Bu bölüm Black-Gray07 tarafından yazıldı.
-----
Polen: Kimsin ? Ve ne çocukluk arkadaşı ? Anlamıyorum gerçekten.05........: Gerçekten hatırlamıyor musun ?
Polen: Çocukluktan kastın ne ? Kaç yaşındaydım ?
05.........: Sen 7 ben 8 :D
Polen: Taş*k geçiyosun dimi.
05.........: Dur dur dur sakın engelleme. Zaten numaranı alana kadar bi tarafımı parçaladım.
05.........: Ve söylediklerimin hepsi doğru. Dalga geçmek şuan yapacağım en son şey bile olamaz.
(Polen yazıyor...)
05.........: Dur bi beni dinle. Oku*
05.........: Ben gerçekten hatırlamayacağını hiç düşünmemiştim. Yani aramızda pek bi yaş farkı da yok. Ben seni seviyorum Polen. 8 yaşımdan beri seviyorum.
05.........: Buraya geri döndüğümüzde lise son sınıftım. O zamanlar büyümüş olduğumuz için seni bulamak biraz zordu. Birgün senle çarpıştığımda seni buldum. Tanıdım seni. Ama sen beni tanımadın. Bende karşına çıkmaya cesaret edemedim. Uzun seni izledim. Seni senden daha iyi tanıyacak kadar çok izledim. Ve şimdi burdayım.
05.........: Düşün yani koskoca üniversiteli bu genç adam sana olan aşkından ergenler gibi sana anonimden msj atıyor.
Polen: İnanamıyorum. Şaka gibi. Ama bu normal diğilmi. Yani seni tanımamam. Düşün sen o zaman 8 yaşındaydın. Şimdi 20.
Polen: Bilemiyorum yani dalga geçiyor olabilirsin. İnanmak istemiyorum. Ama...
Polen: Kumdan kale ve salıncak... Küçükken bunları yapmayı çok severdim. Bunları nerden biliyosun ki . Hayır hatırladığım birkaç bişi var çocukluktan. Ama kesit kesit.
Polen: Ve beni benden daha iyi tanıyosun ?
05.........: Evet.
Polen: Anlat beni bana.
05.........: En sevdiğin renk mor ve sarı olmasına rağmen genellikle mavi ve siyah giymekten kendini alamıyorsun. Papatya sevmezsin. En sevdiğin çiçek kasımpatı. Kitap okumayı seviyorsun. Karanlıkta oturmak hoşuna gidiyor ve geceleri uyumak istemiyosun onun yerine balkonuna çıkıp hayal kurmayı tercih ediyorsun. Takım tutmuyosun. Sırtından gıdıklanıyorsun. Hayvanları çok seviyosun. Okuldan sonra okulun yakınında bir kütüphane var sürekli oraya gidiyorsun. En yakın ve tek arkadaşın Mısra. Bi de kuzenin Lalin var. Onlardan başka kimseyle arkadaşlık etmiyosun. Çok gezen biri değilsin. Küçük şeylerle mutlu olabilen elindekiyle yetinmeyi bilen birisin. Doğal güzellikten yanasın. Tanımadığın kişilere ön yargıyla yaklaşan birisin. Aslında çok samimi ve sıcak kanlısın.
05.........: Huuh şimdilik bu kadar.
Polen: Oha oha oha başka bişi demiyorum.
05.........: Engellemiceksin dimi ?
Polen: Hayır. İnandım. Ama yine de tereddütlerim var.
05.........: Ya nasıl ?
Polen: Belki sapıksın belki takıntılı bi manyaksın. Korkmaya başladım.
05.........: Hayır lütfen korkma. Ben sadece seni seviyorum. Takıntılı veya sapık diğilim. Lütfen bana inan.
Polen: Bana çocukluğumuzdan bahsetsene belki bişiler hatırlarım.
05.........: Gerçekten mi ? Benimle yazışacaksın ? Engellemek yok ?
Polen: Hayır şaka yapıyorum. *gözdevirmeemojisi*
05.........: Tamsm tamaö çok pis heywcsn yaprom.
Polen: Engel ?
05.........: Ya ama napim boncuğum çok tatlısın seni yerim bana yazan parmaklarını yerim. Seni çukulata kavanozunda saklarım.
(Polen adlı kişi sizi engelledi)
05.........: Boncuğum? (Bu numaraya mesaj göndermezsiniz)
05.........: Hadi ama cidden mi ? ( Bu numaraya mesaj gönderemezsiniz)
05.........: Peki. ( Bu numaraya mesaj gönderemezsiniz)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Çocukluk Arkadaşım Şimdiki Aşkım(Texting)
Proză scurtăKendi halinde üniversiteye giden normal bir yaşamı olan Polen Keskin'e hiç ummadığı bir zamanda, tanımadığı ya da şöyle desem daha doğru olur 'hatırlamadığı' çocukluk arkadaşından mesaj gelirse ne olur ? Ecmel ya da Polen'in bildiği ismi Meriç o par...