-11-

208 19 47
                                    

Kendilerine yetecek kadar balık tutmuşlardı..Akşama doğru da Serkan onları pişirirken Eylül salataları hazırlıyordu..

Eylül:Dua et sen bana..Onca işi bana yaptırdın,yemekler sendeydi ama yine de kıyamadım sana..

Serkan:Hayat müşterek karıcım..

Eylül:Bana gelince hiç öyle olmuyor ama beyefendi..Onu ne yapacağız?

Serkan:Bence bunlar güzel pişti..

Eylül:Bak bak..Lafı değiştiriyor bi de..

Serkan sırıtıp Eylül'ün yanına geldi.. Yanağından öpüp pişen balıkları masaya götürdü..Eylülde arkasından salataları götürüyordu..

Eylül:Sen var ya..Çok fena bir adam oldun..

Serkan:Sen kendine bak karıcım..İnatsın,kafana buyruksun,ha en gıcığı da benimle ilgilenmiyorsun son zamanlarda..

Eylül:İlgilenmekten kastın Serkan bey?

Serkan:Bak..Bey olduk bir de..Sen bence ne olduğunu biliyorsun..

Eylül'e göz kırpıp Eylül'ün sandalyesini öne doğru çekti Serkan..Eylül oturunca da karşısına geçip oturdu..

Eylül:Bende ilgisizsem sana karşı..Yuh yani ! Bulmuşsun benim gibi birini,daha ne istiyorsun?

Serkan:Kendini de övmeden geçmez hiç..

Eylül:Kocam kim..

Eylül Serkan'ın bu hallerine gülüp salatadan tabağına aldı..Serkan da rakıdan kendisine doldurmuş,Eylül'e de dolduracaktı ki Eylül eliyle istemediğini belli etti..

Serkan:Neden ? Sen seversin..Yani denizin ortasında karşılıklı içmemizden keyif aldığını söylersin hep..

Eylül:Evet ama bu sefer istemiyorum..

Serkan:Hasta mısın aşkım ?

Eylül:Yok aşkım değilim..

Eylül gülümseyip eline telefonunu aldı..Mesaj geldi mi diye bakacaktı ki beklediği mesaj da gelmişti zaten.

Serkan:Bak bak..Neye gülüyorsun sen ? İlgisizsin dediğimde de kızıyorsun..Yine kızlarla mı konuşuyorsun ? Hem de ben seni böyle hayran hayran izlerken..

Eylül:..

Serkan:Hey hey..Cevapta vermiyor artık..Kime diyorum ?

Eylül heyecanlanmış,dudağının kenarını hafifçe ısırmıştı..Serkan'a nasıl söyleyeceğini düşünürken Tarçın kucağına atlayıvermişti..

Serkan:Gel kızım gel,sen eksiktin..

Serkan:Yok yok..Bugün beni sınıyorsunuz siz,cidden..Tarçın gitsene kızım şuradan,Paşayla oyna hadi ! Eylül..Hay ben böyle işe! Bilseydim evde kalırdım..Nasıl olsa bana ihtiyaç yok burad-

Eylül:Hamileyim..

Serkan:Çiçeklere bakardım..Susuz kalmazlardı..Sizde burada üçünüz güzelce vakit geçirird- Ne ? Ne dedin sen !

Eylül:Hamileyim aşkım..

Serkan aval aval Eylül'e bakarken Eylül de sırıtıyordu..Aslında tahmin etmişti hamile olduğunu,birkaç gündür midesi sürekli bulanıyor,bazı kokulara hiç gelemiyordu..Dün sabah Serkan dükkana gittiğinde o da hastaneye gidip test yaptırmıştı ve orada hemşire olan komşularından haber beklemişti gün boyu..Beklediği haber de gelmişti..

EySercinizz 💜

Bir Masal Gibi-Gerçek HayatHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin