Eylül gözlerini açtığında Serkan çoktan uyanmış onu izliyordu..Eylül de uyanınca dudağına küçük bir öpücük bıraktı..
Serkan:Ohh,uyandınız sonunda..
Eylül:Günaydın aşkım..
Serkan:Günaydın canım..Hadi kendine gel,kahvaltı yapacağız..
Eylül:Aşkım ama..Erken değil mi ?
Serkan:Ne erkeni kızım ? Saat 11 oldu..Senin düzenli beslenmen şart.Geç bile kaldın..
Eylül:Başladık desene..
Serkan:Yani,bunu çocuk yapma kararı aldığımızda konuşmuştuk..
Eylül:Serkan!
Serkan:Ne ? Çocuğu yaptık aşkım..Hiç anlaşmayı falan bozmaya kalkma..
Eylül:Sen kendi kendine yapmıştın o anlaşmayı..
Serkan:Atma..Kabul etmiştin..
Eylül:Başımda dır dır konuştuğun için olabilir mi kocam..
Serkan:Ben anlamam..O çocuk düzenli beslenecek..
Eylül:Peki peki..Kahvaltı hazırla o zaman bana..
Serkan:Hobaa!
Eylül:Konuşmayı biliyorsun..Önemli olan uygulama serkancım..
Serkan:Ben o çocuğun var olma-
Eylül:Hey hey! Aştın kendini!
Serkan:İyi be tamam,ben hazırlarım,ne yapalım,iş başa düştü..
Serkan mutfağa geçerken Eylül yeniden gözlerini kapatmış,tatlı uykusuna devam etmişti..
..
Üniversite 3,Ankara,
Birinci dönemin son zamanlarıydı..Bir finalleri kalmıştı ki o da kolay bir dersti..Eylül daha önce o sınava çalıştığından sınıftan yakın olduğu birkaç kızla akşam cafeye gideceğini söylemiş,Serkanda itiraz etmemişti çünkü aklında bir fikir vardı..Evlenme teklifi edecekti Eylül'e..Sınıftan arkadaşlarıyla da konuşmuştu..Eylül'ün takılacağı kızlarında haberleri vardı her şeyden..
Serkan bir çiçek yaptırmış,Eylül'e sade ama şık bir yüzük almış,güzel bir yerde de masa hazırlatmıştı..
Eylül kızlarla cafede sohbet ederken Serkan hazırladığı kartlardan birini oyuncak arabanın önüne yapıştırmıştı..Arkadaşları da öyle heyecanlıydı ki!
Mete:Hadi abicim! Seni bekliyoruz burada.
Buse:Ay evet Serkan! Çok heyecanlı..Eylül bayılacak..
Serkan:Tamam..Zaten heyecanlıyım..Durun..Germeyin beni..
Herkes arkasında sabırsızlıkla beklerken Serkan da uzaktan kumanda ile oyuncak arabayı yönlendiriyordu..Eylül ayağına hızla bir şey gelince irkilmiş Serkanlarda bunu görmüştü..
Elif:Korktu kız..
Serkan:Dur daha kalbine indireceğim..
Gül:Ne fenasın!
Serkan:Ehh,benimle evlenmek öyle herkese kısmet olmaz kanka..
Oktay:Kendini aştın abicim..
Mete:Hey hey..Durun..bir şeyler oluyor orada..
Eylül ayağına gelen şeyin oyuncak araba olduğunu görünce gülmüştü..
Ezgi:Ne oldu Eylül?
Eylül:Bir çocuk..Arabasıyla oynuyor herhalde,ayağıma geldide..
Burcu:Bakıyım..Aa burada senin adın yazıyor Eylül..
Eylül:Ne ?
Burcu:Bak..
Eylül biraz eğilip baktığında şaşırmıştı..
"Eylül.."
yazıyordu sadece..
Eylül:Bu ne şimdi ?
Serkan arabayı kendisine doğru getirmiş,bir başka arkadaşı da diğer arabayı göndermişti..
Eylül:Ne oluyor ya ?
Ezgi:Bilmem..Takip et istersen..
Burcu:Ne yazıyor ki ?
Eylül:Oyun oynayalım mı ? Kızlar kafayı yicem..Ne bu! Peşime sapık takıldı da haberim mi yok ?
Kızlar kahkaha atıp birbirlerine bakmıştı..Mete arabayı Eylül'ün etrafında döndürürken dışarıdakilerde gülüyordu..Serkan da bu anları,Eylül'ü keyifle izliyordu..
Serkan:Araba hazır dimi İsmail?
İsmail:Hazır hazır..Bir şoförünüz olmadığım kalmıştı kardeşim..
Serkan:Hahahaha..Arkadaşlar bugünler için kardeşim..
İsmail:Sevap işliyoruz yani ?
Serkan:Aynen öyle..
Gül:Ayy ! Geliyor buraya..Çok heyecanlı!
Herkes karşılıklı geçmiş,birkaç kişinin de elinde konfeti vardı..Eylül kapıdan çıktığı anda konfetiyi patlatmışlardı..
Eylül şok..Asla böyle bir şey beklemiyordu..Karşısında Serkan,Eylül'ün en sevdiği gömleğini giymiş,özenerek hazırlanmış,üç yıldır onların aşkına şahit olan bütün arkadaşları oradaydı..
Eylül:Na-nasıl ya? Aşkım ?
Serkan herkesin içinde Eylül'ü dudağından uzun uzun öpmüş ve hazırladığı masa ile yapacağı konuşmayı unutmuş,yüzüğü de alıp oracıkta evlenme teklifi etmişti..
Herkes "evet de evet de" diye bağırırken Eylül'ün cevabı zaten belliydi..
❤️💍
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bir Masal Gibi-Gerçek Hayat
Teen FictionMasallarını gerçekleştirmek için oradan oraya savrulan Eylül ve Serkan'ın hikayesi..