Evet gençler yeni bölüm çok guzel umarım beğenirsiniz destek olursanız çok sevinirim hepinizi seviyorum 💜♥💙
#evdekalturkiye
Keyifli okumalar yorum ve oyları bekliyorum:)))
Kayıp yapboz parçaları;
"Herşey bitti geçmişe dair hiçbirşey kalmadı derken;Herşeyin daha yeni başladığını bilmemek...Hayat bir oyun oynuyordu işte yavaş yavaş hersey yerine oturacakti 'kayıp yapboz parçaları' gibi...Sadece herşey zamanını bekliyordu..."
Yazar'ın ağzından;
Hani bazı anlar vardır nasıl böyle oldu dersin?Kim bu neler yapıyor nasıl girdi hayatima nasıl bu kadar kolay ele geçirdi herşeyi cidden saçma gelir yaşananlar ama bir o kadar gerçektir herşey....İnanmak istemiyorum gerçekler canımı yakıyor birilerini kaybetmekten,ölümlerinden,
gidişlerinden,beni yarı yolda bırakışlarından çok sıkıldım yine ayni senaryo başka bir senarist yine hayatıma girdi birşeyler oldu tam oldu bu defa güveneceğim diyorum ve yine aynı sahne canlanıyor başkaları çıkıyor ortaya ve o gidiyor ben yine kendimle başbaşa kalıyorum...Şimdi bu satırları kim okuyor? Sen kimsin ?Benden ne kadar uzaksın bilmiyorum.Mutlumusun?Üzgünmü ?
Tek gerçek var herşey geçer ,herkes gider kendinle başbaşa kalırsın sev kendini asi misin,yada utangaç,
çok mu seviyorsun birilerini ya da sevilmek mi istiyorsun o zaman önce kendini sevmeyi öğren Ben 'Gece' ailemi kaybetim yeni bir şehire ,yeni insanların arasına yerleştim eski arkadaşlarım hala konuşuyorum belki ama eğer ben kendine değer vermeseydim belki işte o zaman güçlü olamazdim sende güçlüsün belki aileni kaybetmedin ama keşkelerin var belki isteyip elde edemediklerin şimdi söz ver kendine ne istersen olsun diye elinden geleni yap kendin ol seven böyle sevsin zaten gerçek sevgi olanı sevmektir ,oldurduğunu değil şimdi küçüğüm sen yeni hayatına başlıyorsun benimle beraber hadi çık cama ve gökyüzüne bak ve bunları tekrarla;"Ben olduğum kişiyim doğrularımla ,yalnışlarımla ...
Kendimi seviyorum çünkü bu dünyada benden birtane daha yok ben eşsizim..."İşte bir zamanlar böyle demiştim etrafımdaki onca şeye böyle tahammül ettim...Şimdi ne mi oldu?
Hayatım alt üst oldu eksik parçalar çoğaldı kendini bambaşka bir yerde buldum ve bundan sonra her şey benim istediğime göre ilerleyecekti bu hayat benimse benim istedigim şekilde ilerleyecekti...Bak yine saat gece yarısını geçti yine uyuyamadım boşluğun içine düşmüşüm ne olur farkında değilim kendi yaşantımdan birhaberim...Hayat benim yaşananların sahibi değilim,beden benim sözü dinlenen ben değilim...Kararlar seçimler bana ait ama ben sadece sonuçlara katlanıyorum...Varlığımın amacını bile bilmiyorum kukla gibiyim ne denirse yapıyorum nasıl denirse uyuyorum ama hayır bu değil hayat özgürlük istiyorum tutsak hayallerim için...Kaybolmuş ruhumu istiyorum güçlü olmak için....Eski kendimi istiyorum yeni bir gelecek belirlemek için.....
Herkes Gece ve yanındakilere bakıyordu nasıl bu kadar çabuk hersey böyle karman çorman olmuştu ki; bu ayrı ayrı insanlar nasıl aynı amac için bir araya gelmişti ki...
"Misafirlerim; Sara , Evsa ve Aybars"dedi Gece.
"Kim bu arkadaşlar ?"dedi Sıraç Evsa'ya bakarak ilerde başına geleceklerden habersiz.
"Aman bizene abi beliki Kızın arkadaşları gelmiş hadi biz gidelim"diyen Mehir'di kimseyi onun yanında görmek istemezken şimdi bu defada Aybars çıkmıştı ortaya geçti son öğrendiklerinde sonra normal geldi herşey.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gerçek Bildiğimiz Yalanlar Serisi [Yıldızsız Bir Gökyüzü 1.Kitap]
Novela Juvenil*Yıldızsız Bir Gökyüzü *isimli ilk kitap:) "Aynı karanlıkta örtse üstümüzü herkes kendi gecesinde izler başka bir gökyüzü...☆🌙" "Son konuştuğumuz gece yıldızlar bile küsmüştü gökyüzüne...🌑" ****** Zifiri karanlıktı,genç adam elinde bastonuyla ter...