Beni Benden Aldın Resmeen..

4.8K 218 11
                                    


Pis adam! Beni utandırmayı başardı. Gözümü hemen ondan çektim. Herkes gibi giriş yapmakta olan Elif ablaya bakmaya başladım..

 Zaman geçti ve herkes eğlendi. Bir tek ben eğlenemedim. Çünkü Fırat  yanımdaydı. Gece boyunca etrafa soğuk bakışlarını attı. Ben zaten eğlenmek istememiştim ki.. En çok onu istedim, bir tek onu. Tam da böyle yanımda; elini tutabilecek, yüzünü öpebilecek kadar yakınımda..

Dans müziği çalmaya başladığında kardeşim Meriç karşıma geçti.

"Ablacım bu dansta bana eşlik edebilir misin?"

"Ah tabi ki! Sizin gibi yakışıklıları geri çevirmek ne haddime" diye kıkırdayarak yerimden kalktım. Piste geldiğimizde Meriç belime sarıldı. Yavaş yavaş sallanmaya başladık.

"İyi misin ablacım?" Meriç'in sorusuyla afallamıştım.

İyiyim tabi. Hem niye iyi olmayayım ki?" Meriç dediğimin doğruluğunu tasdik etmek ister gibi biraz benden uzaklaşarak yüzüme baktı. Sonra tekrar sımsıkı sarılarak dansa devam ettik.

" Seni dansa kaldırmıyor diye üzüldün mü?" Yüzümde beliren hüznü gizlemek için kafamı göğsüne yasladım.

"Yok küçük kuzum ne üzülcem. Fırat da yorgun herhalde." Diyerek gülümsemeye çalıştım.

Kardeşim konunun üzerinde durup beni üzmeyi tercih etmedi ki konuyu değiştirdi hemen. "Sence de Irmak bu gün güzel görünmüyor mu?"

"Irmak mı o da nereden çıktı kuzum? Hiii! bir dakika yoksa sen.." diyerek yüzüne bakmaya çalıştım ama izin vermedi. Kafamı göğsüne daha çok bastırdı. 

"Ne anladıysan o işte abla. Yani o yüzden bu yapacağımı sakın yanlış anlama sadece Irmak için"

"Küçük kuzu ne diyorsun anlamıyorum ve çok sıkıyorsun beni yüzüne bakmak istiyorum." Dediğim anda Meriç sıkı kollarını gevşetti.

"Fırat abi biraz da ben Irmakla dans edebilir miyim?"

Hain kuzu beni sattı! Amaan sattıysa da Fırat'a satsın diye düşünerek Fırat'a döndüm. Gece boyunca ilk kez şu an yüzünde hafif bir sırıtma belirdi.. Kaslı kollarıyla belimi sardı. Az önce Meriç'le olan yakınlık gibi değildi bu. Birbirimizin yüzünü görebiliyorduk. Ben anın mutluluğunu yaşarken kulağıma dolan cümle ile gözlerimi gözlerine  kaldırdım

"Demek yakışıklı adamlarla dans etme kuralın var." Meriç'in beni dansa kaldırmadan önceki sözlerime atıf yapıyordu.

"Evet huyum kurusun var öyle bir kuralım" diyerek gülümsedim.

"Peki benimle dans etmen kurallarını yıkar mı? Fırat'ın  sorusuyla boş bulunup çenemi tutamadım.

" Ah deli misin? Asıl seninle dans etmezsem bütün kurallarım yıkılır.."

Fırat şaşkın ve hafif tebessümüyle kafasını iki yana salladı. "Açık sözlülüğün yine üzerinde"

Fırat'a yalan söyleyemezdim. Zaten Fırat'layken ben susar kalbim konuşurdu. "Sana karşı böyleyim. Yoksa bin düşünür bir hareket ederim. Bilirsin annem öyle kolay kızları sevmez." dedim.

Fırat'ın biçimli kaşları kızgınlıkla kalktı. "Bana karşı da öyle olmalısın. Çünkü ben sana karşı herkes gibiyim "

Fırat'ın cümlesi ile benim de kaşlarım çatılmıştı. Sanırım kalbimin kırılma sesini duymuştum. "Gerçekten mi Fırat? İki yıldır ilk kez görüşüyoruz ve sen benimle böyle konuşmaya devam mı edeceksin?"

KARANFİL KOKULUM & TAMAMLANDI &Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin