3 Ay sonra,
Eylül aynada kendisini izliyordu..Belirginleşen karnı ve artık olmamaya başlayan kıyafetleri ile kafayı bozmuştu..
Serkan birden odaya dalınca Eylül de kendisini yatağın üzerine bıraktı..
Serkan:Canım..Napıyosun yine aynanın karşısında ?
Eylül:Ne mi yapıyorum ? Kendime bakıyorum Serkan..Şu halime bak.Davul gibi oldum.
Serkan:Güzelim,abartmıyor musun ?
Eylül:Abartmak mı ? Serkan gözlerin mi bozuldu aşkım ?
Serkan:Yoo..Gözlerim gayet sağlıklı..Ama senin psikolojin bozulmuş belli aşkım.Çıkmıyor muyuz artık ? Öyle heyecanlıyım ki..
Eylül:Çıkalım tamam..
Eylül son iki aydır takıntılıydı..Her şeyi,herkesi kafasına takıyordu.Serkan da psikoloğa götürmüştü Eylül'ü.Psikolog bazı hamilelerde dönem dönem olabileceğini söylemiş,her seansta Eylül'ü rahatlatmaya çalışmıştı..Şuan daha iyi olsa da her şeyi en ince ayrıntısına kadar düşündüğü zamanlar oluyordu..
Bugünde bebeklerinin cinsiyetini öğreneceklerdi.Geçen haftada gitmişlerdi doktora ama bebek cinsiyetini göstermemişti..Beraber özel bir kliniğe geldiler..
Serkan:Biraz hızlı olabilir misiniz?
Doktor:Sakin olun lütfen,bebeği kontrol ediyorum..
Serkan:Ama yarım saat oldu..
Doktor:Evet farkındayım ama ufaklık inat gibi..Arkası dönük yine..
Eylül:Ne ? Öğrenemeyecek miyiz bu kez de ?
Doktor:Öyle görünüyor Eylül hanım..
Serkan:Ama hayır..Ben kaç gündür bugünü bekliyorum..
Eylül:Şey evet..Biz kaç gündür hayal kuruyorduk..Geçen defadan sonra bu kez öğreniriz demiştik.
Doktor:Bir hafta sonra yeniden görüşelim..
Eylülle Serkan umutsuzca çıktılar yine klinikten..Ve dükkana doğru gittiler.
Serkan:İnat..Senin gibi inat olacak demekki..Daha doğmamış çocuk..Bizi uğraştırıyor kaç defadır.
Eylül:Sen benden daha inatsın bir kere..
Serkan:Ben mi ? Hayatta inanmam..Ben uysalım bir kere..Kedi gibi..
Eylül:Atma aşkım..Bir şeyi yaptırabilmek için üç ay dik döktüğümü biliyorum.
Serkan:Peki ben..1 yıl dil döktüm..Ona ne diyeceksin aşkım ?
Eylül:O zaman bu ikimizden de inat olacak diyorsun ? Ya doğana kadar cinsiyetini göstermezse ?
Serkan:Bugünden sonra da umudum kalmadı..
Eylül elini karnına götürür..
Eylül:Niye böyle yapıyorsun annecim ? Ya gece boyu tekmeliyorsun falan..Bir kez de göstersen kendini hı ?
Serkan:Boşuna konuşma..Daha doğmadan peşinden koşturuyoruz ufaklık bize neler yapıyor..Doğunca düşünemiyorum ben bunu.Ayakta uyutacak..
Eylül:Taktın ama çocuğuma..
Serkan:Takılmayacak gibi mi ? Ne güzel hayaller kurmuştum..Bebek mağazasına gidecektik..Bir sürü şey alacaktım..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bir Masal Gibi-Gerçek Hayat
Teen FictionMasallarını gerçekleştirmek için oradan oraya savrulan Eylül ve Serkan'ın hikayesi..