Geldi Kalbim

10.9K 285 20
                                    

🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷

Merhaba Arkadaşlar, Bu hikayeyi çok kişi merak etti ve bekledi. Ne yalan söyleyeyim bende bir an önce yazmak ve yayınlamak istiyorum. Ancak Kayalı kadınını devam ettirdiğim içim bu hikaye biraz beklemek zorunda. Yine de benim sağım solum belli olmaz beklemediğiniz bir anda bölüm yayınlamaya başlayabilirim.😉 Birde ilk kez kahramanlarımızın ağzıyla yazıyorum. Umarım beğenirsiniz bu tarzı da. 😃 Kendinize İyi bakın. Size bir sürü çiçek bıraktım lütfen üstünüze alının.❤️

Medya-- Tanıştırayım erkek karakterimiz: Henry Cavill

🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷

"Diclee! Hadi kızım ya okula geç kalacağız." diye bağıran kardeşimle suratımı buruşturdum. Aynada saçlarımı düzleştirirken Asinin odaya gelmemesi için açık kapıdan bağırdım.

"Of Asi ya! Tamam geliyorum"

Aşağıdan Asinin cırlaması geliyordu. Bu kızı susturmak kimsenin harcı değildi.. "Bir ayrılamadın şu aynadan Dicle"

Asinin aceleciliği yüzünden saçımı üstün körü sabitleyerek aşağıya indim.

"Puff geldim işte" Asi bana sinirle bakıyordu.

"Ne oluyor sana bu aralar? Yine girmişsin triplere."

Küçük kardeşim Meriç, çantasını sırtına alırken Asinin kulağına bir şeyler fısıldadı..Bunun üzerine Asi gözlerini belertti.

"Demek bu gün Fırat geliyormuş.Hee sen ondan aynadan ayrılamıyorsun." diyerek bana göz kırptı. Ben gözlerimi devirip yanından geçecekken, Asi beni kollarımdan tutup durdurdu. "Benim akılllı bacım. Bu kadar süslenmen boşa. Okulda Fırat olmayacak ki"

"Nereden biliyorsun? Belki okula gelir yada sokakta karşılaşırız. Onu görme ihtimali bile elimi ayağımı titretiyor Asi. Bunları bilmiyormuş gibi konuşma benimle.." Verdiğim cevapla Fırat için hazırlandığımı kabul etmiş bulundum.

İşte ben böyle biriydim. Kolay tabir edilen kızlardan.. Ama sadece Fırat'a kolaydım. Diğer erkekleri gözüm görmezdi..

 Okula babamın şoförü  Hakkı amcayla giderdik. Araba hareket etti ve Fıratların evinin önünden geçerken gözümü bile kırpmadan oraya baktım. Bir umut belki Fırat'ı görürüm diye ama her zaman ki gibi bu umudum da gerçekleşmedi.

Gün boyunca Fırat'ı düşündüm Asinin dediği gibi okuluma gelmedi.  Eve dönüş zamanı tükenmiş bir umutla arabadan dışarıyı izlerken onu gördüm.. Kalbimi.. Sonunda geldi kalbim.. 25 yaşında olmanın olgunluğunu taşıyordu. Gerçi o her zaman olgun biri gibi davranırdı. Öyle serseri yada yumuşak erkeklerden değildi. Tavrı herkese karşı aynıydı.

Kardeşim Asi, onu soğuk bulsa da ben en çok ağırbaşlı hareketlerini seviyordum.. Onunla göz göze geldik ve o hala çok güzeldi!

Erkekler için güzel tabiri kullanılmaz ama napayım? O benim için çok güzeldi. Ona çok yakışan mavi gözleri,  dolgun kırmızı dudakları ve kibirli bir burnu vardı. Yine soğukluğunu üstüne giymişti.

O da beni gördü. Göz göze gelip erimeye yüz tutmuşken, kibirli bir baş eğmeyle selam verdi. Bense şu an gözlerimden kalp çıkarmakla meşguldüm. Araba onların evinin önünden geçti ve ben ona doyamadan eve vardık.

 Az önce yaşadıklarımı kafamda tekrar tekrar oynatırken arabanın kapısı açıldı. Karşımda bana öfkeyle bakan çift yumurta ikizim Asi vardı.

KARANFİL KOKULUM & TAMAMLANDI &Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin