Serkan Eylül'e yine hiçbir şey anlatmamış..Eylül de arkasını dönüp uyumuştu..Cevapsız sorulardan çok sıkılmıştı..Babası olsaydı şimdi..Sarılsaydı ona..Acıları geçecekti belki ama..Öyle karışıktı ki Eylül..Bu ne zaman geçecekti?
...
Ertesi gün Eylül erkenden uyanmıştı.Evde Nazan,Defne,Mesude Eylül'ün kardeşleri vardı..Kızlar akşam evlerine geçmişti..
Nazan:Eylül..Niye erkenden uyandın kızım ?
Eylül:Dün çok uyudum..Ben kahvaltı hazırlıyım..
Mesude:Dur annem sen..Biz hazırlıyoruz..
Eylül:Anne..Şey,yumurtalı ekmek yapar mısın ? Çocukken yaptığın gibi..
Mesude:Yaparım annem,yaparım tabi..
Eylül:Teşekkür ederim..Büşra gitti mi ?
Mesude:Gitti ya..Bugün deneme sınavı yapacaklarmış.Üniversiteye hazırlanıyor ya,yoğun bu sene..Metin'i de gönderdim..Öğlene gelir.
Eylül:Peki tamam..Nazan anne,bugün dışarıya çıkalım mı ?
Nazan:Kızım..Erken değil mi ? Biraz daha bekle..Havalar soğuyor,biraz daha iyileşmen lazım.Bir de şu basın..
Eylül:Sizinde bana sormalarından korktuğunuz şeyler mi var ?
Nazan:Hayır kızım..Ben sadece üstüne gelmesinler diye..
Eylül:Serkan'ın anlatmadığı şeyler var da..
Serkan da uyanmış aşağıya gelmiş,Eylül'ü duymuştu.
Serkan:Canım..Kendini yorduğunun farkında mısın ? Sana zamanı geldiğinde anlatacağımı söyledim..
Eylül:Ne zaman ? Kitabı da okumama izin vermiyorsun.
Serkan:Senin için.Üzülmeni istemediğim şeyler var.
Eylül omuz silkip salona geçti.Serkan da peşinden gitti.
Serkan:Dışarıya çıkmak istediğini duydum..Seni bugün adaya götürebilirim..Birkaç günde kalırız..
Eylül:Annen izin vermiyor ki! Dün kapıyı üstüme kilitleyeceğini söyledi! Bugün yine sordum bir sürü bahane..
Serkan:Peki..Bahçeye çıkalım öyleyse..Kahvaltıdan sonra yani..
Eylül:Anlatmayacaksın yani yine ?
Serkan:Özür dilerim ama hayır..
Eylül:O zaman nasıl tanıştığımızı anlat bana..Neler yaptığımızı falan..
Serkan:Bak bu olur işte..Kahvaltı yapalım anlatacağım söz..
Serkan Mesude ve Nazan'ın hazırladığı kahvaltılıklardan iki tabağa hazırlayıp Eylülle birlikte ön bahçeye çıktı..Eylül'e kendi elleriyle yaptırıyordu kahvaltısını..
Eylül:Ben bal sevmem ki..Lütfen verme onu..
Serkan:Sevmediğini biliyorum aşkım ama sağlıklı beslenmen gerekiyor..Hem çok vermeyeceğim merak etme..
Eylül:Ama ben..
Serkan:Canım..Doktoru duydun hastaneden çıkarken..Lütfen bir süre sağlıklı beslen,bir şeylere üzülme..Bak çok zordu tamam mı ? Sen öylece yatarken..Nefes almak,yaşamak..O süreç..
Serkan'ın gözlerinin dolduğunu görünce Eylül kendisini kötü hissetmiş Serkan'a sarılmıştı..Serkan da Eylül'ün elinden öpüp kahvaltılıklardan yedirmeye devam etmişti..
Defne:Günaydın..Ben çıkıyorum..Bir şey istiyor musunuz akşama ?
Serkan:Günaydın canım..Yok..Dikkat et..
Defne:Yengecim ?
Eylül:Yok..Teşekkür ederim Defne..
Defne ikisini de öpüp çıktı..İşe gidiyordu.Fotoğraf çekiyordu Defne.Kendi stüdyosu vardı..
..
Serkan Eylül'ün ilaçlarını almak için odaya çıkmış Eylül de Nazan ve Mesude ile mutfakta oturuyordu.Öğlen olmuştu artık..Zil çalınca Eylül ayaklandı..
Mesude:Dur kızım..Ben açarım..
Eylül:Bir şey olmaz anne..Hareketsizlikten sıkıldım..
Eylül kapıyı açarken Mesude de arkasından gitmişti..
Eylül:Nasıl ya ? Ba-babaa..
Mustafa:Kızım..
Mesude:Mustafa ?
🙊
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bir Masal Gibi-Gerçek Hayat
Novela JuvenilMasallarını gerçekleştirmek için oradan oraya savrulan Eylül ve Serkan'ın hikayesi..