"Start from now, papa nak pisahkan Danny dengan Andrea. Papa tak nak benda ini ulang buat kedua kali" Tegas sekali bait bicara Tuan James. Selalunya Tuan James seorang yang suka mengusik. Tetapi kali ni Tuan James sangat serious. Kecewa terhadap Danny.
"Papa tolong jangan pisahkan dia dari aku! Aku sayangkan Ann papa... Aku tak nak Ann jauh dari aku..." Danny merayu tetapi suaranya mendatar.
Puan Camella hanya diamkan diri, tanda tidak mahu masuk campur.
Tuan James menggelengkan kepalanya sebelum mengatakan bahawa dia akan membawa Andrea pergi jauh dari Malaysia.
"Papa nak bawa Andrea pergi jauh dari sini. Papa tak izinkan Danny berjumpa dengan Andrea lagi. This is my first and last warning Danny, don't you dare try to find her again. Or else... You die"
Tuan James bersuara dingin. Riak wajahnya amat tegang.
Danny menahan rasa marahnya dalam hati. Ya dia perlu tahan, kerana dia tahu jika dia membantah Tuan James mesti akan halang aku berjumpa dengan Ann. Desis hatinya geram.
Ann... Tolong jangan pergi... Aku minta maaf...
°°°°°°°°
Skip until Tahun 2013
Aku sudah kembali ke Malaysia. Ini adalah keputusan aku. Tak ada siapa siapa yang tahu termasuklah papa dan mama. Aku mulai melangkah keluar dari airport dengan gaya diva. Spek mata hitam sentiasa dipakai.
Kelihatan beberapa orang lelaki yang memandangku dengan senyuman gatal. Namun aku hanya membutakan mataku.
Warna rambutku turut berubah. Nak tahu warna apa? Golden yellow lah of course.
Dah gila kot grandma aku ni 😂
Aku hanya mengenakan sleeveless summer bewarna hitam disertakan seluar pendek separas peha. Cukup membuatkan diriku kelihatan sexy. Hahaha.
(Sama seperti gadis yg berada di gambar tersebut. Sorry tak nampak muka😂)
YOU ARE READING
DANNY ANDREA › HIATUS
ActionI'm A Bad Boy, Andrea. Because I'm Danny Adrian James. First story✓ Watak-watak yang ada dalam novel ini hanyalah rekaan semata-mata. Tidak berkaitan yang masih hidup mahupun mati.