DAJ 20

739 129 5
                                    

Dia duduk di sebuah Pheonix Club untuk melepaskan stress

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Dia duduk di sebuah Pheonix Club untuk melepaskan stress. Dimana club itu telah membawa untung kepadanya. Ya. Dia dan Eva sama sama menjual tubuh demi kekayaan diri sendiri. Kini, kekayaan telah melimpahi kehidupan mereka. Mata Yana memandang kearah beberapa lelaki berpakaian serba hitam itu. Kelihatan mereka sedang merenung tajam kearahnya.

Yana mengeluh kuat. Benda dah jadi. Nak buat macam mana? Dengan keadaan dia sekarang pun tak selamat dah. Dirinya sentiasa diperhatikan oleh beberapa orang yang sentiasa berpakaian ber-hud itu. Bukan setakat satu atau dua orang, ini dah sampaikan tujuh lapan orang kalau tak silapnya. Sudah berhari hari dirinya diperhatikan sebegitu rupa.

Hah. Inilah jadinya. Arghhhhh!!! Fikiran pun kusut. Air kencing setan itu diambil dan diteguk rakus. Selepas itu Yana secara tidak sengaja tertolak gelas itu kearah tubuh seorang lelaki. Matanya yang layu itu dikelip. Kuat sangat kesan alkohol ni. Yana merasakan dirinya mulai mabuk.

Agak sukar untuk dia menatap wajah lelaki itu kerana dia sudah separuh mabuk. Dan apa yang dia dapat lihat adalah lelaki itu sedang senyum sinis kepadanya.

Tangan lelaki itu naik ke bahunya dan serentak itu hidungnya ditekup sapu tangan dan pada masa tu lah bauan kloroform mulai menusuk ke rongga hidungnya. Matanya mulai terkatup perlahan.

Namun telinganya sempat mendengar bait bicara diantara seorang lelaki dan seorang lelaki cina. Mungkin juga jumlah kloroform itu tidak banyak. Jadi dia tidak pengsan dalam masa sesaat.

"Ini pompuan manyak lawa oh. Masih 'fresh' ka pompuan ni?"

Soalan lelaki cina itu dibalas dengan tawa sinis.

"Aiyooo... Relax Achai... Betina ni pandai layan olang. Lu apa macam? Still mau sama ini betina ka? Tapi ni betina manyak 'soi' oh... Manyak bising"

Yana mahu mengatakan sesuatu. Tetapi keadaannya sekarang tidak mengizinkan.

"Hahaha!!! Lu memang bagus maa Luraine. Wa memang suka sama olang macam lu. Jujur sama business oh... Ok macam ini ah? Wa janji sama lu gerenti big boss akan bayar lu dengan harga tinggi punya..."

"Huh. Leng chai ah... Jangan fikir senang maa. Wa tak mau harga tinggi. Yang wa mau betina ni pandai layan big boss lu. Jangan sampai dia 'kencing' sama big boss lu sudahlah. Macam ni lah leng chai. Apa kata lu bagitahu big boss yang betina ni wa kasi hadiah sama dia? Mesti dia suka punya maa..."

Yana tersentak. Hadiah? Dan siapakah lelaki yang sedang menekup mulutnya sekarang? Suaranya macam... Kenal? Tapi otak tak boleh ingat.

"Macam tu ah Luraine? Ermm kasi wa fikir dulu apa macam? Sebab lu 'machai' orang kanan big boss maa. Wa gerenti big boss respect lu punya sebab dapat sayur yang masih fresh"

Lucas diam dan tidak menjawab apa apa. Matanya tajam merenung wajah gadis yang pucat itu. Huh! Rasakan! Pandai sangat hancurkan hubungan aku dengan Ann. Sekarang? Kau terimalah nasib kau Yana. Kau dah cabar aku.

DANNY ANDREA › HIATUSWhere stories live. Discover now