Serkan ayağa kalkmış Eylül'ün yanına gelmişti.Hâla şaşkındı..
Serkan:Ben..Doğru mu duydum hı ? Bizim bebeğimiz..İkimizin..Aşkım ?
Eylül karşısında heyecandan sesi titreyen kocasına başını evet anlamında salladı..Serkan da Eylül'ü kucağına alıp döndürmeye başladı etrafında..Yere tekrar indirdiğinde de öpücüklere boğmuştu karısını..
Serkan:Bu..Bu çok güzel bir haber ! Aşkım anne olacaksın..Benim çocuğumun annesi..İkimizin parçası..
Eylül:Çocuğumuz..İkimizin bebeği..
Serkan:Seni çok seviyorum..İkinizide..
Eylül sımsıkı sarıldı kocasına..
Yeniden masaya döndüklerinde birbirlerine bakıp gülüyorlardı..Hiç konuşmadan anlaşmak..Mutluluklarını paylaşmak..Birbirlerinin gözlerine bakarak hislerini paylaşıyorlardı..
..
Serkan birazcıkta içmişti bu mutluluğun üstüne..Yemekten sonra teknenin arkasına geçip ayaklarını denize uzattılar..El ele oturdular..Sohbet ettiler..Hayaller kurdular..Serkan Eylül'ün beline elini atmış kendisine çekmişti..Sohbetlerinin arasında da küçük küçük öpücükler bırakıyordu Eylül'ün yanağına,alnına ve ellerine..
Serkan:Çok küçüktür..Bizi hissetmez dimi daha ?
Eylül:Hayır aşkım..Biraz zaman var bunun için..
Serkan:Öyle mutluyum ki..Seninle bu zamanlara dek gelmek..Evlenme teklifi ettiğim günü hatırlıyor musun aşkım ?
Eylül:Hangisini ? Finallerden bıkıp benimle evlenmenin tek kurtuluş yolu olduğunu düşündüğünde ettiğin teklifi mi ? Diğerini mi kocacım ?
Serkan:Yaa aşkım ! Sen zaten benim seninle evlenmek istediğimi liseden biliyorsun..
Eylül:Bak bi de o var dimi ? Hangi kadın aynı adamdan üç kez teklif alır ki ?
Flashback,üniversite 2. Sınıf,Ankara
Eylül ve Serkan finallere beraber çalışıyorlardı..Ama artık havalar sıcak olduğundan çalışmak istemiyorlardı..Eylül ezber yapmaya çalışırken Serkan ders çalışmayı bırakmış,playstation oynuyordu..
Serkan:Hadi be ! Offf..Yenildik !
Eylül:Serkan ! Ya of ! Napıyoosun!
Serkan:Oyun oynuyorum aşkım görmüyor musun ?
Eylül:Yarın sınavda kopya istersin ama..
Serkan:Yani..İstememe gerek yok ki vereceksin zaten..
Eylül:O kadar emin olma..Kafa patlatıyorum burada..
Serkan:Ne yapıyım güzelim..Sıkıldım,bitmiyor..Bütte veririm..
Eylül:Eh,ben İstanbul'a giderim,sen de burada büt beklersin..
Serkan:Oldu başka ? Ben nereye sen oraya..Benimle gideceksin..
Eylül:O zaman çalışta geç şu sınavı..
Serkan sehpanın üstündeki koladan doldurup Eylül'ün yanına gelir..
Serkan:Bak,ne diyorum..Bence biz bu okulu bırakalım.Gidelim evlenelim..Final derdinden de kurtuluruz ne dersin ? Evlenir misin benimle ?
Eylül:Ha sen benimle kurtuluş yolu olsun diye evlenmek istiyorsun yani ?
Serkan:Hayır canım,yanlış anladın..Ben zaten seninle evleneceğim..
Eylül:Odunsun! Al şunu ezberle !
Eylül önündeki notların yarısını Serkan'ın kucağına öfkeyle atar..
Serkan:Hey..Napıyosun ?
Eylül:kes! Ezber yapacam!
Serkan:Bozuldun..Baya baya bozuldun sen..
Eylül omuz silkip önündeki notlara odaklanır..
..
Eylül o günü hatırlayınca tebessüm eder..Ne güzel günlerdi,Ankarada ki halleri..Birlikte aynı evde yaşamaları,tatlı didişmeleri..
Serkan:Senin kıskançlıktan gözünün döndüğü,beni gecenin bir yarısında uyandırıp evlen benimle dediğin günü de unutmadım karıcım..
Eylül:Aman unutma zaten! O aptal sarışın yüzünden az kavga etmedik seninle..
Serkan:Dur aşkım dur,sinirlenme..
Eylül:Sinirlenirim..
Serkan kahkaha atıp Eylül'e sarılır..
Eylül:Gülme..Gülme dedim !
Serkan:Tamam tamam gülmüyorum karıcım..
Dese de içten içe gülüyordu Serkan..Eylül'ün içinde yatan kıskanç halleri aklına gelmişti..Önce lisede Serkan Merveyle ders çalışıyor diye pencereyi kırmıştı..Sonra da üniversitede Serkan yüzünden sınıftaki bazı kızlara savaş açmıştı..
Malum bu saat oldu,kaçta uyanırım bilinmez 🤪 şöyle bırakıyım size bölümü😉❤️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bir Masal Gibi-Gerçek Hayat
Teen FictionMasallarını gerçekleştirmek için oradan oraya savrulan Eylül ve Serkan'ın hikayesi..