Bu nasıl olur? Şuan karşımda lisedeyken en yakın arkadaşım fakat bazı sorunlar nedeni ile görüşemediğimiz Savaş KARACA duruyordu.Onu aramayı bir vakitten sonra bırakmıştım. Yanımıza geldi ''Hoş geldiniz amirim.'' ,''Hoş bulduk yüzbaşım.'',''Buyurun şu tarafa doğru geçelim. Kalacağınız yerleri göstersinler size. Armağan oğlum bak buraya! Misafirlerimize kalacak yerleri göster.'' dedi ve bana dönerek '' Sonrada sizle detayları konuşalım.'' ''Tamam.'' dedim ve Armağan'ın gösterdiği yere doğru ilerledim. Börü ile aynı koğuşta hep beraber kalacaktık. Eşyaları koyduktan sonra yüzbaşının yanına gittim. Oturmuş plan yapıyorduk fakat ben artık dayanamıyorum soracağım. ''Yüzbaşım?'', '' Efendim amirim.'', ''Liseyi nerede okudunuz acaba?'', ''Atatürk Lisesi. Fakat bazı sorunlar yüzünden son senemde okul değiştirdim.'' işte oydu. Bunca senedir görüşememiştik. Onu kaybetme niyetim yoktu. Ayağa kalktım yanına gidip ona sarıldım. Şaşkın şaşkın bakıyordu.Yanında da bir kız vardı o da ters ters bakıyordu. ''Benim Bade. Unutmadın değil mi? Kaç sene boyunca sana ulaşmaya çalıştım ama bulamayınca bırakmak zorunda kaldım.'', ''Bir dakika ya . Bade , bizim bildiğimiz Bade KUTLU?'' ,'' Ya oğlum ne kastın benim işte gel buraya ya.'' sıkı sıkı sarıldık birbirimize. Ayrıldığımızda saçımı karıştırdı. Güldüm ve arkamı döndüm. Börü ve o kız bize şaşkın bir şekilde bakıyordu. Birde ona güldüm. ''Size bahsettiğim liseden arkadaşım. Savaş KARACA.'' dedim. Oradan çıktıktan sonra bizimkilerle yemekhaneye doğru ilerledik. Yemeklerimizi aldıktan sonra herkes bir masaya oturdu. Melek'le Demir de gözümden kaçmadı değil. Baya samimiler, insan bir haber verir pislikler . Savaş ve adının Melek olduğunu öğrendiğim kız ile bir masaya geçtik. ''Eee, görüşmeyeli nasıl gidiyor var mı şanssız bir enişte falan?'' dedi kaşığı bıraktım. Derin bir nefes aldım ve anlatmaya başladım. Akademi yıllarından bugüne kadar her şeyi. ''Bade ben özür dilerim. Bu kadar şey yaşadın ve ben asla senin bir alo uzağında olamadım. Biliyorsun belkide bilmiyorsun ama-gözünden bir yaş düştü- annem ve babam vefat ettiği içi İzmir'e dedem gilin yanına gitmek zorunda kaldım. Sonrada zaten MSÜ'ye girdim ordan da özel kuvvetler. Şimdide geçici görevle buradayım.'' zorda olsa gülümsedik. '' Önemli değil kardeşim. Bak sen yokken bana bu adamlar çok iyi baktı. Tabi en büyük destekçim de İlhan'dı.'', ''Keşke bir kezde olsa görebilseydi enişteyi . Eee peki şuan biri var mı hayatında?'', '' Yokla var arası. Yeni bir komiser geldi demişti ya. Ateş , bilmiyorum o garip davranıyor.'',''Üff birileri abayı yakmış sanırım.'' güldük omzuna vurdum. '' Eee siz sevgili misiniz?'' Melek içtiği suyu suratıma püskürttü. Gülmeye başladık Savaş ile. Peçete aldım yüzümü sildim '' Sakin kızım ya.'' dedim. ''Bilmem, kız çocuğu itiraz ediyor da -kısık sesle- sanırım bana aşık.'' dedi ve güldü. '' Saçma salak konuşma Savaş yani yüzbaşım.'' dedi.
'' Dışarı çıkalım biraz hadi.'',''Emredersiniz amirim.'' güldük çay alıp bizimkilere afiyet olsun deyip dışarı çıktık.''Uludoruk Dağı nerede Melek?'', ''Bak karşısı.'' dedi Melek eliyle göstererek. Tamam anlamında kafamı salladım. Tam oturacaktım ki bir ateş sesi geldi ve kolum yanmaya başladı. Lanet olsun demek ki bugün yapacaklarmış. Hemen yere eğildik. Savaş bana bakarken '' Bir şey yok. Bu kadarı bize koymaz ya. Silahımı almam lazım korur musun beni Melek?'' dedim kafasını tamam anlamında salladı. Hangara doğru koşmaya başladım . Silahımı aldım dışarı çıkıp, bir yere mevzi aldım. Ateş etmeye başladım. ''Melek beni duyabiliyor musun?''. ''Evet amirim.'', '' Yanına Demir, Baran, Kaya'yı al arka tarafa. Ben söyleyince çıkın.'', '' Baran, Kaya, Demir takip.''. Öndekileri az da olsa temizledik son 15 kişi. ''Şimdi!'' . Hemen koşup arka tarafa doğru gittiler. Ön taraftakiler bitmişti. ''Melek arka nasıl?'', ''Temiz amirim.'' ,'' Tamam gelin.'' dedikten sonra bizimkilerin yanına gittim. ''Koluna noldu senin Bade?'' dedi Murat abi. Ben bunu unutmuşum ya. ''Sıkıntı yok abi revire giderim şimdi.'', '' Yok öyle giderim Adnan abisi hadi götür Bade'yi.'' dedi. Adnan abi geldi kolumdan tutarak sürükledi. Aynen bildiğiniz sürükledi. Revire giderken Melek'de bizimle geldi reviri göstermek için. Doktor onbaşı ilk önce uyuşturdu sıyırdığı için pansuman yapıp dikti. Teşekkür edip dışarı çıktık. Bizimkilerin yanına gittik. Savaş da buradaydı. Çay söyledik ve sohbet etmeye başladık. Yarın gece geri dönüyorduk. Saat 1'e geliyordu biz hala sohbet ediyorduk. ''Hadi beyler bayanlar geç oldu yorgunsunuz zaten.'' Hepsi tamam dedikten sonra iyi geceler deyip koğuşa gittiler. Bende kalktım Savaş'a döndüm'' Hadi kardeşim yatıyorum ben.'' dedim arkamı dönecekken ''Benimle yatsana bugün. Yani kal anlamında .'' dedi ensesini kaşırken.Melek sinir küpüne dönmüştü ''O günlerdeki gibi'' dedim kafamı salladım. Melek'e baş selamı vererek oradan çıktık. Onun odasının önüne geldiğimizde bizi izleyen bir Melek beklemiyordum...
Herkese tekrardan selam. Okunma gittikçe artıyor. Hepinize çok teşekkür ederim. Bir Melek daha oldu .Yüzbaşımızın sevdiceği:) Umarım karışmamıştır. İyi geceler.😊👑
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GÖKBÖRÜ |TAMAMLANDI|
Novela JuvenilBir kız düşünün. Annesinin biricik kızı, babasının prensesi... Bu kız düşmana korku, dosta güven veren isimsiz kahramanlardan. Bazı olaylar ailesiyle arasını bozuyor olsada bu genç asla pes etmedi... Daha Polis Özel Harekat'taki ilk senesiydi. Ama...