Hayalim..(+18 )

6.2K 225 10
                                    

Yaşı küçük olan ve rahatsız olanlar varsa bu bölümü geçsin lütfen..

Fırat'ın boş gözleri şaşkınlıkla bana döndü.

"Sen kafayı mı yedin? Az önce evlenmeyeceğiz demedin mi? Hayatımızla ilgili kararları ne kadar da kolay verebiliyorsun." Ben kendinden emin bir şekilde oturmuş karşıya bakmaya devam ederken. Fırat ise kafasını bana çevirmiş şaşkınca bakarken bir cevap bekliyordu.

"Kafayı yemedim ayrıca dediğimin arkasındayım. Evlenmeyeceğiz sadece seni unutabilmek için seninle olmak istiyorum. Bence bunu bana borçlusun. Ben senin hayalini yaşaman için seni serbest bırakıyorum. Sen de en azından bir gecede olsa benim hayalimin gerçekleşmesine izin ver. Benimle birlikte ol daha sonra birbirimizi görmeyelim..." Fırat sinirle yerinden kalkarak bağırdı.

"Sen benimle oyun mu oynuyorsun. Karşıdan bakılınca salak gibi mi görünüyorum?" Dedikten sonra kolumdan tutarak beni ayağa kaldırdı. İki eliyle kollarımdan tutarak beni sarstı.

"Elimden bir kaza çıkmadan siktir ol git bu odadan."

"Gitmiyorum! Hayalimi gerçekleştirmeden hiç bir yere gitmeyeceğim"

"Dicle bak sana zarar vermemek için sabrediyorum. Ama sabrım taşıyor. Ne oyun oynuyorsan buna bir son ver!" diye bağırdı. Benimde artık sinirlerim şaha kalkmıştı. Şu an Fırat'ın sıkışıyla acıyan kollarımı görmezden gelerek bağırdım.

"Oyun değil Allah'ın cezası oyun değil! Senden vazgeçmem için bana bunu borçlusun. Son gecemiz bu ne olur bu gece her şeyi unutmama izin ver. Bana seviyormuş gibi bak, benimle seviyormuş gibi seviş!" diye ağlayarak beni taşımayan dizlerimle Fırat'ın ayaklarının ucuna düştüm. İçim çıka çıka ağladım. Daha sonra Fırat'ta benimle aynı boya gelerek eğildi. Eliyle çenemi tuttu. Yüzüyle aynı hizaya getirdi.

"Gerçekten nikahı iptal etmek için sadece bir gece mi istiyorsun?" Çıkamayacağından emin olduğum sesimi kullanmadan başımı evet anlamında salladım.

"Ama sen bakiresin. Benden sonra evlenince bu sorun olur.."  Şu an boş gözlerle ona bakıyordum. Halim olsa kahkaha bile atabilirdim. Fırat ilk kez beni düşünüyor hem de ayrılacağımız gece ne ironik.!

"Bu seni ilgilendirmez. Unuttun mu bencil biriyim ben. Hatta gelecekteki eşimi düşünmeyecek kadar düşük ve kendi zevkine düşkün olan saplantılı bir sürtüğüm.. "

"Dicle böyle konuşma. Benim bu evliliği en başından istemediğimi biliyordun. Beni çok sıktın ağzımdan çok kötü sözler çıktı biliyorum ama beni bunu yapmaya mecbur bırakanda sendin.."

"Yeter artık bunları konuşmak anlamsız.. Bir an önce beni öper misin?" Diyerek kollarımı Fırat'ın ensesinde birleştirdim. İçim heyecandan burkulurken dudaklarımı sevdiğimin dudaklarına dokundurdum. Eğer Fırat dudaklarımı öperse istediğim şeyi kabul etmiş olurdu ama öpmezse o zaman bu odadan gider, yarın onunla olan nikahımı yine de iptal ederdim.

Korktuğum olmadı ve  Fırat dudaklarımı kabul edip öpmeye başladı. Şu an düşünebildiğim iki şey vardı. ilki bu geceden sonra tamamen başka biri olacağımdı ikincisi ise  bu otel odasında ne pahasına olursa olsun en büyük hayalimden vazgeçeceğimdi...

.............................

Fırat beni öperken kollarını belime doladı. Yerde birbirimize sarılmış bir şekilde öpüşürken. Fırat geri çekildi. Beni kucağına alarak yatağa oturdu. Gözlerinde merhamet vardı. ilk kez bana üzüldüğünü anladım.

"Dicle emin misin?" Sinirlenmiştim hala nikahı iptal edip etmeyeceğimi anlamaya çalışıyordu.

"Eminim Fırat nikahı iptal ettireceğim."

KARANFİL KOKULUM & TAMAMLANDI &Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin