Yaşamalısın

141 127 69
                                    

Selam millet öteki bölüm baya meraklı bittince msj atanlar olmuş ağladım falan diye ben de ağladım ama yine de kitabın ilerleyişi için bu önemliydi .

Oy ve yorumlarinizi bekliyorum sizden küçük bir ricam var diğer bölümleri kontrol edip oy vermediklerinize oy verirseniz sevinirim😊

Keyifli okumalar:)


Yaşamalısın...

Yazar'ın ağzından;

"Kız hastamı?"

"Hayır efendim ,Ordu'ya götürülürken kan testi yapıldı ve hastalık olmadığı kesinleşti."

"İlik nakli yapılarbilir mi?"diye sordu bu defa adam.

"Evet efendim şu an nakil yapılabilir herhangi bir hastalık ya da görünürde nakil için tehtit olacak bir unsur yok"diye devam etti doktor kılığında bulunan adam.

"Kadın nerde ?"diye sordu bu defa .

"Yaralıydı şu an da tedavi görüyor"diye ekledi doktor.

"Kızı bir şekilde hastaneye getirin ve ilik nakli olmasını sağlayın "dedi ve arkasina dönmüp ilerleyip gitti siyahlar içindeki adam elindeki pastolun başı her yerele temas ettiğin de öyle bir ses çıkıyordu ki insan titremeden edemiyordu.

"Kızı hastaneye getirin,olmazsa bir araba ayarlayın çarpsın bizim hastaneye getirsin ama sadece bayılmasını sağlayın gerisini hastanede halederiz"diye ekleyip telefonu kapattı doktor .

Hayat biz rayına girdi derken ,raydan çıkıp tepe taklak olabiliyordu.Kendimizi hiç bilmediğimiz bir yerde bulabilirdik.
Bazen kim olduğumuzu bile unuturabiliriz ...

Bu hikaye neden mi yazıldı?
Asıl sebebi ne ölümler mi?
Gerçekler mi? Yoksa Gerçek bildiğimiz yalanlar mı?

Bu hikaye kendi sevdiği kadını yaşatmak için onca insanın gerçek bildiği hayatını yalana çeviren adamın kanlı elleriyle yazıdığı hikayeydi...

Siyahlar için de ki adam simdi beyaz bir gömlek giymis, altında ona benzer beyaz bir pantolon şimdi bir melek gibi görünsede bu adam az önce bir cehennem meleğinden farksızdı...

"Ben geldim Güneşim ,nasıl ?"diye sordu yatakta uzanmış olan güzel kadına.

"İyim canım sen nasılsın?"diye soran kadındı bu defa.

"Seni görünce daha iyi oldum güneşim benim ağrın var mı?"

"Hayır ağrım yok,ama seni çok özledim? "

"Ben de seni özledim "deyip kadına doğru ilerledi yatağın sağ tarafına oturdu ona bakan o bal rengi gözlere baktı bir defa daha bunu yapması gerektiğini anladı .Sevdiği kadını yaşatmak için diğerlerinden vazgecmeliydi...

Daha sevdiği kadına evlenme teklifi edecekti birden bayılması ile hastaneye kaldırmışlardı doktorun dediğine göre;

Paroksismal Nokturnal Hemoglobinüri

Kırmızı kan hücrelerinin (eritrosit) parçalanması ile birlikte, kana kırmızı rengini veren, aynı zamanda oksijen ve karbondioksit taşımasını yapan hemoglobinin, idrar yoluyla vücuttan atılması ile görülen ve damarlardaki pıhtılaşmayla beraber tıkanmaya yol açan bir hastalıktır.

Belirtileri

Ateş
Damar tıkanıklığı
Kalp çarpıntısı
Çabuk yorulma
Göğüs, baş, bel ve karın ağrısı

Gerçek Bildiğimiz  Yalanlar Serisi [Yıldızsız Bir Gökyüzü  1.Kitap]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin