Capitolul 20

272 19 0
                                    

"Melissa povesteşte"

După ore în şir de condus făcând cu rândul la volan eram în sfârşit în casă. Emma dormea liniştită în camera ei după ce a mâncat aproape o pizza întreagă,Emanuele era pe terasă fuma o țigară şi eu terminasem de strâns masa.

Drumul a fost unul destul de obositor dar a trecut destul de uşor fiind în prezența lui. Ne-am povestit cu lux de amănunte ce se petrecu-se în viața noastră tot acest timp în care fusesem despărțiți. Mă întrista gândul că se căsătorise dar spre fericirea mea ea se divedise doar o paraşută ce alerga dupa bani. Emanuele mi-a spus  că Giuliano se jurase că nu avea de a face cu aşa zisă moarte a mea şi încă era sub semnul întrebării cine a ajutato pe Rebecca. Să nu mai vorbim despre faptul că am fost cea mai fericită să aflu cā Diego nu se mai afla printre noi, eu care îmi făceam mii de filme în cap că se va răzbuna iar.

Pun şi ultimul pahar murdar în maşina de spalat vase când simt 2 mâini puternice înbățișându-mă pe la spate simțind respirația lui în ceafă lucru ce mă face să tremur. Am rămas împietrită preț de câteva secunde bucurându-mă de acest moment şi inspirând profund mă întorc cu fața spre el, dintr-o singură mişcare. El mă întâmpină cu un zâmbet perfect arătându-şi dinții albi.
În mai puțin de o secundă buzele lui roşii ca focul erau peste ale mele, sărutându-mă puternic , neputând rezista mi-am dus ambele mâini pe gâtul său acest lucru apropiind corpurile noastre mult mai mult. Simțeam cum pasiunea mă cuprinde ca o tornadă şi mă trage în mijlocul ei. În timp ce limba lui se împingea în a mea tot mai mult şi o mângâia, sărutul nu mai era doar o simplă plăcere ci se transforma în ceva mult mai profund. Continuând jocul acela infernal unde limbile noastre se mângâiau cu pasiune m-am pierdut în senzațiile ce îmi cuprindeau tot corpul. Fără să îmi dau seama eram lipită de elmai ceva ca o ventuză. Deveneam tot mai caldă şi în momentul în care el a lăsat gura mea ca apoi să mă sărute încet pe gat până la ureche unde a muşcat uşor lobul un geamăt mi-a ieşit printre dinți. Şi-a pus mâinile pe şoldurile mele ridicându-mă în sus sărutându-mă din nou. Ținându-mă în brațe parcurge toată casă fară vreo problema acum fiind în camera mea, defapt a noastră. Închide uşa cu piciorul dar nu crează mult zgomot fiind conştient că Emma doarme chiar la sfârşitul coridorului.
Mă aşează pe canapea cu mişcări tandre şi imediat după era peste mine,simțeam mădularul său peste feminitatea mea în toată splendoarea sa. Săruturile lui îmi atingeau gâtul ducându-mă în extaz. Şi-a dus mâinile sub bluza mea ridicând-o uşor în sus descoperindu-mă. Şi-a pus mâna pe sânul meu  cu un deget atingând ușor sfârcul prin materialul sutienului. Am gemut din nou. Voiam mai mult. Mi-am dus mâna spre pantalonui lui desfacând cureaua ca apoi să îi ridic bluza în sus. Cu ajutorul lui reușind să o dau jos. Făcând același lucru şi el. M-a ridicat puțin în sus ducând mâinile pe spatele meu unde a deschis capsele de la sutien. S-a apropiat şi a început să sugă uşor de sfârcul meu ca apoi să deseneze nişte cerculețe cu limba, acest lucru ducându-mă din nou în extaz. Mi-am dus mâinile din nou spre pantaloni lui dând-ui în jos împreună cu boxeri cât am putut de mult ca apoi el să îi dea în jos de tot. Mi-am pus mâinile în părul său trăgând uşor acest lucru făcând-ul şi pe el să geme. Mi-a tras pantaloni în jos şi în câteva secunde apărând pe buzele lui un rânjet. Întorcându-se din nou spre sânul meu jucându-se iar, ca apoi să îl lase şi să facă acelaşi lucru cu celălalt. Îl voiam cu toată ființa mea.

-"Te vreau Melissa"- zice răguşit -"Am nevoie să simt pielea ta peste a mea iar"-zicând aceste cuvinte s-a dus în jos cu capul ca apoi să îmi sărute o coapsă continuând până la feminilitatea mea. Un geamăt mi-a ieşit atunci când a muşcat uşor ca apoi limba lui să intre înăuntrul meu. Mi-am dat capul pe spate gemând din nou. Limba lui mişcandu-se tot mai intens şi cu mai multă forță. Respirația mea devenea tot mai lentă, şi gemetele îmi ieşeau tot mai mult. Era ca şi o tortură care mergea în infinit. Limba lui continua să se mişte tot mai repede ducându-mă tot mai aproape de orgazm. Un țipăt răguşit mi-a ieşit atunci când am atins culmile raiului simțind lichidul ieşind ca apoi să curgă pe coapse în jos. S-a uitat la mine zâmbind ducând un deget spre feminitatea mea ca apoi să îl bage în gură acest lucru excitându-mă din nou.

-"Eşti aşa de dulce.. exact cum ştiam eu "- nu am aşteptat şi l-am tras spre mine sărutând-ul din nou. Mâinile sale mă atingeau peste tot şi eu eram pierdută, nu a aşteptat mult şi a intrat cu forță în mine. Un geamăt ieşind la amandoi. A început să se mişte tot mai repede în mine întrând tot mai mult.

-"Emanuele vreau mai mult"-zicând aceste cuvinte el a mărit ritmul ducându-ne pe amandoi din ce în ce mai mult spre extaz. Prinzând un sân a început să îl strângă cu putere făcându-mă să susur numele lui. Ritmul continua tot mai tare până când nu am simțit din nou orgazmul care mă cuprindea.

-"Melissa!!"- a spus numele meu ajungând orgasmu, urmându-l imediat şi eu. S-a pus pe mine respirând greu, şi am stat aşa până când respirațiile noastre nu au revenit la normal. A ieşit din mine şi tocmai arunci am simțit că mă relaxez cu adevărat. 
Mă trage în brațele sale puternice şi îmi sărută  fruntea tandru. A tras cearceaful de sub noi acoperind corpurile noastre goale şi eu îmi pun obrazul pe pieptul lui auzind fiecate bătaie a inimii lui. Fără să realizez lacrimile îşi fac loc pe obraji mei şi el mă ridică privindu-mi chipul

-"Ce se petrece iubirea mea? " era destul de trist din cauza reacției mele şi trebuia să îi dau o explicație fiind confuz

-" Îmi este frică Emanuele. Îmi este frică de toată această fericire. Ultima dată când aveam parte de ea mi-a fost smulsă din mâini şi am fost doborâtă la pământ" îmi privesc mâinile şi lacrimile continuau să curgă una după cealaltă scum fiind aşezată în şezut ridicându-mă din brațele lui

-"Mell nu trebuie să îti fie frică, eu sunt aici. Nu te voi părăsi iar îți jur că fericirea noastră va fi în enern. Îmi pare nespus de rău pentru suferința ce ți-am creato toți aceşti ani dar nu am făcut-o intenționat. Acum ştiu că viața mea fără tine şi Emma nu ar avea un sens!" Îmi ridic ochii în a lui când îmi ia fața în mâini şi văzând privirea lui atat de blandă îmi vine să plang şi mai tare. Pune iar stăpânire pe buzele mele şi eu reuşesc să mă relaxez, îmi zâmbeşte vag atunci când îşi dezlipeşte buzele de ale mele şi mă trage pe el în pat. Respir uşor încercând să mă calmez şi să profit de momentele acestea uşor uşor alunecând într-un somn adânc

L'osessione VOL 2 FinalizataDove le storie prendono vita. Scoprilo ora