Imokayimokayimokayimokayimokayimfineimfineimokayimokayimokayimokayimokayimokayimokayimokayimokayimokayimokayimokayimokayimokayimokayimokayimokayimokayimokayimokayimokayimokayimokayimokayimokayimokayimokayimokayimokayimokayimokayimokayimokayimokayimokayimokayimokayimokayimokayimokayimokayimokayimokayimokayimokayimokayimokayimokayimokayimokayimokayimokayimokayimokayimokayimokayimokayimokayimokayimokayimokayimokayimokayimokayimokayimokayimokayimokayimokayimokayimokayimokayimokayimokayimokayimokayimokayimokayimokayimokayimokayimokayimokayimokayimokayimokayimokayimokayimokayimokayimokayimokayimokayimokayimokayimokayimokayimokayimokayimokayimokayimokayimokayimokayimokayimokayimokayimokayimokayimokayimokayimokayimokayimokayimokayimokayimokayimokayimokayimokayimokayimokayimokayimokayimokayimokayimokayimokayimokayimokayimokayimokayimokayimokayimokayimokayimokayimokayimokayimokayimokayimokayimokayimokayimokayimokayimokayimokayimokayimokayimokayimokayimokayimokayimokayimokayimokayimokayimokayimokayimokayimokayimokayimokayimokayimokayimokayimokayimokayimokayimokayimokayimokayimokayimokayimokayimokayimokayimokayimokayimokayimokayimokayimokayimokayimokayimokayimokayimokayimokayimokayimokayimokayimokayimokayimokayimokayimokayimokayimnotokayimokayimokayimokayimokayimokayimokayimokayimokayimokayimokayimokayimokayimokayimokayimokayimokayimokayimokayimokayimokayimokayimokayimokayimokayimokayimokayimokayimokayimokayimokayimokayimokayimokayimokayimokayimokayimokayimokayimokayimokayimokayimokayimokayimokayimokayimokayimokayimokayimokayimokayimokayimokayimokayimokayimokayimokayimokayimokayimokayimokayimokayimokayimokayimokayimokayimokayimokayimokayimokayimokayimokayimokayimokayimokayimokayimokayimokayimokayimokayimokayimokayimokayimokayimokayimokayimokayimokayimokayimokayimokayimokayimokayimokayimokayimokayimokayimokayimokayimokayimokayimokayimokayimokayimokayimokayimokayimokayimokayimokayimokayimokayimokayimokayimokayimokayimokayimokayimokayimokayimokayimokayimokayimokayimokayimokayimnotofuckingkayimokayimokayimokayimokayimokayimokayimokayimokayimokayimokayimokayimokayimokayimokayimokayimokayimokayimokayimokayimokayimokayimokayimokayimokayimokayimokayimokayimokayimokayimokayimokayimokayimokayimokayimokayimokayimokayimokayimokayimokayimokayimokayimokayimokayimokayimokayimokayimokayimokayimokayimokayimokayimokayimokayimokayimokayimokayimokayimokayimokayimokayimokayimokayimokayimokayimokayimokayimokayimokayimokayimokayimokayimokayimokayimokayimfineimfineimfinebesideseverytginggoingoninmylifeimokayimokayimokayimokayimokayimokayimokayimokayimokayimokayimokayimokayimokayimokayimokayimokayimokayimokayimokayimokayimokayimokayimokayimokayimokay....I promise...
YOU ARE READING
Thoughts in my head
Короткий рассказI will be having this book as a rant to get my thoughts out of my mind for once they could stay somewhere else... Might talk in third person or use a different name sometimes.