-14-

178 15 39
                                    

Serkan o günü hatırlayıp gülerken Eylül yine sinirlenmişti..

Serkan:Sende az değilsin..Sonraki gün sınıfa gidip kızlara yaptığını da unutmadım..Kızlar senin yüzünden dönem sonuna kadar kimseyle konuşamamıştı..Hoş,lisede bizim eve gelip Merveyle ders çalıştığımızda camımızı indirdiğinde yaptığından sonra niye şaşırıyorsam..

Eylül:Hoşuna gidiyo dimi ? Beni böyle sinirlendirmekten zevk alıyorsun?

Serkan:Hoşuma gitmiyor desem yalan olur karıcım..

Eylül:Biz sana siyah bir lens alalım,saçını da siyaha boyayalım,kaşlarını falan da..

Serkan:Delirmiş olmalısın ?

Eylül:Hayır delirmedim! Ben ve hormonlarım senin yüzünden bu süreçte çok yıpranacak gibi görünüyorlar,önlem amaçlı yani..

Serkan:Benim suçum ne anlamadım ?

Eylül:Sarı saçın,mavi gözün..Bir de ah..Çok yakışıklısın ! Malesef..

Serkan:Malesef? Emin misin ?  Buradan hiç öyle görünmüyor güzelim..

Eylül:Serkan!

Serkan:Tamam tamam..Kızdırmıcam seni..

Eylül:Ee ne zaman alıyoruz?

Serkan:Neyi?

Eylül:Lensi ve boyayı..

Serkan:Ciddisin? Kıskançlıkta son nokta sevgilim..

Eylül:Ciddiyim tabi.Dükkana gelip,pardon bakar mısınız beyefendi siz hangi kitabı önerirsiniz seçemiyoruz da diyen kızlardan da bıkmıştım zaten.

Serkan:Aşkım,işimi yapıyorum ben..Tabiki soracaklar..

Eylül:20 kızdan sadece 1-2si bana soruyor! Çünkü onların yanında da sevgilisi oluyor..

Serkan:Haydaaa,ben suçluyum yani?

Eylül:Dedim ya,çok yakışıklısın..Başıma bela oluyorsun,ya katil olacağım ya da orasını burasını açıp kıvırtan kızlarla savaşacağım..Katil olup seni bırakamayacağıma göre ? İkinci seçenek kalıyor geriye..

Serkan kahkaha atıp Eylül'ün avuç içini öptü..

Serkan:Bence senin artık uyuman gerekiyor..Yoksa o hormonlarınla ikimizde baş edemeyeceğiz karıcım..

Ayağa kalkıp Eylül'ü kucağına aldı Serkan..Eylül de hâla söyleniyordu..

Eylül:Ne zaman alacağız dedim ? Kaçma..

Serkan:Bilmem..Alırız bir gün..

Eylül:Beni geçiştirme Serkan..

Serkan:Tamam karıcım,geçiştirmiyorum..Ama artık uyu..Bu meseleyi de sonra konuşalım..

Eylül'ü yatağa yatırıp gömleğini çıkarıp Eylül'ün yanına uzandı Serkan..

Serkan:Şu krizlerin..Bitmicek dimi ?

Eylül:Hayır..

Serkan:Yandım desene..İyiki hayranlarımızdan kıskanmıyorsun..Hayran dediysem kitabı okuyanlardan..

Eylül:Onlar bizim aşkımızı biliyorlar..Onlardan bize zarar gelmez..Ama diğerleri,hepsi yılan..

Serkan:Ahh Eylül..

Eylül:Kapat hadi gözünü..Yoksa seni kılıktan kılığa sokmak için kendimle savaşmak zorunda kalacağım..

Serkan gülüp elini Eylül'ün karnına doladı..

Serkan:İyi geceler ailem..

Eylül:Ailem mi ?

Serkan:Hıhı..Siz işte..Henüz bizi hissetmeye başlamasa da o küçük fasülye de bizim ailemiz..Onunla her gün temas kuracağım..

Gülümseyip Serkan'a döndü Eylülde..Serkan'ın saçlarıyla oynayıp duruyordu..

Eylül:İyiki bizimsin..

❤️

Yaa bir şey soracağım? Nasıl gidiyor hikaye? Bi de böyle geçmişten kesitler koymaya devam etmemi ister misiniz ?

Bir Masal Gibi-Gerçek HayatHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin