DAJ 13

983 148 3
                                    

Danny membawa diri ke sebuah kelab malam

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Danny membawa diri ke sebuah kelab malam. Ia menghabiskan masanya di kelab malam itu. Sudah setahun dia cuba memujuk papanya namun gagal. Selepas habis sahaja menduduki peperiksaan SPM, dia mengatakan hasratnya kepada Tuan James dengan alasan hendak menemui Andrea. Tuan James apa lagi? Mengamuk habislah!

Bagaikan nak gila dibuatnya. Andrea telahpun meninggalkan dirinya selama setahun. Siapa je yang tak rindukan orang yang kita sayang? Lagi lagi orang yang kau cinta. Confirm. Dirinya dah tahap kronik.

Mengamuk besar Tuan James apabila mendapati keputusan SPM Danny merosot teruk. Bila ditanya, Andrea. Bila menjawab, Andrea juga jadi jawapan. Yalah apa tidaknya? Time Andrea dipindahkan ke negara lain Danny baru sahaja tingkatan empat masa tu Andrea tingkatan lima.

Arghhhhhhhh bodohlah semua ni! Kenapa aku juga yang bermasalah?! Tak boleh ke aku hidup bahagia dengan Andrea? Salah ke? Aku... Terlalu sayangkan dia...

Dan matanya tiba tiba tertumpu pada seorang gadis yang seksi yang sedang membalas ciuman hangat dengan lelaki mana entah. Tangan tu naik merayap celah kangkang lelaki itu. Eww.

Bitch.

Danny senyum sinis seketika sebelum meneguk secawan 'red wine' itu.

Danny mulai merasakan ada sepasang tangan sedang menjalar pada bahagian pahanya. Kepalanya ditundukkan sedikit. Dan sejurus itu dia beralih melihat siapakah gerangan yang berani sentuh tubuhnya.

Gadis tadi.

Danny tidak memberikan sebarang reaksi. Sebaliknya dia hanya menjeling tajam pada gadis itu. Tanpa disangka, bibirnya dikucup rakus oleh gadis itu. Danny agak tersentak dengan tindakan berani gadis itu.

"You buat apa ni?! I tak suruh you datang sini tau?! Sibuk asal?!"

Dengan satu tengkingan, Danny menepis tangan pelacur itu dengan kuat. Dan sesaat kemudian, Danny mulai mengeluh kasar. Gadis itu seolah olah tidak takut akan dirinya.

"Baby... You marah i? Janganlah marah i... I just nak temankan you je... If you ada problem, you boleh share kat i. Biar i temankan you malam ni okay baby?" Gadis itu tersorak gembira apabila tangan Danny mulai memeluk pinggangnya serta senyuman manis milik lelaki itu.

Dia memberanikan diri untuk duduk di atas paha Danny. Tangan kanan naik memeluk leher manakala tangan kiri mengusap abs Danny yang sangat hot itu.

Sebenarnya, dia sudah jatuh cinta dekat Danny pada sekolah menengah lagi. Dirinya sebaya Danny. Tak tahulah lelaki ini kenal dia atau tak.

Danny diam tak berkutik. Dia malas hendak melayan perempuan gedik yang sedang mengusap perutnya. Sebaliknya Danny hanya memalsukan senyuman menggodanya.

"Tak apa lah baby. You nak i malam ni?" Danny memancing minat pelacur itu.

Membulat mata Eva. Yes! Aku dapat Danny malam ni! Dah enam tahun kot aku tunggu dia! Akhirnya aku dapat juga kau Danny!

DANNY ANDREA › HIATUSWhere stories live. Discover now