Evet yeni bölüm başlıyor kitabın asıl kurugusu şimdi başlıyor farklı bir kitap olduğunu göreceksiniz yorum ve oylarınızı eksik etmeyin keyifli okumalar:))
7.Bölüm Taşlar yerine Oturuyor
Gece'nin ağzından;
Herş ey çok karmakarışıktı.O gece kendimi denemek için girmiştim ******* dosyasına ama bir sebebi daha vardı birilerini araştırıyordum.
Ailem;annem bir yazılım uzmanıydı,babam ise askeriyede yazılımlarla bakıp göreve gidiyordu diğer bir görevi ise bomba imha uzamanlığıydı ta ki o geceye kadar .O geceden sonra babam operasyonlara girmediğini söylemişti ama surekli ortadan kayboluyordu sebebini bilmiyorum ama suan düşünmem gereken şey bu değildi.Ailem tanınıyordu Mardinde yaşıyorduk sevmemekten değil ama bir sürü teklif gelmesine rağmen hiçbirini kabul etmiyorlardı sürekli gittikleri bir işleri yoktu ama ay başında fazlasıyla para alıyorlardı bu para nereden geliyordu çok merak ediyordum bunu da öğrenmek istiyorum o dosyaya bakarken ama bunu Mehir'e söyleyip söylemek arasında kalmıştım sonuçta onu tanımıyordum."Ee Gece bana sebebini soylemiyecek misin? Peki sen bilirsin kendim öğrenirim ama o zaman sana karşı olan tutumum nasıl olur bilemem sonuçta bir şeyler saklıyorsan bir sebebi vardir illaki değil mi?"
"Evet sen bana ne demiştin seni tanımıyorum ve sana anlatacaklarını kullanabilirsin şu an sana anlatacaklarim benimle ilgili kilit noktalar eğer öğrenmek istiyorsan hala anlatabilirim sonuçta senin gibi bunlarla beni vuracağını düşünmüyorum"
"Evet öğrenmek istiyorum ve cesaretine hayran kaldım"
"O gece sana yardım etmiyecektim ama sonradan zaten kendimi denemek istediğimi fark ettim senin dediğin dosyaya baktım ardından başka bir dosyaya baktım ve çıktım güvenliği daha iyi bir hale getidim. O aldığım diğer dosyada kendi ailemle ilgili merak ettiğim bazı şeyler de vardı bu kadar işte fazla derine inemeye herek yok sonuçta değil mi? Şimdi her şeyi öğrendiğine göre susabilir misin yıldızları izlemek istiyorum."
"PEKİ! Yıldızları izle."
Gece'nin söyledikleri yalan değildi bunu anlayabilirdim çok doğal davranmıştı beden dili oldukca rahattı. Bu kızda farklı bir şey vardı bunu anlamak zor değildi ama yine de eksik parçalar vardı bunu fark edebiliyordum.Konu Gece olunca her şey karışıyordu ...
Mehir'e her şeyi dürüstçe anlatmıştım zaten yalan söylesem fark edecekti ama onun bilmediği bir şey vardı onun da ****** dosyasına girmeye çalıştığını ama yakalandığı sonra da burda eğitim aldığını biliyordum.Eğer bir şeyler öğrenmek istiyorsa benden yardım alması gerekiyordu ama yardım eder miyim bilemiyordum .Onda beni çeken bir şeyler vardı bunu fark etmiştim ama ne olduğunu daha çözememiştim .Gökyüzüne bakıp manzaranın tadını çıkarmak istedim ama olmadı o gece ,o isim ,yaşananlar gözümün önüne geldikçe kendimi çok kötü hissediyordum.Sonra biraz uyumaya karar verdim sabah beni izleyen gözlerin etkisiyle kendime geldim ama gözlerimi açmadım.
İnsanların beni izlemesinden nefret ediyordum göz önünde olmayı pek sanmıyordum bana bakmayı kesmesini bekliyorum ama hiç beklemediğim bir şey oldu ;
"Gece uyumadığını biliyorum kalk artık."
"Sen de beni izlemeyi kes artık bundan rahatsız oluyorum."
"Uyanman için bakıyordum uyandığına göre hadi kalan kahvalti yapalım sonra eve döneceğiz eğitim var bugün ."
"Peki tamam. "
Ayağı kalktım etrafı toparladik Ali Abinin yerine gidip guzel bir kahvalti yaptık ardından taksiyle eve gittik.
Eve daha göreli 5 dka bile olmamıştı ama bildirim sesi geldi telefonumu alıp baktığımda Mehir'dendi;
Mehir:"Çabuk hazırlan 15 dk ya seni alacağım eğitim başlıyacak."
Ben:"Tamam ^_^"
Görüldü...
Bir yandan Mehir'e saydırıyor bir yandan da hazırlanıyorum "Yani mesajin sonuna gülen yuz emojisi koysan ölür müsün kalas odun anca dediğini yaptır sen hic rica etmeyi de bilmez hayvan öküz lan nasıl bir şey bu çocuk Allah'ım ben ne yaptim da sen bunu benim karşıma çıkardın yani paşama o kadar havalı ki tenezzül edip emoji bile koymuyor mesajin sonuna yaw ne yaptim ben bununla denk geldim ...Oha Oha Ha tam yani birazcık milleti boğmuş sl azcık kız dövmüş insanları tersleryip laf söylüyor olabilirim ama bunlar sayılmaz ki di mi ay ne diyorum ya Gece kızım sen iyice delirdin kendi kendine konuşmak falan birde cevap veriyorsun Allah'ım sen bana mukayyet ol diye söylenip merdivenden inerken tam da düşüyordum be;
"Yani aslında hiçbir şey yapmamıssın Mehir de azıcık odundur ama bu kadar saydırmana gerek yoktu , bir de nefes al ya ."
"Tövbe bismillah sende kimsin be Allah'ım aklımı yitiriyorum galiba."
Kahkaha atti"Ben Arel eğitim için geldim Mehir seni çağırmamı istedi kapı açıktı içeri girdim merdivenden inerken saydırmalarını duydum dinledim ama baya komikmiş ya ."
Tatlı olmasına dikkat ederek gülümsedim."Bunları Mehir'e s9ylemiyeceksin değil mi yani yapmazsın di mi ?"
"Merak etme söylemem ama hadi çabuk ol dışarda bizi bekliyorlar"
"Tamam."
Kalkıp Arel'le beraber dışarı çıktık eğitim yerine geçtik bir kişi daha gelmişti Sıraç onlarda bizim gibi eğitim görüyorlardı ve bundan sonra bizimle beraber çalışacaklardı.
Arel benden önce gitmişti yanlarina gittiğimde üçü de birbiriyle şakalaşip gülüyorlardi Mehir'i ilk defa birileriyle gülerken görmüştüm yanlarına doğru ilerledim. Uzaktan ya da yakından bir şey degismiyordu üçü de bayağı yakışıklıydı kaslıydı tabii Mehir dışında diğer iki kişi pek ilgimi çekmedi ama olsun ilerde iyi anlaşacağımızı düşünüyordum."Evet artık biri bana açıklama yapsın öncelikle bu iki kişi kim,ikincisi burda ne işleri var üçüncüsü de eğitim ne zaman başlayacak?"
Mehir:Kızım önce bir nefes al ardından atlı mı kovalıyo.Bir sabret anlatacağız her şeyi.
Arel:Bana bakıp güldü bak ben ne dedim sana abi bu kız konuşunca nefes almıyo valla bak ya .
Sıraç:Tam şimdi ben 'Sıraç' bu zevzekte 'Arel' öteki kişiyi zaten tanıyorsun biz de sizinle beraber eğitim alacağız artık eeee artık öğrendiğine göre eğitime başlayalım.
Gece:Tamam başlayalım.
4 saatlik eğitimden sonra pert olmuştum eve gidip hızlıca duş aldım cidden o neydi öyle ya valla öldüm.Gece olmuştu uykum yoktu oturup kitap okuyordum birden kapı çok sert bir şekilde çalındı kalkıp açtım karşımda Mehir ,Arel,ve Sıraç vardı buraya kadar her şey iyi güzel ama ne için gelmişlerdi ki ;
(28/02/2020)
"İdlib'de yapılan hain saldırıyı ve ölen askerlerimizi anlattılar .Ama burda eksik parçalar vardı bir türlü uyuyamıyordum en sonun da Mehir gelip yanıma oturdu başımı tutup omzuna bıraktı o güzel kokusu içime dolarken ben de yavaş yavaş uyumaya başladım ama işte o an anlamaya başladım her şeyi şehit vardı evet ama neden bana söylemişlerdi yoksa düşündüğüm şey olabilir miydi böyle derken birden kendini uykunun kolların buldum son duyğudum kelimler "Allah şehitlerimizin mekanını cennet eylesin ailelerine sabır versin" olmuştu ondan sonrası yoktu bilincimi kaybetmiştim ne olduğunu anlayamıyorum ters giden bir şeyler vardı...
Kendinden geçmiştim birinin beni taşıdığını fark edebiliyordum.Sinir krizi geçirmiştim galiba hiçbir şeye inanmak istemiyordum sonrası her yer karanlıktı bir şey göremiyordum duymuyordum ya da konuşamıyorum ne oluyordu neden böyle olmuştu ki ?Her şey guzel giderken yine tepe taklak olmuştu çok saçmaydı zaten bir şeylerin iyi gitmesini beklemek aptalcaydı herzaman bir şey olur ve yine mahvolurdu hayatım ama bu defa çok farklıydı bu defa her şey bir oyun gibiydi....
Evet Evet bir bölüm onu da yayınlayıp eski bölümleri tamamlamış olacağım ve sonra yeni bölümü atacağım lütfen destek olmayı unutmayalim :))))
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gerçek Bildiğimiz Yalanlar Serisi [Yıldızsız Bir Gökyüzü 1.Kitap]
Novela Juvenil*Yıldızsız Bir Gökyüzü *isimli ilk kitap:) "Aynı karanlıkta örtse üstümüzü herkes kendi gecesinde izler başka bir gökyüzü...☆🌙" "Son konuştuğumuz gece yıldızlar bile küsmüştü gökyüzüne...🌑" ****** Zifiri karanlıktı,genç adam elinde bastonuyla ter...