Geçmişin Gerçek Yüzü

155 157 54
                                    


Evet yeni bölüm geldi umarım begenirsiniziyi okullar.

Oy ve yorumlarinizi bekliyotum:))


Geçmişin Gerçek Yüzü
Gece'nin ağzından;

O mektubu kim yazmıştı acaba diye düşündüp durdum ama bir seçenek vardı "Abim"ama olabilir miydi ki hem o zaman neden benle iletişime geçmiyordu ki araştırmam öğrenmem lazımdı ama yapamam abime zarar verirler olmaz .

Ben bunları düşünüp odada bir ileri bir geri yürürken birden Aysar ;

"Gece güzelim yeter ama bune böyle biraz sakin ol git gel başım döndü."dedi.

"O zaman kısa bakmayı kez başın dönmez "diye konuşan tabii ki Mehir'di.

"Abi sen karışma kızı izlerse izler"diye onu çıldırtmaya çalışan tabii ki Arel'di.

"Abi hepiniz sakin olum ya ne büyütünüz altı üstü bir zarf en fazla ne olabilir ki "diye ekleyen Aybars'tı.

"Aynen bak Aybars haklı fazla gerilmeyin "diye devam eden Farah.

"offf tamamam ya uzatmayın "diye bağırdım herkes bana baktı ."Yeter ya kimse kim zaten çıkar ortaya siz de çok abartmayın .Hem dışarı çıkacaktık biz ne bekliyoruz ?"dedim.

"Ayyy hem Gece doğru söylüyor hadi dışarı çıkalım" diyen Aslı'ydı.Zaten her şeye burnunu sokmasa olmazdı.

"Gece kuşum kankimmm benim hem kafa dağıtırız çok haklısın. "diye ekledi Arel.

"Ben yokum malum kendilerini çok fazla kaybediyolar kimseyle uğraşamayacağım "diye ekleyen Sara geçen gün ki Aylin mevzusuna laf söylüyordu.

"Ya benim de hiç çıkasım yok zaten bir iki güne Turkiye'ye geri döneceğiz en iyisi evde birlikte vakit geçirmek"Diye konuştu Sıraç ve Evsa.

Çoğunluk bunu söyleyince ben de kabul ettim."Tamam o zaman film izleriz siz film için odayı ayarlarin ben üzerine değiştireyim böyle rahat edemem sonra mısır falan patlatırız"

"Ben de üzerimi değiştireyim Aslı sen bekle istersen ben seni birazdan geri götürürüm olur mu?"

"Ha yok Mehir'cim birazdan sevgilim gelip beni alacak sen hiç zahmet etme hata msj atti şimdi aşağıdaymış ben gidiyorum görürsürüz seni gördüğüme çok sevindim."dedi Adlı şükür ya kurtulduk bundan.

"Tamam o zaman güzelik kendine dikkat et mutlaka "diyen Mehir arkasına bakmadan odasına gitti ben de gidip üzerimi değiştirdim mısır patlama işi bana kalmıştı Aybike gelip abur cubur tabaklarını alıp içeri gitti arkasından da ben gittim iki kişinin yani tek boştu Aysar ve Mehir.

"Gece güzelim yanıma gelsene "diyen Aysar'a baktım ama ;

"Ne yazik ki Aysarcım bu defa ben burdayım" diyip oturan Aybike'ye baktım bana bakıp göz kırptı .

"Gece kızım sende Mehir 'in yanına otursana filimi başlatacaz ."diyen Sıraç'a baktım ve gidip oturdum.

Filim başladı çok guzel bir filimdi ismi 'Aynı Yıldızın Altında'ydı.
Herkes dilime dalmıştı ama benim aklım hala abimdeydi tabi bu arada beni izleyen Mehir'i de unutmadım dilimin başından beri bana bakıyordu ama yeter be;

"Mehir dilimin başından beri bana bakıyorsun ne oldu ?"diye sordum birden afaladı ama toparlamaya çalıştı.

"Şey-Şey ımmmm "

"Ney Mehir ?"

"Yok birşey öyle dalmışım sadece."

"Peki!"deyip önüme döndüm neyse ya bundan sonra Mehir'le falan ugraşmıyacaktım kendisi bilir .Hem daha önemli işlerim var benim.Şu şirket zımpırtısına bir şekile ulaşması ne olduğunu öğrenmeliyim böyle olmaz ben abimi çok özledim.
Yerimden kalktım herkes bana bakıncada ;"Yorgunum uyuyacağım size iyi eğlenceler "deyip kalktım ama Mehir bileğimi kavradı ona dönüp baktım; "Otursana hem filim bitmek üzere burda uyursa ben seni odana götürürüm "dedi ama suan yalnız kalmalı ve defterime birşeyler yazmalıydım "Mehir sağol ama uyusam daha iyi olur "deyip bileğindeki elini diğer elimle tutup bıraktım .

Gerçek Bildiğimiz  Yalanlar Serisi [Yıldızsız Bir Gökyüzü  1.Kitap]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin