Soluk adlı kitabımda yazdığım özel bölümden farklı olarak değiştirdiğim kısımlar, eklediğim diyaloglar var. İyi okumalar.❤️
ESİL'DEN;
Sabah uyandığımda gözlerimi açmakta zorlanıyordum. Dün yaşananlardan dolayı çok utanıyordum. Tahmin ettiğim gibi değildi, çünkü Erkin benim zevk almamı sağlamış, bana hassas davranmıştı.Uzun süre yatakta uzanmış onun uyuyan, yakışıklı yüzünü izledim. Hala uyuyordu. Ben yatağın bir ucunda o ise diğer ucundaydı. Üstümün çıplaklığını örtüyle örtüyordum.
Gözlerini kırpıştırmaya başladığında hızlıca gözlerimi kapadım. Uyuduğumu düşünmesini istiyordum. Ellerinin bana yaklaştığını hissettiğimde nefesimi tutmuş, bekliyordum. Yavaşça tek eliyle belimi kavradığında bedenimi kontrol etmeye çalıştım.Niye bu kadar heyecanlanmıştım ki?
Belimden kavrayıp beni yanına çekti.Benim ise gözlerim hala kapalıydı. bir "Numaracı," burnumu dişleri arasına aldı. "...uyumadığını biliyorum." dediğinde hiç bozuntuya vermedim.Bir parmağını derime sürte sürte boynumdan göğüslerime indirmeye başladığında uyanır gibi kıpırdandım.
Bir an da örtünün altından bir göğsümü avuçlamasıyla hızla gözlerimi açtım. "Ne yapıyorsun?!" diye bağırdım. "Sen uyuma numarası yaparken iyiydi." İkimizde çırılçıplak bir şekilde, yanyana uzanmış, yüzlerimiz birbirinin dibindeyken ve onun eli hala mememdeyken atışıyorduk.
"Numara falan yapmadım.Ayrıca elin hala göğsümde.Bırakmayı düşünmüyor musun?!" diye kızdığımda alnıma bir öpücük koyup, bıraktı beni. Niye bunu yapıyordu? Niye bu kadar iyiydi? Bana bu kadar iyi davranması beni kendine bağlıyordu, bunu farkında değil miydi?
Yavaşça yataktan kalktım. Gözlerimi ona çevirdiğimde, gözlerini tavana dikmiş, düşünceli bir şekilde tavana bakarken, bir elini de başının altına aldığını gördüm. Fırsattan istifade çıplaklığımı umursamadan dolaptan kıyafetlerimi alıp, hızla banyoya koştum.
Gözlerim dolmuştu.Suyu açtığımda aklıma dün gecenin görüntüleri düşüyor, bu durum kalbimin daha da hızlı atmasını sağlıyordu. Yıkanıp çıktıktan sonra üstüme banyoya girmeden önce aldığım kıyafetlerimi giydim. Beyaz diz kapağımın baya yukarısına gelen beyaz bir elbise giyinmiştim. Saçımı da kurutup, düzleştirdim. Hafif makyaj da yaptığımda artık hazırdım. Gerçekten güzel gözüküyordum, onun da beğenmesini istiyordum.
Banyodan çıktım ve yatağa bakmadan direkt mutfağa indiğimde banyodan su sesleri geliyordu.İkimizinde aileleri cahil insanlardı.
Evet bizi seviyorlardı ama sevgi bu değildi ki. Tek tesellim karşıma Erkin'in çıkmasıydı. O olmasaydı görücü usülü evlendiğim kişi intihar bile edebilirdim. O olmasaydı belki de dün gece tecavüze bile uğrayabilirdim. Başımı hızla iki yana salladım. Bunları düşünmek bile istemiyordum.Patatesleri doğramaya başladım.Patates kızartmasını çok seviyordu. Bir de sucuklu yumurtaya bayılıyordu. İkisini de yapacaktım.
Şuan evliydik. Parmağımda onun yüzüğünü taşıyordum. Dün bana dokunduğunda kalbim heyecandan patlayacak gibi olmuştu. Ama bunlar yeterli değildi. Ona karşı bir şey hissetmemeliydim. Çünkü emindim o beni sevmiyordu. Mecburiyetten katlanıyordu bana.Kahvaltıyı hazırladığımda son olarak çayları doldurmam kalmıştı. O sırada Erkin'in bana seslenmesiyle irkildim. Sanırım yatak odasındaydı. Telaşla hızlıca yanına gittim. Odaya girdiğimde aynanın karşısında bornozuyla duruyordu. Yanaklarım kızarmıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
NEFES
RomanceEsil ~ Erkin 23 yaşındaki Esil ile 30 yaşındaki Erkin'i aileleri görücü usülü evlendirmek isterler.Ancak kadının bir sevdiği vardır.Adamın ise topallayan bir bacağı vardır ve bu yüzden kimseyle ilişki yaşayamamıştır.Ancak bir şekilde birbirlerinden...