-17-

189 16 59
                                    

Günaydınn❤️ Bölüm boyunca sırıtacağınıza eminim,benden söylemesi 😉❤️

Dükkana birkaç müşteri daha gelince Eylülde kalkıp onlarla ilgilenmeye başladı..Bir gözü de Serkan'ın ilgilendiği müşterilerdeydi..Çünkü kızlara sinir olmuştu..

Müşteri:Hanımefendi..Bu ne kadardı ?

Eylül Serkan'ın ilgilendiği yere bakmakla meşguldü..

Müşteri:Pardon ?

Eylül:Ahh,şey..Çok özür dilerim.Eşim ilgilensin sizinle son fiyatları o biliyorda..Eşim ! Eşim !

Serkan şaşırmış arkasını dönüp Eylül'e bakıyordu..

Serkan:Eylül?

Eylül:Buraya bakar mısınız Serkan Bey!

Eylül'ün ses tonundan Serkan sinirlendiğini anlamış oraya gitmişti..Eylülde Serkan'ın yerine geçmişti..Kafalarını kitaptan kaldıran iki müşteri de Eylül'ü görünce şaşırmışlardı..

Eylül:Evet ? Size nasıl yardımcı olabilirim ufaklıklar ?!

Müşteri:Biz şey..Şey soracaktık..Ama..

Eylül:Eşim başka müşterilerle ilgileniyor! Ben yardımcı olayım..

Müşteri:Biz..

Eylül:ya da şöyle yapalım ben elinizden o kitabı alıyım,sizde bir daha buraya gelmemek üzere dükkanımızdan çıkın..Nasıl fikir?

Müşteri:Nasıl yani ? Kovuyor musunuz ?

Eylül:Tam üstüne bastınız..Kendinize her gün gidip kitapları raflardan alıp okuyup,çok pardon okuyor gibi yapıp geri bırakacağınız başka kitapçı bulun..Kalabalık yapıyorsunuz! Haftanın en az üç günü buraya gelip kocamı gözlerinizle yediğinizi görmüyor muyum ? Başka kapıya!

Kızlar neye uğradıklarını şaşırmış kitabı da bırakıp çıkmışlardı..Eylül de arkalarından el sallayıp sinsice gülüyordu..Serkan müşteriyi gönderdikten sonra Eylül'ün yanına gelmişti..

Serkan:Vapurla karşı tarafa geçtiler güzelim..Bırak el sallamayı..

Eylül:Dalga geçme benimle! Sinir oluyorum,sinir..Kapıya kocaman yazı yazacağım.."Bayanlar Giremez" diye!

Serkan:Ah Eylül..Bu kıskançlığın..Bazen abarttığını düşünsemd-

Eylül elini Serkan'ın ağzına götürmüş,susturmuştu.. gözlerini de Serkan'ın gözlerine dikmişti..

Eylül:Abarttığımı söylersen seni boğarım..Gözümün önünde oluyor işte her şey! Hepsi bir olmuş..İnadıma yapıyorlar..

Serkan gülmüş Eylül'ün yanaklarına öpücükler bırakmıştı...

Serkan:Tamam sakin ol şimdi..Hadi gel,yemeğimizi yiyelim..

3.5 yıl önce,İstanbul

Serkan ve Eylül arkadaşlarının yanından ayrıldıktan sonra Serkanların evine gitmişlerdi..Eylül Ankaradan geldiklerinden beri Nazan ve Defne'yi görmemiş,Nazan da Eylül'ü yemeğe davet etmişti.Bu yemekte evlenme kararı aldıklarını açıklayacaklardı Nazan'a..

Eylül mutfakta Nazan'a yardım ederken Serkan da odasından inip yanlarına gelmiş,Eylül'e arkadan sarılmıştı..Eylül Nazan orada olduğu için utanmış,dirseğiyle Serkan'ın karnına vurmuştu ama Serkan'ın çokta umrunda olmamıştı..

Eylül:Serkan napıyosun ? (Sessizce)

Serkan:Ne yapmışım yine ?

Eylül:Sarılmasana..Annen burada..

Serkan:Anne! Nazan Sultan !

Eylül:Bilerek mi yapıyorsun ?

Nazan ocaktaki yemekten başını kaldırmış Serkan'a bakıp ikisinin hallerine gülmüştü..

Nazan:Ne oluyor Serkan ?

Eylül:Nazan teyze..Oğluna bir şey söyler misin ? Koala gibi yapıştı bana!

Nazan:Hahahah,Eylül..Hiç güleceğim yoktu kızım...

Eylül:Nazan teyze..Ya off..Serkan !

Serkan hâla umursamıyordu..

Serkan:Sana gelin getiriyimi ha anne ? Bak yardım eder böyle..Oğlunu da mutlu eder😉

Nazan:Ondan ağzın kulaklarında senin üç gündür sırıtıp duruyorsun..

Serkan:Yaa..O kadar belli mi ? Oysa evlenme kararı aldığımızı söyleyecektim..

Nazan:Ah oğlum..Kıza teklif etmişsin ama hiç büyümeyeceksin dimi ?

Eylül:Birilerinin benimle aynı fikirde olmasına çok sevindim..

Serkan Eylül'ü bırakmış, tezgaha oturmuş tezgahtaki kızartmalardan hem kendi ağzına atıyor hem de Eylül'e veriyordu..

Eylül:Serkan..Biraz da yardım etsen hı ?

Serkan:Boşuna mı gelin getiriyorum seni bu eve aşkım ? Yapıyorsunuz işte..

Eylül sessizce Serkan'a söylenir..

Eylül:Ankarada görüşürüz ama..

Serkan:Bana bu yaptıkların sökmez diyorsun yani ?

Eylül:Tam üstüne bastın sevgilim..

Bir Masal Gibi-Gerçek HayatHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin