"Lepaskan aku lah bodoh!!!" Yana menjerit dan meronta kuat agar dirinya dilepaskan. Bilik itu penuh dengan bauan alkohol. Omg. Dan sekarang apa yang dia lihat adalah beberapa tubuh gadis sedang diratah kejam oleh jantan jantan yang tak guna tu. Yana melopong. Terkejut.
"Hey pompuan ni! Bisinglah! Eh kau tau tak?! Kalau kau tak tutup mulut kau aku akan pecahkan bibir kau!" Tengking lelaki itu disertakan tangannya menampar kuat pipi Yana.
Darah mulai mengalir di bibirnya.Yana meraung kesakitan. Akhirnya dia diam dan hanya bunyi esakan yang didengari oleh pengikut pengikut big boss. Mereka semua terpandang tubuh Yana yang montok itu. Dengan buah dada yang besar, punggung yang bulat. Pinggang pula ramping. Mereka mulai menguasai nafsu.
Dengan lagak perlahan lahan. Mereka mendekati Yana dengan pandang bernafsu. Yana mengesot ke sudut dinding dan memeluk kuat lututnya. Bajunya yang sediakala seksi kini menjadi lebih seksi. Bajunya ditarik ataupun secara kasar dirinya diheret sampailah bajunya koyak. Dirinya seperti haiwan peliharaan.
"Weh... Apa kata kita 'makan' dulu sama ini pompuan? Aku dah lama tak pancut dalam ni" Desis lelaki yang bertopeng muka itu sambil ketawa. Yana sudah terbeliak matanya. Oh tidak! Jangan apa apakan dia! Dia hanyalah mangsa keadaan! Kejamnya kau Lucas!
Bukan. Bukan Lucas.
DANNYYYYYYYY!!!!!!
Sampai hati korang buat aku camni. Aku tak tahu apa apa langsung pun...
"Weh! Kau gila ke apa?! Mati kita kalau big boss tahu! Kau dah lama hidup ke?!" Marah salah seorang dari rakannya. Apa dah gila ke kawan dia ni?
Yana terkedu. Biar betul? Bukankah kesemua mereka adalah orang orang yang paling kejam? Jadi kenapa masih ada orang yang berhati perut?
"Alaa... Kalau kau tak bocorkan rahsia aku, big boss takkan tahu punyalah"
Lelaki bertopeng muka itu mendekati Yana sambil membuka seluar. Ereksinya tegang. Melihat payudara Yana yang agak besar itu, dia terangsang. Air mata Yana semakin deras.Ya. Memang dia menjual tubuhnya. Tapi tidak bermakna dia akan menyerah tubuhnya kepada lelaki lelaki seperti mereka? Dia hanya melayan customer tetapnya. Itupun baru sahaja tiga orang.
"Woi Herry! Kau dah gila ke apa hah?! Kau sedar tak bilik ni ada cctv?! Cukuplah Elvin dah mati bulan lepas. Dia mati sebab dia rogol pompuan big boss! Kalau kau nak sangat, kau buat lah. Time tu aku tak nak back up kau"
Oh. Rupa rupanya lelaki bertopeng muka itu bernama Herry. Harap muka je handsome. Perangai menang setan!
Herry tidak menunggu lama. Dia mengoyakkan baju Yana sebelum leher Yana yang menjadi mangsa. Yana menjerit sekali lagi.
"Hey diamlah bodoh!" Herry tempeleng kepala Yana. Naik berpinar matanya. Sakitnya...... Desisnya dalam hati.
"Sudahlah tu Herry... Kau tak takut ke nyawa kau hilang malam ni?!" Lelaki itu cuba menasihati Herry. Tetapi, ia juga tidak berkesan.
YOU ARE READING
DANNY ANDREA › HIATUS
ActionI'm A Bad Boy, Andrea. Because I'm Danny Adrian James. First story✓ Watak-watak yang ada dalam novel ini hanyalah rekaan semata-mata. Tidak berkaitan yang masih hidup mahupun mati.