-20-

202 16 37
                                    

Eylül'ün beklediği misafirler gelmiş,hepsini limanda tek tek karşılamışlardı..Kimi evliydi..Kimi Eşini,çocuğunu almış gelmişti,kimi nişanlısını kimi de bekardı..Cemre de tanıdığından zor olmamıştı misafirleri karşılamak..Güney'e de sürpriz olacaktı bu..Eylül daha önce hepsiyle görüntülü konuşup tanışmıştı..

Herkes teknede yerini almıştı..Güneylerden haber bekliyorlardı..

Güneylerde Serkanla birlikte dükkandan çıkmışlardı.

Güney:Serkan..Songül aradı..Teknede Eylül'ün çantası mı ne kalmış..Eylül seni aramış ama telefonun kapalıymış..Onu alıp gelin dedi Songül..

Serkan:Şarjım bitmişti ya..İyi tamam gidelim o zaman..

10 dakika yürüdükten sonra limana gelmişlerdi..Serkan tekneye geçince diğerleri de arkasından yürümeye başladılar..

Serkan:Siz niye geliyorsunuz abi ? Alıp gelecem hemen..

Mert:Ne kıymetli teknen var lan..

Serkan:Bir şey mi dedim kardeşim..Gelecekseniz gelin..

İç tarafa doğru geçtiklerinde Serkan o kadar kalabalığı ve süslenen tekneyi görmeyi asla beklemiyordu..Herkes bir ağızdan "Doğum günün kutlu olsun Serkan " diye bağırırken Serkan'ın şaşkınlığı ve mutluluğu gözlerinden okunuyordu..En az Serkan kadar Güney de şaşkındı..Eylül gülümseyerek Serkan'ın yanına geldi..

Eylül:Aşkım ?

Serkan:Eylül bu..

Eylül:İyiki doğdun sevgilim..İyiki varsın..İyiki benim ailemsin..

Eylül hafifçe ayağını kaldırıp Serkan'ı dudağından öpmüş,herkes onları alkışlamıştı..Serkanda sımsıkı sarılmıştı karısına..

Serkan:Sen var ya..Benim her şeyimsin..Bu yaptığını asla unutmayacağım..

El ele pastanın olduğu yere geçtiler..Serkan önce pastasını üfledi..Sonra da yıllardır görmediği takım arkadaşlarına tek tek sarıldı..Onların eşleriyle tanıştı..

Serkan:Oğlum siz nasıl..Ben hâla çok şaşkınım..

Arkadaşlarının hepsi Eylül'ü gösterdiler..

Doruk:Her şeyi eşin yaptı kardeşim..Tek tek nasıl buldu bizi bilmiyorum ama çok iyi oldu be..İyiki doğdun yeniden..

Serkan:teşekkür ederim kardeşim..İyiki geldiniz hepiniz..

Erdem:Ee kapışırız bir ara dimi ?

Serkan:Tabii! Bizim eve gideriz..Orada tam bizlik bir mekan var..

Meral bir müzik açınca başta Eylül ve Serkan olmak üzere bütün çiftler dans etmeye başlamıştı..Serkan Eylül'ü hayranlıkla izlerken ara sıra da öpmeyi ihmal etmiyordu..

Serkan:Harika bir kadınsın..Ve benimsin..Öyle şanslıyım ki..Hâla ne söyleyeceğimi bilmiyorum..Beni geçmişime götürdün..Arkadaşlarımı getirdin..

Eylül:Maddi bir hediyenin kalıcı olmayacağını biliyorum..Parayla alınmayan ama bir ömür boyu unutamayacağımız sürprizler daha kıymetli diye düşündüm..Onları ne kadar özlediğini biliyordum..

Serkan:Nasıl bir sevap işledim de karşıma sen çıktın ? Ailem oldun..Çocuğumun annesi oldun..

Eylül:Sen beni o berbat hayattan çekip çıkardın,bemi iyileştirdin ya..İşte bunun karşılığı..Her şey..Mutluluğumuz,yuvamız..

Serkan:Seni seviyorum..

Eylül:Seni çok seviyorum aşkım..

Günüm geri kalanında Serkan arkadaşlarıyla ilgilenmişti..Eylülde tabiki misafirleriyle ilgileniyordu..Serkanlar geçmişi konuşuyorlardı hep..Eylüller de birbirlerini tanımaya çalışıyordu..

Bir ara herkes kendi telaşına düştüğünde Serkan karısının kendisini izlediğini farketmiş gülümseyerek yanına gelmişti..

Serkan:Sen beni mi kesiyorsun burada tek başına ?

Eylül:Oysa farkedilmediğimi düşünüyorum kocacım..

Serkan:Bir gözümün her zaman sende olduğunu unutma o zaman karıcım..

zeyeyserrrr ❤️

Bir Masal Gibi-Gerçek HayatHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin