18.BÖLÜM

1.1K 47 8
                                    

Ne gülüyorsunuz kızım?", "Bade abla şey, neyse yok bir şey görmemiş gibi yaparız biz." dedi gülerek Ayça. "Allahım sen beni sınıyor musun ya?"içeri geçip yatakları serdik.Hep beraber yatacaktık. Kocaman yer yatağı olmuştu. Ayça ile resim çekilip Kazım müdüre attık merak etmesin diye. Yataklara girdi herkes. "Şaka maka yarın gidiyorsun be gülüm. Kaldım tek başıma.", "Ya dur ağlatma beni. Ateş gibi(!) eniştem var. Yalnız kalacağını sanmıyorum." dedi Melek. Elime yan taraftan yastık alıp fırlattım."İki çift güzel laf ettirmiyorsun ha?!" dedim. "Neyse yatın uyuyun hadi." dedim ve arkamı döndüm.
________________________

Sabah kalktığımızda kahvaltı yapıp çıktık. Kuaföre geldik. Elbisemi giyindim(Multide).Hepimiz koltuğa oturduk. Saçımızı yaptılar ve makyaja gelmişti sıra." Melek nasılsın devrem?", "İyi olmaya çalışıyorum Bade. Tedirgin, stresliyim.", elini tuttum "Sakin ol güzellik." dedim. Makyajımız bitmişti. Baran arıyordu. "Efendim Baran.", "Abla geliyoruz biz.Hatta geldik bile.", ama daha Melek tam olarak hazır değildi."Dur! Sakın girmeyin ben alırım içeri sizi.-kısık sesle- Lan oğlum daha kız hazır değil.", " Anlaşıldı abla." dedi. Telefonu kapatıp kızların yanına gittim "Lan geldiler kapının önündeler. Melek hazır mı?" der demez Melek elinde çiçeği ile çıktı."Hazırımmm." dedi. Kapıya çıktım. Hepsi takım elbise giymişti. Ateş siyah takım giyinmişti.Kapıya çıktım. Bizimkiler ıslık çalmaya başladı. Demir yanıma geldi " Abla eşimi alabilir miyim artık?" bizimkilere göz kırptım "Dökül bakayım." dedim. Bizimkiler gülmeye başladı. Cebinden 300TL çıkardı. "Ee neyse yeter artık. Melek gel buraya." dedim ve kapıdan çekildim. Melek ile Demir'in gözleri dolmuş birbirine bakıyordu. Aklıma nedense İlhan geldi. O da burada olsa kardeşinin düğününü görseydi keşke. Gözümden yaşlar akmaya başladı. Elimin tersiyle sildim. Ateş yanıma gelip belime sardı bir kolunu " Hadi da artık. Yeter beni ağlattınız." dedim gülerek. Melek Demir'in koluna girdi. Bende Ateş'in. Ayça da Baran abisinin koluna girdi. Ateş'i dürttüm "Kaya ile seline bak." dedim. O tarafa döndü güldü. Kulağıma yaklaşıp "Gözlerimi senden alamıyorum hanımefendi. Çok güzel olmuşsunuz." dedi. Yanağını öpecektim ama durdum "Sizde çok yakışıklısınız beyefendi. Teşekkürler." dedim ve dışarı çıktık. Ateş'in arabasıydı düğün arabası. Bindik. Ben öne bindim. Savaş'ınkide arkaya bindi. Ayça ve Selin Baran ile Kaya'nın arabasıyla geliyordu. Baran benim arabamı alacaktı.''Önlem alacaklar mı Ateş?Koruma alan.'', ''Evet canım. Emniyet müdürü falanda geliyor. Yani alınacak.'' kafamı salladım. Düğün mekanına vardığımızda, yine kır düğünü mekanı tabiki, Gelin&Damat Odası yazan yere ilerledik. Bizimkilerde gelince ''Hadi hatıra fotoğrafı çekelim. Eğer.... Neyse hadi Baran al telefonumu.'' dedim gülümsemeye çalışarak. Baran aldı telefonumu sandalyenin üstüne çıktı. ''Öndeki gençler. Hafif eğilin.'' dedi Adnan abi. Ayça ve Selin kenarda duruyordu. ''Dur bir dakika Baran. Ayça . Selin. Gelsenize kızım.'', ''Bade abla ilk tim olrak çekilin birkaç tane. Sonra biz girelim.'' dedi Ayça kafamı salladım. ''Çekiyorum.'' bir sürü çekmişti. En sonunda değişik poz vermiştik hepimiz. Selin ve Ayça geldi. '' Selin biraz daha kay.'' dedi Baran. Selin Kaya 'ya doğru hafifçe kaydı. Kaya da Selini belinden tutup çekti.''Çekiyorum. Gülümseyin.'' dedi birkaç tane daha çekilmiştik. Müzik sesleri duyulmaya başlamıştı. Ve polis sireni. Sanırım Müdür geliyordu. Gelin damat hariç hepimiz dışarı çıktık. Yalnız kalmalılar diye düşünerek. ''Müdür geliyor abla.'' dedi kafasıyla kapıyı göstererek. Kapıya ilerledik. ''Hayırlı olsun çocuklar.'', ''Teşekkürler müdürüm.'' dedim. Ve eşiyle bir masaya geçip oturdu. Ardından Kazım müdür geldi. ''Hoşgeldiniz müdürüm, Nihal abla.'' dedik. ''Hoşbulduk gençler. Hani benim kızım.'', ''Buradayım baba.'' dedi Ayça. ''Baran abi ile geldim baba. Akşamda çok eğlendik. Çok sevdim ben bu abileri ve ablaları.'' dedi Ayça. ''Bende çok severim kızım onları. Hepsi değerli benim için.'' dedi Ateş'in omzunu pat patlayarak. Gülümsedim.Babası ve annesi ile Emniyet müdürünün oturduğu masaya geçtiler. Dans müziği çaldığında Melek ile Demir görüş açımıza girdi. Alkışlayarak karşıladık onları. Dans bittikten sonra Ankara Havası çalmaya başladı. Güldüm şimdi olacakları çok iyi biliyordum çünkü. Selin ayağa kalkıp '' Kimse tutamaz beni devrem kalkın kalkın.'' dedi. Elimden tutup kaldırdı. Ateş 'in elinden tutup kaldırdım. Bizimkilerde ıslık çalmaya başladı. Kaya'yı da kaldırdım Selin'e ittim. Savaş Melek ikilisine baktım. Bakışıyorlardı. Aşk tazelermiş gibi. Savaş zaten oynamayı sevmez diye es geçtim. Murat abi, Adnan abi ve Baran'ı da kaldırdım. Ateş'in elinden tutup piste ilerledim. Bizimkilerde takip ediyorlardı bizi. Melek ile Demir' in yanında yerimizi aldık. Kollarımı açıp oynamaya başladım. Ateş de bana eşlik ediyordu. Birden önüme Baran atladı. "Kusura bakma şef. Biraz da ben göbek atacağım." dedi Ateş'i arka planda bırakarak. Güldüm. Oynamaya devam ettik. Şarkı bitince masaya ilerledik."Ateş suyu uzatsana canım." dedim. "Al güzelim." deyip suyu verdi. Dans müziği çalmaya başladı. Herkes birini kaldırıyordu. Ateş de beni kaldırdı. Dans ederken Ayça ile Baran'a baktım. Onlarda dans ediyordu. Ayça sanırım çok sevdi Baran'ı. Kafamı omzuna yaslayıp şarkıya ayak uydurmaya çalıştım. Sonra Ateş Baran gile doğru ilerledi. "Bu güzel bayan benimle de dans etmek ister mi?" dedi Ayça'ya. Gülerek elini uzattı. Baran da benim karşıma geçti. "Yiğidim sendeki ne yürek. Babasının yanından kızı almışsın." dedim. "Abla sen beni boşver de Kaya ile arkadaşına bak." dedi arkamı döndüm dans ediyorlardı. "Olmuş bu iş. Yere bakan yürek yakan çıktı bizim Kaya da." dedim gülerek. Düğün bittiğinde kapıya doğru ilerledik. "Çiçeğini fırlatsana Melek.", "Aaa doğru. Geçin, geçin hadi." dedi. Biz arkasında toplandık. "1..2..3.." dedi ve fırlattı. Çiçeği Kaya tutmuştu. Gülmeye başladık "Hadi hayırlısı koçum." dedim gülememi bastırarak. "Aynı mekana mı gidelim yine?" dedi Murat abi. "Olur abi. Fark etmez bizim için." dedi Demir. Yanımda olduğu için ensesine vurup "Lan oğlum al git karını. Artık evli barklı birisiniz. Bu gece yalnız kalın hem. Geleneğimiz var ya bizim hani adı da ge-" demeden Melek ağzımı kapattı. "Tamam sus. Sus. Demir biz eve gidelim. Bu manyak böyle konuşacak yoksa." dedi. "Sende ne meraklıymışsın kızım ya." dedim ve Murat abinin kolunun altına girdim. "Ben sana sorarım bunları ama. Hadi Demir." dedi. " İyi geceler herkese." dedi Demir. Onlar giderken arkalarından bağırdım "İyi uyumalar!"
____________________

GÖKBÖRÜ |TAMAMLANDI|Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin