♥️27.Bölüm~Annem öğrenmiş♥️

791 45 45
                                    

(Multimedya: Ece)

Miray'dan...

Meriç'e sen bittin bakışlarını atarken nöbetçi öğrenci gelip, annemin geldiğini söyledi. Tam da sırasıydı anne ya! Kızlara gözünüz üstünde olsun bakışları atıp annemin yanına gittim.

Nehir: Ateş nerde kızım?

-O bugün gelmedi annecim.

Nehir: Neden?

-Uykusunu alamamış. Boşver zaten bugün cuma, yarın okul yok. Bugünü de çevirmenizi istedi.

Nehir: Hadi bir şey demiyorum bakalım bu hafta. Ayrıca sen az önce kardeşini mi savundun?

-Aman ikiz değil mi işte? Savunmayıp ne yapacan?

Nehir: Allah'ım çok şükür! Çocuklarımın bu günlerini de mi görecektim? Hep böyle olun inşallah kızım.

-İnşallah annecim. Benim birazdan ders başlayacakta, ben sana numaralarımızı ve sınıfımızı veriyim.

Kağıda yazıp verdim.

Nehir: Tamam kızım, gerisini ben hallederim. Sen çık yukarıya, çocuklara da selam söyle.

-Tamam annecim, görüşürüz.

Yukarıya çıktım. Sonunda Ceyda yellozu sevgilimi bırakabilmiş. Bizimkilerin yanına gittim. Annemin selamını ilettim. Hocanın gelmesiyle hepimiz yerlerimize geçtik. Meriç'e bakmayıp trip atıyordum. Meriç kulağıma eğildi.

Meriç: Benim sevgilim bana trip mi atıyormuş?

Cevap vermedim.

Meriç: Meleğim... Özür dilerim. Cevap vermemeliydim Ceyda'ya ama ne yapsaydım o bana geçmiş olsun derken öyle cevap vermeden öküz gibi dursamıydım?  Duramadım işte... Zaten Ceyda seni sevdiğimi biliyor. Bunu bile bile bana yürüyecek değil ya!

Dediği şey ile şok içinde Meriç'e baktım.

-Ceyda beni sevdiğini mi biliyor? Meriç nasıl söylersin ona? Ya Ateş'e veya ailemize söylerse!

Meriç: Kendisi anlamış, ben özellikle söylemedim. Hem söylemez ya, niye söylesin ki?

-Niye söylemesin Meriç? Kız resmen bana, seni sevdiğini söyledi. O kıza hiç güvenmiyorum. Bizi ayırmak için elinden ne gelirse yapar o kız!

Hocanın uyarmasıyla susmak zorunda kaldık. Kapının tıktıklanmasıyla hoca yönünü oraya çevirdi.

Hoca: Gel!

Kapının açılmasıyla Ceyda gözüktü.

Ceyda: Hocam geç kaldığım için özür dilerim.

Hoca: Bir daha olmasın kızım, geç yerine.

Ceyda: Tamam hocam.

Ceyda yerine geçti ve hoca dersi anlatmaya devam etti. Meriç ile birbirimize baktık. Bu kız niye geç kalmıştı ki? Daha yeni buradaydı. Annemin gelmesiyle, Ceyda'nın derse geç kalmasının bir bağlantısı olabilir mi? Korkuyla Meriç'e baktım. Ya anneme birlikte olduğumuzu öğrenip, söylediyse? O an da Ceyda'nın bana sinsi sinsi bakıp, sırıttığını gördüm. Aha valla bir bokluk yaptı bu kız! Umarım anneme söylemek gibi bir aptallık yapmamışsındır Ceyda, eğer öyle bir aptallık yaptıysan seni öyle bir döverim ki! Bir ben vururum, bir de yer vurur. Zaten sevgilime asıldığı için dövecektim, bir de anneme, Meriç ile sevgili olduğumuzu söylediyse, Ceyda kendine ölümlerden ölüm beğensin!

Sonunda ders bitmişti. Ceyda ve arkadaşlarının sınıftan çıktığını görünce, kızlarla birlikte peşlerinden gittik. Tuvalete girmişlerdi. Kızlarla içeriye daldık. Tuvalette bizden başka kimse yoktu. Gözleri bize dönmüştü. Ceyda'nın elinde ruj vardı. O ruju yedireceğim ben sana Ceyda!
Ceyda'nın yanındaki kızlara döndüm.

♥️Aşk Engel Tanımaz♥️ (TAMAMLANDI) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin