Git Burdan

102 98 54
                                    

Selam millet naber iyi misiniz?
Ben idare ediyorum başıma bela olan sunum ve proje odevlerini umursamayıp bölüm yazıyorum :)

Keyifli okumalar;)


Git Burdan

Yazar'ın ağzından;

Zaman ilerliyor fırtınanın başlamasına yaklaşıyorduk...

Her fırtına sessizlikle başlar ve sessizlikle sona erer...

Hayatın onlar için hazırladığı oyundan habersiz sürekli buluştukları tepeye doğru ilerliyorlardı.Gece iki arkadaş gurubunu da tanıştırmak için burayı seçmişti ama ilerde buranın onun için hayatını değiştirecek yer olduğunu nerden bilecekti ki.

"Gece kuşum biz niye normal bir kafede falan buluşmadık "diye sormuştu Arel.

"Kanki burası benim için özel bir yer ondan burada tanışmanızı  istedim"diye devam etmişti Gece.

Beraber biraz daha yürüdüler karşı tarafta Sinan,Mahiye ve Beyza geliyordu .Gece hızlıca gidip önce Sinan'a sonra diğer iki kız arkadaşlarına sarılmıştı.Mehir ne kadar kıskansada bunu belli edemiyordu.

"Herkes başlarına gelecek felaketlerden habersiz eski günlerden bahsediyor gülüyordü,gerçi suç onların değildi ki ailelerinin yaptığı hatanın bedelini kendilerinin ödeyeceğini  nerden bilebilirlerdiki..."

***

"Alo abi çocuklar hepsi tepede toplanmış konuşuyorlar ne yapalım?"diye sordu paralı adamlardan biri .

Genç adam pastonu bir defa yere vurdu ,kendinden emin bir sesle telefonda onunla konuşan paralı adamlarından biri olan kişiye kısa ve net bir cevap vermişti;

"Kıza şimdilik dokunmayın ,bana Onur'u bulup getirin"deyip telefonu kapatmıştı .

İçerden"Canım"diye  seslenen genç kadın ,genç adamın yaptıklarından habersizdi.

Mâsum muydu genç kadın? Bilemeyiz ama hiçbir şeyden haberi olmadığı kesindi küçücük karıncaya bile zarar veremezdi. Ama hayat ailesini sevdiklerini almıştı ondan ,bu hayata onun için sadece sevdiği adam kalmıştı.

"Efendim güneşim "diye cevap vermişti genç adam .

Genç kadının ismi "Helya" yani güneş olarakta bilinir bu sebepten olsa gerek genç adam sürekli genç kadına güneşim derdi.

"Seni özledim "diye devam etti genç kadın kollarını genç adamın beline dolarken.

"Ben de seni özledim güneşim "diye devam eden genç adam sevdiği kadının saçlarına bir buse kondurdu.

"Hadi gel kahvaltı hazırladım "diyen genç kadın bileğinden tuttuğu adamı çekmeye çalıştı .Genç adam bu davranışına hafif bir kahkaha atareken ,sevdiği kadının onu götürmesine  izin vermişti.

Mehir'in ağzından;

Ne yapacağım hakkında hiçbir fikrim yoktu.Bir yanda yıllardır görmediği kardeşi vardı diğer yanda sevdiği kadın vardı
İkisini birden koruması gerekiyordu ama biri ondan uzaktaydı.

Kardeşimi alıp buraya getirmek istiyordum ama Gece'yi tek başına bırakmak istemiyordum .Daha yeni annesinin cesedini görmüştü kız,ona destek olmalıydım.

Şu an Gece 'ye sarılıp her şeyi unutmak istiyorum o benim huysuz ve tatlı kadınım.Aklıma gelen fikir ile hemen mutfağa gittim masanın üzerindeki kalem ne notdefterini aldım,genelde mutfak alışverişini liste yapıp alırlarmış bu sebeple defter kalem bulmam zor olmadı.

Gerçek Bildiğimiz  Yalanlar Serisi [Yıldızsız Bir Gökyüzü  1.Kitap]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin