♥️23.Bölüm~İtiraf♥️

813 47 21
                                    

(Multimedya: Miray)

Miray'dan...

-Ne oluyor? Y-yoksa Meriç'e bir şey mi oldu?

Bir süre öylece birinin gelip bir açıklama yapmasını bekledik. Ama ne giren vardı, ne de çıkan. Allah'ım kafayı yemek üzereyim! Nolur ona bir şey olmasın, nolur! Ona bir şey olursa ben yaşayamam. Benim yaşam kaynağım o çünkü, Meriç...

İçimdeki kaybetme korkusuyla dayanamayıp içeriye daldım. Arkamdan bağırıp beni durdurmaya çalışıyorlardı ama hiçbirini takmayıp içeriye girdim. Sevdiğim adam söz konusuyken kural falan dinleyemezdim.

Gördüğüm şeyle öylece kaldım. Meriç uyanmıştı! O özlediğim gözleriyle bana bakıyordu. O özlediğim gülümsemesini gösterdi. O özlediğim gamzelerini çıkardı ortaya.

-Meriç... Allah'ım çok şükür!

Yanına gidip canını acıtmayacak şekilde usulca sarıldım.

-Sana bir şey olacak diye çok korktum. Çok özledim seni biliyor musun? Sen öyle günlerce hareketsiz yattın ya beni hem sana olan özlemimden hem de sana bir şey olacak korkusundan öldürdün ya! Bir daha o gamzeler hiç çıkmayacak sandım bir an ama sonra tekrar umuda tutundum. Umut hep vardır demiştin bana. Gerçekten de öyleymiş...

O özlediğim sesini sonunda duydum.

-Artık her şey geçti güzelim. Hem öyle kolay kolay kurtulmak yok benden.

-Kurtulmak isteyen kim ki? Şaka bir yana, Meriç sakın gitme olur mu? Bir daha korkutma beni böyle. Şu bir kaç günde hayatımın en büyük korkusunu yaşadım.

-Korkma güzelim, ben seni hiç bırakıp gider miyim? Hem uyumadın mı sen? Bu gözlerin hâli ne böyle? Ağlamışsın...

-Uykum senden daha önemli değil. Sen bu hâldeyken nasıl uyusaydım?

-Ne varmış hâlimde?

-Meriç bıçaklandın ve ameliyata girdin, bir de üstüne üstlük günlerdir uyuyorsun. Doktor uyanması mucize diyor. Sen gelmiş ne varmış halimde diyorsun. Farkında mısın? Sahi sana bunu kim yaptı?

Meriç tam cevap verecekken bizimkiler ve polis geldi. Polis, Meriç'in yanına geldi.

-Geçmiş olsun. İfade verebilecek misiniz?

-Teşekkür ederim. Verebilirim.

-Tamam o zaman. Arkadaşlar bizi yalnız bırakabilir misiniz?

Hepimiz odadan çıktık ve Meriç'i polislerle yalnız bıraktık. Ona bunu kim, neden yapmıştı? Sevdiğimin canını kim acıtmıştı?

Polisler bir süre sonra odadan çıktılar. Biz de içeriye girdik. Herkes Meriç'e sırayla canını acıtmayacak şekilde özlemle sarıldı. "Çok korkuttun bizi" gibi sözler söylüyorlardı. Sarılıp, özlem giderme aşaması geçtikten sonra Batu amca merak ettiğim soruyu Meriç'e sordu.

Batu: Oğlum sana bunu kim yaptı?

Meriç: Tanımıyorsun baba, okuldan birisi.

Okuldan birisi deyince bizimkilerle atıldık. Hepimiz "Kim?" Dedik.

Meriç: Kağan ve yanında tanımadığım bir kaç kişi vardı.

Duyduğum şeyle öylece kalakaldım. Meriç benim yüzümden bıçaklanmıştı. Hepimiz bu acıyı benim yüzümden çekmişiz. Annemgil yanımızda olunca hiçbirimiz ağzımızı açamadık. Bu konuyu Meriç ile sonra konuşacağım. Sessizlik oluşunca odaya doktor bey girdi. Meriç'in yanına gitti.

♥️Aşk Engel Tanımaz♥️ (TAMAMLANDI) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin