Belirisizlik

166 169 55
                                    

Evet yeni bölüm geldi umarım beğenirsiniz burdan sonra biraz gizli gidecek zaman anlaycabilirim ama fark edilmyecek emin olum..

Keyifli okumalar yorum yapmayı ve oylamayı unutmayın ;)

10.Bölüm Belirsizlik

Gece'nin ağzından;

Şarkıyı söyleyen kim diye düşünürken önümdeki taşı görmedim ve takıldım yere düşmeyi beklerken taş kadar sert olmayan bir yere çarptım .Mehir beni düşmeden tutup kendine doğru çekti göğsüne çarptım ,refleks olarak direkt kollarımı onun beline sardım.Sonra bunu fark edip ayrılacakken onun beni hala tutuğunu anladım.

"Artık bırakabilirsin dengemi sağladım teşekkürler ."

"Önemli değil neyse yemeğe geç kalıyoruz gidelim."

Çok soğuk bir şekilde karşılık verdi ve arkasını dönüp gitti.Bu çocuğu anlamak  niye bu kadar zor valla anlamadım gitti .Daha sabah düzgünce konuşan çocuk şimdi gelmiş adam akılı cevap bile vermiyo.

Arakasından ilerleyip yemek yiyeceğimiz yere gittim.Arel beni görünce; "Gece gel yanıma otur"dedi.

"Tamam "diyip ona doğru ilerledik ve hemen yanına oturdum.

"Kızım  en son odadaydın sonra nereye kayboldun ?"

"Şey tepe--"daha sözümü tamamlamadan .Sare konuştu işte bardağı taşıran son damla olmuştu.

"Hazırlandı Yusuf geldi onu aldı sonra beraber tepeye gittiler ."

"Lan doğrumu söylüyor bu kız "diye bana kızgın bir şekilde bakan Arel ardından;

"Doğru yanlış bilemem ilgimi çekmiyo ama ne yazık ki Sare doğru söylüyor bir yere kadar .Gece tepeye gitmişti doğru ama  tek başındaydı sonradan o malum şahıs kızın yanına geldi ben kızı çağırmaya giderken gördüm yani o kadar sinirlenme kardeşim "diye lafa girdi Mehir.

"Sare akşam eğer o kaldığımız yere gelirsen sabaha cesedin çıkar anladınmı beni sakın gelme ha eğer cesaret edebiliyorsan o zaman senle görüşünüz "diyip sinirle sandelyemi itip kalktım .Odaya gidip kapıyı anahtarla kitledim.Dolabıma ilerleyip kalem kağıt çıkardım sinirlenince sürekli resim çizer kafa dağıtırdım  güzel bir şarkı açtım eşlik edip resim çizdim.

[Multide:Karakalem resmi var.]

Eskitilmiş yaz-Uyursam geçermi bu şarkıya eşlik edip resim ciziyordum.Abimin söylediğine göre yeteneğim var ama geliştirmek gerek bunun için bir ara resim kursuna gitmiştim ama sonra abimin sehit olduğu haberini alınca yarım bırakmıştım sadece sinirlenince ve kafa dağıtmak isteyince çizerdim.

Yoktan sebepler seni benden alırken.

Bu dizede anne babam,abimin elimden alındıklarını anımsadım ne kadar  zor.

O an gün batarken ,yoruldum.

Hergün  başka bir güne uyanmak ya da o günü bittirmek çok can yakıyordu .

Usandım ışıkta
Sonu yakmış bakışta
Sığınırsam omzuna
Geçer mi?

Aradım boş sokaklar
Orada utanmaz yaşlar
Eşi olmaz bakışlar
Avutmaz

Uyursam geçer mi?
Ya da bu böyle sürer mi?
Yerine düşlere güvensem
Yine günler incitir mi?

Gerçek Bildiğimiz  Yalanlar Serisi [Yıldızsız Bir Gökyüzü  1.Kitap]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin