Eylül ve Serkan'ın uzun balayı tatili bugün son buluyordu..Evleneli 2 ay olmuş..Balayı için bir haftalığına İzmir'e geldiklerinde akıllarına çılgınca bir fikir gelmiş ve arabalarını İzmirde bırakıp karavan kiralamışlar,şehir şehir gezmeye başlamışlardı..Ve son rotaları İzmir'in küçük sahil kasabalarından bir yer olan Sığacık olmuştu.Buradan merkeze geçip arabalarıyla birlikte evlerine döneceklerdi..
Dün gece bir kez daha birbirlerine ait olmuşlardı..Her şey o kadar güzel gidiyordu ki..Evlilik denilen şey nasıl da kutsaldı..Ruh eşini bulabildiysen eğer..
Eylül yatakta kocasına sırnaşırken Serkan da karısının bu şımarık hallerinin tadını çıkarıyordu..
Eylül:Yaa ama kocam..
Serkan:Kocam dediğinize göre yine bir şeyler isteyeceksiniz küçük hanım,buyurun,emrinize amadeyim..
Eylül:Şöyle güzel bir kahvaltı hazırlar mısınız bana bayım? Imm..Omlet..Çikolata..Iı bir de sıcacık poğaçaa!
Serkan kahkaha atıp Eylül'ün saçlarını karıştırdı..
Serkan:Bunu genelde bayanlar yapmıyor muydu karıcım ? Hani ben yatakta uzanacağım..Sende kahvaltımızı hazırlayıp beni çağırmaya geleceksin falan..
Eylül:Ama bugün son günümüz..Ve ben senin ellerinden kahvaltı yapmak istiyorum..
Serkan:Son gün..Her şeyin tadını çıkarmak istiyorsunuz yani ? Önce beni yatağ-
Eylül:Şişt! Sus..Utanıyorum..
Serkan:Yaa..Karım utanıyor mu kocasından ? Oysa Umut'un çalışmalarını yaparke-
Yatakta doğrulup Serkan'a hafif hafif vurmaya başladı Eylül..Serkanda Eylül'ü kendisine çekip gıdıklamaya başladı..
Serkan:Kocaya vurulmaz ama Eylül Özgün..
Eylül:Yaa hahahahaha aşkım ! Gıdıklamaa!
Serkan:Vuracak mısınız bir daha kocanıza ?
Eylül:Ihııı ! Bırak..Yaa ahahah bırak aşkım !
Eylül'ün ellerinden tutup yan tarafına çekti Serkan..
Serkan:Sakiniz..
Eylül:Sakiniz..Hadi şimdi kahvaltı..
Serkan:Oysa ben bebek çalışmalarımıza devam ederiz diye..
Eylül:Koca..Kahvaltı !
Serkan:Ahh..Tamam tamam..Kalkıyorum madam..
Serkan gülerek kalktı yataktan..Üstüne tişörtü de çekmişti..Eylül de yatakta oyalandıktan sonra kalkıp valizlerini toplamaya başladı..Serkan Eylül'ün istediklerini yapıyordu..Karavan'ı yol kenarına bir yere çekmişler karavanın hemen arkasında küçük bir alan vardı..Karavanın içindeki masayı da oraya koymuştu..
Eylül işlerini hallettikten sonra mutfak tarafına geçip tezgaha oturdu..Serkan'ın hazırladıklarından ağzına atıyordu..
Eylül:Kocam da pek marifetli..Ahh ne şanslıyım !
Serkan:Bencede..Her konuda şanslısınız Eylül Özgün..
Serkan göz kırpıp güldü Eylül'e ..Eylül de Serkan'ın elinden tutup kendisine doğru çekti..
Eylül:Canımın içisin biliyorsun dimi ?
Serkan:Ya sen..Sen benim her şeyimsin..Yuvam,ailem..Karım..
Dudakları yeniden kavuşmuştu birbirlerine..Serkan uzun uzun öpmüştü karısını..İki aydır her anı her dakikayı karısıyla geçirmiş ve ona her geçen gün daha çok aşık olmuştu..Herkesten..Her şeyden uzak bir hayat! Öyle güzeldi ki..
Eylülde ellerini Serkan'ın ensesine dolamış,bu güzel anın tadını çıkarıyordu.Serkan geri çekilince ikiside birbirlerine gülümsediler..
Serkan:Güzel karım..Her şey hazır..Bu ekmekleri de götürürseniz eğer..Bende çayları ve poğaçaları alıp geliyorum..
Eylül tezgahtan atlayıp Serkan'ın yanağına öpücük bırakıp ekmeği de alıp çıktı..Serkanda sırıtıp çayları doldurmaya başlamıştı..Tam eline bardakları aldı ki dışarıdan acı bir fren sesi gelmişti..
Sürpriz !
Bir Masal Gibi'ye gelen yorumlarınızı gördüm ve kayıtsız kalamadım..Madem kitaptı bir de gerçek hayatlarında görelim dedim Eyser'i..Nasıl olur,yazabilir miyim bilmiyorum ama ilk bölüm böyleydi ! Umarım beğenirsiniz..
Yaptığınız yorumlara çook teşekkür ederim! İyiki buradasınız,yanımdasınız.. Ben şimdi final bölümüne gidiyorum,sonra da canım yazarların eyserciyazar ve EySercinizz bölümlerini okumaya..
Görüşmek üzere💐
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bir Masal Gibi-Gerçek Hayat
Teen FictionMasallarını gerçekleştirmek için oradan oraya savrulan Eylül ve Serkan'ın hikayesi..