapı açılma sesi geldi. Hemen yataktan kalkıp aşağı indim. Ateş'e sarıldım. Kollarını belime doladı. "Niye açmıyorsun telefonlarımı? Nasıl merak ettiğimden haberin var mı?" dedim gözlerine bakarak. "Evde bırakmışım. Kusura bakma." dedi. Yukarı çıktı. Geçip koltuğa oturdum. Elimi yanağıma dayayarak karşıma bakıyordum. Ateş geldi ve oturdu. Beni bacağının arasına oturttu. Kafamı göğsüne koydum. " İzmir'e gitmek istemiyorum." dedim. "Nasıl yani?" dedi gözlerime bakarak. " Canım istemiyor. Evde oturalım işte." dedim. " Bende sana onu söyleyecektim aslında. Sen söyledin." dedi. Kafamı salladım ve geri çekildim. "Ateş bir şey konuşmak istiyorum." dedim gözlerine bakıp. Kaşlarını çattı. "Ne konuda?" kafamı eğdim, "Annen ve baban.", "Bade istemiy-", "Ya ama bir dinle!" dedim kaşlarımı çatarak. "Bana bak Ateş Ceylan, sözümü kesersen bende seni keserim." dedim parmağımı sallayarak. Güldü. " Annen sana hamile kaldığında 16 baban ise 20 civarındaymış. Baban teğmenmiş, göreve gidip gelirmiş annen gilin köyüne. Tanışmışlar işte sonrada sen olmuşsun detaya girmiyeceğim. " dedim ve güldüm. Saçlarımı kulağımın arkasına doğru okşadı. " Annen çok korkmuş, abileri yani kuzenleri falan sana bir şey yapar diye. Bunca senedir gelmek istemiş ama yüzü tutmamış. "," Peki babam? "," Şey o, o şehit olmuş. Annenle evlendikten 1 ay sonra." dedim kafamı eğip. " Annen seninle konuşmak istiyor Ateş. Ben bu konuda hiç bir şey diyemem. Senin kararın. " derin bir nefes verdi." Bade konuyu kapatsan mı? " dedi. Kafamı salladım. Masadan ikimizinde telefonuna uzandım." Hadi pubg atalım. " dedim uzatarak. " Tamam." dedi ve oyuna girdi. Bende açıp girdim." Düzgün bir yere atla Ateş, patlatırım seni. " dedim ona bakıp. "," Tamaam. " dedi. Oyunu tam olarak oynarken "Ateş arkanda. Lan arkan orası mı? Allahım sabır ver." söylene söylene oyunda Ateş' in yanına gittim ve uzandım. "Ablanı izle. 2 atışta öldü işte, bu kadar basit." dedim gülerek. Birden bomba patlattı ikimizde öldük. "Ya Ateş, napıyosun ya. Gıcık, uyuz, öküz." dedim ve yavaşça vurmaya başladım. " Kızım dursana, ya dur." dedi ellerimi tuttu. "Şaka şaka, ben atacaktım sen atmasan." dedim ve gülmeye başladım. Güldü, yanağımdan öptü. "Saat kaç olmuş? Ohaa Ateş acıktım ben o zaman.", "Kızım sen saate göre mi acıkıyorsun?", "Aynen, pizza söylesene. Sosissiz." dedim ve kucağında kalkıp televizyonu açtım. " Sen hani ilk günden kocasına dışardan yedirdi demem diyordun?", " Kim demiş canım?" gülüp telefonundan pizzacıyı aradı ve pizzaları söyledi. Onu beklerken sohbet etmeye başladık" Bade, bu arada bir şey söyleyeceğim. "," Söyle. "," Benim bir köpeğim var. "," Hani nerede? " dedim heyecandan ayağa kalkarak. Gülüp yanına çekti." Şuan tedavi görüyor güzelim. Yarın ya da ertesi gün bitiyor. " dedi." Yaa yarın gelir umarım. Cinsi ne? "," Doberman. "," En sevdiğimden. Peki ismi? "," Zeus. " dedi." Off çok merak ettim. Peki ben niye bilmiyordum önceden?", " Bilmem." dedi omzunu silkerek. Kapı çaldığında kalkıp kapıya gitti. Pizzalar alıp geri geldi. Salonun ortasındaki küçük masaya bıraktı. "Bekle bardak getireyim." dedim ayağa kalktım. Gidip bardak aldım. Ve geri dönüp oturdum. "Çok acıktım yaa." dedim kutuyu açarken. "Al bu sosissiz." dedi kendininkini uzatıp. Gülümseyip aldım ve yemeye başladım. " Ateş.","Hm?" pizzasından ısırık aldı televizyona bakarken. "Patatesimi vermedin." dedim gözlerimi kısarak. "Unuttum, al bakalım." dedi uzatarak.
______________"Tamam dur bak söylüyorum. Kesin bende var 44.","Bende." dedi Ateş aniden. Ne mi yapıyorduk? Yemekten sonra tombala keyfi yapıyorduk. "Yaa ahahahaha. Tamam dur çekiyorum, çektim 12. Ahahaha bende bende." dedim ve "Tombalaa." dedim elimi koyup. Deli gibi gülüyorduk sadece. " Bence yatalım artık. 4 saattir tombala oynuyoruz." dedi Ateş bıktım dercesine. "Yarın hallederiz." dedim ve ayağa kalktım. Ateş de kalkınca koltuğa çıkıp sırtına atladım. Tabi yavaşça. "Hop hop kızım napıyorsun?" dedi Ateş bacaklarımı tutarak. " Cezanlandırıyorum seni." dedim saçını çekerek. "Yine ne yaptım acaba?" dedi merdivene yönelerek. " Öpmediin." dedim kafasına vurarak. Yatağa bıraktı bende yukarı kayıp örtünün altına girdim. Yanıma gelip o da uzandı. "Sen yeterki öpmemi iste." dedi ve yanağımı, yüzümü öpmeye başladı. Taramalı tüfek gibi öpüyordu. "Yaa, yaa tamam, tamam dur, yaa." dedim kafasını ittirmeye çalışarak. "Tamam tamam, gel." dedi kollarını açıp. Arkamı dönüp ona yaklaştım. Ellerini karnıma koyup kafasını boynuma gömdü. "İyi geceler kocacım." dedim sırıtarak. "İyi geceler karıcım." dedi gülerek. Bende elini tutup gözlerimi kapattım...
İyi geceler sevgili okuyucularım. Artık finale adım adım yaklaşıyoruz. Umarım beğenirsiniz bu bölümü. Tekrardan iyi geceler, iyi okumalar 🖤🦅⚡
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GÖKBÖRÜ |TAMAMLANDI|
Novela JuvenilBir kız düşünün. Annesinin biricik kızı, babasının prensesi... Bu kız düşmana korku, dosta güven veren isimsiz kahramanlardan. Bazı olaylar ailesiyle arasını bozuyor olsada bu genç asla pes etmedi... Daha Polis Özel Harekat'taki ilk senesiydi. Ama...