DAJ 4

1.3K 197 7
                                    

Danny menghempaskan tubuhnya diatas katil

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Danny menghempaskan tubuhnya diatas katil. Dia mendengus kasar apabila teringatkan kejadian tengahari tadi.

Melihat Ann yang menolaknya, dia menjadi bingung. Bukankah pada mulanya dia baik baik sahaja? Dia masih tidak puas hati. Dia mahu lebih dari itu. Namun dia sedar, Ann pasti akan membencinya jika dia merosakkan Ann tanpa kerelaan diri sendiri.

Danny hanya senyum bahagia. Walaupun hanya sekadar ciuman. Dimana bibirnya bergelut dengan bibir seksi milik Ann. Oh Tuhan... Izinkanlah aku memiliki Andrea sekarang juga! Dengan tubuhnya yang sedikit montok, payudaranya juga agak besar. Malah bahagian sulitnya juga agak tembam.

Danny akan horny pada setiap kali apabila melihat Ann hanya mengenakan singlet, dan seluar pendek paras peha. Lagi lagi kalau singlet itu hitam.

Gila!

Sedang dia asyik mengelamun, pintu biliknya diketuk dari luar. Kedengaran suara Puan Camella.

"Danny! Dah jam berapa ni?! Keluarlah cepat! It's time for dinner"

Puan Camella kuatkan jeritan sikit supaya Danny mendengar suaranya. Yalah manalah tahu Danny tidur pada waktu waktu macam ni.

Danny mengeluh seketika sebelum dia bangun dan melangkah kearah pintunya.

"Yalah mamaku sayang" Ucap Danny manja. Sekadar tidak mahu merosakkan suasana. Dia tahu. Jika dia mengatakan dia tidak lapar, Puan Camella pasti akan berkecil hati. So. Dia tidak mahu benda itu terjadi.

Puam Camella hanya senyum.

"Hmm ada ada je lah kamu ni Dan. Oh ya Dan! Kamu tahu tak kenapa dengan kakak kamu? Dia tidur atas sofa, lepas mama kejutkan dia mama lihat matanya bengkak"

Danny menelan liurnya. Pahit. Matilah kalau mamanya tahu. Sebenarnya dia bukan sengaja mahu memperlakukam Ann sebegitu rupa. Dia cuma tidak dapat mengawal perasaan nafsunya yang tiba tiba sahaja melonjak naik. Rasa bersalah menyelubungi dirinya.

"Dan tak tahu mama. Dan pulang dari sekolah lepas tu Dan tidur"

Tipu! Kau tipu Danny! Dosa!

Ah biarlah!

"Hmm yalah Dan. Pergi kejutkan kakak kamu tu. Mama nak siapkan makanan kat dapur tu" Puan Camella berlalu pergi dari bilik Danny. Danny mengeluh.

'Ann lah mama dia bukan kakak Dan mama! Huwaaaa dia kesayangan Dan tu... ' Sempat Danny mengomel dalam hati sebelum ke ruang tamu. Danny mengerutkan keningnya. Sejak tadi ke Ann tidur di atas sofa?

"Ann. Wake up. It's time for dinner"
Kejut Danny sambil menepuk perlahan pipi tembam Andrea.
Suaranya agak dingin. Bukanlah sengaja, cuma dia ego. Dia tidak mahu egonya tercalar disebabkan tindakannya ditolak.

"Ann! Wake up lah please! Dah dua kali aku panggil ni!" Danny semakin diamuk marah apabila tiada sebarang respon dari Andrea. Dia mulai ber-aku kau.

DANNY ANDREA › HIATUSWhere stories live. Discover now