-16-

197 18 40
                                    

Mini tekne tatili bitmiş evlerine dönmüşlerdi dün akşam.Eylül Paşa ve Tarçın'ı mahallede gezdirirken Serkanda dükkandaydı..Kaç gündür kapalı olduğundan bugün açmak istemişti..Eylülde köpekleriyle birlikte dolaştıktan sonra dükkana geçti..

Serkan:Neredesin Eylül ? Üç saat önce geleceğini söylemiştin..

Eylül:Salih amcayla sohbete dalmışız aşkım..Sonra bu iki ufaklık beni peşlerinde koşturdu..

Serkan:Sende koştun öyle mi ? Hamile halinle?

Eylül:Hıı..Maratona katıldım aşkım!

Serkan:Dalga mı geçiyorsun benimle?

Eylül:Evet tabiki..

Serkan:Çocuğumu yoruyorsun farkında mısın ? Anne karnında beyni çalkalandı yavrumun..

Eylül:Aman aman..Hiç kıyamaz..

Serkan:Hadi otur şuraya da dinlen..Ne kadar su içtin bugün ? Su önemli,biliyorsun..

Eylül:Damacana getir de kafamı gömeyim aşkım!

Serkan:Sen iyice huysuzlaştın farkında mısın ? En son böyle olduğunda isteme için İstanbul'a gittiğimizde böyleydin..

Eylül:Geriyorsun çünkü beni..

Müşteri gelince konuşmaları bölünmüştü..Serkan müşteri ile ilgilenmeye gitmişti..

3,5 yıl önce,İstanbul

Finaller bitince 20 günlüğüne İstanbul'a gitmişlerdi ve bu gidişleri onlar için çok farklıydı..Eylül'ün parmağında Serkan'ın taktığı yüzük vardı ve bu tatilde isteme gerçekleşecekti.Tabi önce bu durumu herkesin öğrenmesi gerekiyordu..

İstanbul'a gittiklerinin üçüncü gününde arkadaşları ile bir cafede toplanacaklardı..Henüz Serkan'ın evlenme teklifi ettiğinden haberleri yoktu..Herkes oradayken cafeye son gelenlerde Eylül ve Serkandı..

Güney:Ooo! Üç gün oldu geleli ama yine de en son geldiniz..Yüzünüzü göremiyoruz..

Serkan:Çok konuşma kardeşim..Eylül'ü bekledim..

Güney:Hanım köylü oldun iyice..Tabi alıştın Ankarada beraber yaşamaya..

Meral:Hanım köylü mü ? Onlar daha evli değil canısı..

Eylül ve Serkan birbirlerine bakıp güldüler..Henüz ikisi de oturmamıştı..

Songül:Tepemizde niye dikiliyorsunuz ? Otursanıza?

Eylül:Ya burası çok mu sıcak oldu ?

Eylül eliyle kendisini serinletiyor gibi yapıyordu,aslında göstermek istediği Serkan'ın parmağına taktığı yüzüktü..Serkanda onun ne yapmaya çalıştığını anlamış,bir kaşını kaldırmış Eylül'ü izleyip sırıtıyordu..

Cemre:Yoo..Sıcak değil..Kış mevsimimdeyiz Eylül..Sen iyi misin ?

Eylül:Sıcak sıcak..Baya sıcak..

Eylül hâla aynı hareketi yaparken tabiki ilk farkeden Meraldi !

Meral:Ohaa ! İnanmıyorum..ayy inanmıyorum !

Kader:Ne ? Ben hiçbir şey anlamadım..

Meral:Baksanıza..Yüzük..Serkan Eylül'e evlenme teklifi etmiş!

Güney:Hadi be ! Yürü be kardeşim !

Güney ayağa kalkıp Serkan'a sarılmıştı önce..Sonra  da Eylül'e..Kızlar,Mert ve Gökhan da ikisine sarılıp tebrik etmişlerdi..Hem çok şaşkın hem de çok mutlulardı..Sonunda Eylül ve Serkan da yan yana oturunca herkes detay bekliyor gibi ellerini masaya koymuş şaşkınca onlara bakıyordu..

Meral:Anlatsanıza..Ne zaman oldu bu ? Ayy,çok heyecanlı..

Hem Serkan hem de Eylül araya girip özet geçmişler..O anı tekrar yaşamışlardı..

Meral:Yaa inanmıyorum ! Çok güzel..Gör Mertcimm,insanlar neler yapıyor..

Songül:Kıskanma ulan..

Meral:Aman,sana bir şey söyleyen oldu mu ?

Serkan:Şimdi asıl meselemiz var..Bize yardım etmeniz lazım..

Gökhan:Ne o ?

Serkan:Biz önce bizimkilerle konuşacağız..Tabi sonra isteme,nişan falan..Zamanımızda kısıtlı..

Güney:Nişanda mı hemen olacak?

Serkan:Eylül'e kalsa düğünüde hemen yapacaz kardeşim..

Eylül:Oha ! Ne diyorsun ya?

Serkan:Gece yarısı yüzüme su atıp benimle evlen diyen ben miydim sevgilim ?

Serkan sırıtır..

Meral:Oha Eylül..Serkan'a evlenme teklifi mi ettin cidden ?

Eylül:Ya hayır..Egosunu tatmin ediyor sarı öküz! Hem o söylediği de geçen dönemdi..Ki ben onu kıskandığım için yapmıştım..

Serkan'ın aklına o zamanlar gelmiş,kahkaha atmıştı..Eylülde önündeki küp şekerlerin olduğu küçük tabağı alıp Serkan'ın yüzüne fırlatmıştı..

Serkan:Aşkım..Napıyosun ? Hayır yani kızlar senin yüzünden şehirleri de değiştirdi,kaçar gibi gittiler okuldan..Daha ne olsun ? Hâla mı ? Biliyorum çok yakışıklıyım,sende dayanamıyorsun ama..Suç benim mi ?

Eylül:Egoist..

Songül:Aa Eylül'e bak..Kızım naptın çocuğa?

Serkan:Ben anladım onu..Siz boşverin 😉

İkisinin bu hallerine herkes gülmüştü..

zeyeyserrrr ❤️

eyserciyazar ❤️

Bir Masal Gibi-Gerçek HayatHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin