-19-

211 18 44
                                    

Eylül'ün hamile olduğu arkadaşları arasında da yayılmıştı.Hafta sonunu onların yanında geçirmek üzere herkes toplanmış adaya gelmek için yola çıkmışlardı bile.Eylül ve Serkan da onlar gelmeden güzel bir kahvaltı hazırlıyorlardı mutfakta..

Serkan:Arkadaşların gelecek diye özendin bakıyorum Eylül Özgün..

Eylül:Aa deliye bak,sanki seni aç bırakıyorum ?

Serkan:Ben bilmem..Her gün isterim!

Eylül:Sen baya baya kıskanıyorsun..

Serkan:Kıskançlık konusunda seni geçemem güzelim..

Eylül:Hahahaha bak bu doğru işte..

Serkan:Hadi gel..Otur biraz..Hem onlar gelince hazırlasınlar! Niye yoruyorsun ki kendini..tabi benide..

Eylül:Serkancım..Sen bu işi baya abarttın ? 9 ay hiçbir şey yapmadan etmeden oturayım mı ?

Serkan:Tam olarak bunu istiyorum işte.

Eylül:Sen beni 9 ay uyut..Hopp,çocuk doğacağında uyandırsınlar beni..Nasıl fikir ?

Serkan:Her zamanki gibi çok zekisin aşkım.Bunu düşünmek isterdim ama sen uyursan ben ne yapacağım ?

Eylül:Gerizekalı..

Serkan:Hahahah..

Eylül:Al hadi bunu..Masaya götür..

Serkan:Ver bakalım..

...

Yarım saat geçmeden herkes gelmişti..İşlerinden dolayı yaklaşık iki aydır görüşememişlerdi.Eylül ve Serkan güzel bir masa hazırlamış,sohbet eşliğinde saatlerce kahvaltı yapmışlardı..

Serkan:Şey..Benim biraz dükkanda işlerim var..Bir saat sürer..Hemen gelirim,siz oturun..

Güney:Bizde gelelim kardeşim..Yardım ederiz..

Serkan:Olur..Hadi çıkalım o zaman..

Erkekler dükkana giderken kızlar evde kalmıştı..Bu güzel haberi sürekli konuşup duruyorlardı..

Meral:Ayy..Acaba kız mı olacak erkek mi ?

Kader:Belki kitaptaki gibi Umut gelir..

Cemre:Sahi..Kitaptaki isimleri mi vereceksiniz Eylül ?

Eylül:Aslında biri evet..Yani kız olursa Masal olacak..Ama erkek olursa Deniz..Serkanla konuştuk..İkimizde denizi çok seviyoruz..

Songül:Ee Umut'a ne oldu ?

Eylül:O..Güzel isim aslında..Seviyoruz ama Deniz de güzel değil mi ? Benim içim şimdiden kıpır kıpır..

Cemre:Güzel evet..Sağlıklı olsunda bebek..

Kader:Eylül..Serkan hiçbir şey bilmiyor değil mi ? Yani doğum günü meselesi..

Eylül:Hayır tabiki..Meral,Mert'i arasana..Limana geçsin..Ben zaten her şeyi hallettim.Süslediler..Güneylere de Serkan'ın gözlerini kapatıp tekneye getirmeleri kalıyor..Bir gün erken oldu ama olsun..

Meral:Hediye aldın mı canısı ?

Gülümsedi Eylül..Hediye de almıştı tabi ama Serkan'a daha güzel bir sürprizi vardı..

Eylül:Aldım tabi..Ama başka bir sürprizim var ona..

Cemre:Ne ki ? Ne yaptın ?

Eylül kalkıp çekmeceden birkaç fotoğraf çıkarıp geldi ve Cemreye uzattı..

Cemre:Aa! Eylül..

Eylül:Serkan'ın basketbol takımından çocukluk arkadaşları..

Cemre:Evet..Bizim çocuklar bunlar..Bir çoğu burada değil..

Eylül:Hatta dördü yurt dışındalar ve herkes bağını koparmıştı..

Cemre:Yani evet..Ama çok yakınlardı..Aynı okuldaydık zaten..Takımda Güney de var..

Eylül:Aynen..

Songül:Ee..Ben anlamadım..Ne alaka şimdi ?

Eylül:Ben hepsini tek tek buldum..Konuştum..Hepsinin tabiki ayrı ayrı hayatları var..Kimi evli..Onları buraya çağırdım..Ve kabul ettiler..Hatta çok mutlu oldular..Bir saate burada olurlar..

Meral:İnanmıyorum..Nasıl aklına geldi ? Serkan çok mutlu olacak..

Eylül:Evet..Bir gün fotoğraflara bakıyorduk..Bahsetmişti..Özlediğini falan söylemişti..Benimde aklıma geldi..Öyle heyecanlıyım ki..

Bir Masal Gibi-Gerçek HayatHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin