James szemszöge ⚫
Péntek reggel
Pár éve először most aludtam a legjobban. Furcsa sok ember mondja, hogy nem jó egyedül aludni, hogy az embernek szüksége van valakire, akivel megosztja élete minden rezdülését.... Faszság én eddig pont az ellenkezőjét tapasztaltam.... eddig de ne rohanjunk előre.
Rachellel 3 évig kavartam. Egy buliba ismertem meg annó és szinte azonnal lecsapott rám... Eleinte mindig a kedvembe járt. Megfigyelte mit eszek, vagy iszok szívesen,hogy miket utálok. Ijesztő, hogy a nők mennyire figyelnek minden apró részletre. De aztán kezdett idegesítő, hisztériás picsává változni bár szerintem mindig is az volt csak eleinte ravaszul titkolta. Követelőző volt, számonkérte rajtam hol vagyok, mit csinálok és kivel. Ha nem írtam neki rögtön vissza egyből hívogatott sokszor akkor is mikor egy ügyféllel beszéltem. Okoskodott, mindenbe bele szólt. Vagyis csak akart, mert én nem az a fajta férfi vagyok, aki könnyen irányítható.Beleszagolok a levegőbe. Sehol az az undorító tömény női parfüm, amitől sokszor hányingerem támadt. Fekete ágyneműmön egyetlen alapozó vagy szemfesték nyom sem volt. Tudtam, hogy nem fog beletőrödni a szakításba de most élveztem a csendet, amit hirtelen egy kintről jövő zene szakított meg. Elvigyorodtam mert a kedvenc zenémet hallom és kikászálódtam az ágyból.
Ben a kanapén ült és írogatott valakivel. Annyira belemerült a chatelésbe, hogy észre se vette ahogy közelebb lépek hozzá. Szólok neki rendelt-e kaját vagy én intézzem. Nem vagyunk valami jók a főzésben, ezért rendelni szoktunk vagy étteremből hozzuk a kaját.
Nem válaszol, mintha nem is hallott volna.
-Haver mi van veled? -kérdezem hitetlenkedve hangosabban. Úgy összerezzen, hogy leejti a telóját.
-Oh...Hello... -mondja majd visszaveszi a telóját a földről.
-Ki a csaj ismerem? -nem vagyok hülye ismerem Bent. Utoljára akkor volt ilyen izgatott mikor még volt barátnője. Doki révén elég elfoglalt ember így érthető módon nem tudott annyit foglalkozni előző barátnőjével, amiből végül szakítás lett. Eléggé megviselte de ott voltam, hogy felrángassam a földről.
-Nem hinném különben biztos az ismerősöd lenne fb-n. -mondja sokatmondó tekintettel.
-Ne legyél már köcsög. A csajok jelölnek be engem én csak visszajelölök párat. -mondom ártatlannak tűnő tekintettel.
-Ja persze.....
-Komolyan érdekel mond már. -őszinte vagyok tényleg érdekel. Ben azon kevesek egyike, akivel tényleg érdekel mi van. Mindig kihúzott a szarból, és sok bunyóból is ő rángatott ki annó.
Rám néz hezitál végül aprót bólint.
-Abban a kórházban dolgozik, amelyikbe én. Nem rég helyezték át arra az osztályra, aminek én vagyok a főorvosa.
-Azta ápoló nő az új préda? poénkodok vele.
-Ő nem préda James.... -dühösnek tűnik.
-Jó nem szivatlak mesélj róla milyen a csaj?-váltok komolyra.
Ben pillantása a távolba mered, tekintete ellágyul.
-Csinos, szorgalmas, szexi. Törékeny de olyan energiával teli. Sosem áll le mindig tettre kész.
-Mióta kavartok?
-Amióta áthelyezték hozzám. -pirul el Ben. -Már akkor mikor megláttam tudtam, hogy ez csaj kell nekem. Nem támadtam be egyből lassan haladunk, ezért sem beszéltem róla eddig. Nem akarom elszúrni James, ő más mint a többi.
-Ezt már hallottam párszor. -mondom emlékeztetve, hogy 1 éve az exeire mondta ugyanezt.
-Eddig olyan csajaim voltak, mint neked Rachel,egyik se szerette mikor leléptem esténként órákra. De Blanca más ő szakma beli pontosan tudja mivel jár az orvosi hivatás. -mondja határozottan.
-Értelek bár nem igazán hiszek ebben az "első látásra kellesz nekem"-dologban de én szurkolok neked haver. -mondom őszintén.
-Majd hiszel benne, ha te is átéled-kacsint rám Ben.
A szememet forgatom jelezve felé, hogy nem értek egyet mire üzenete jött aligha nem Blancától.
-Megyek, még a műszak előtt felveszem rendelj kaját ma elfoglalt leszek. -mondja izgatottan.
-Oké de aztán nehogy rajtakapjanak a raktárban titeket. -kacsintok rá.
-Faszfej....
ESTÁS LEYENDO
Feelings-Érzések🥀 [BEFEJEZETT]
RomanceA történet Elisa Keller-ről szól aki két barátnőjével éli szingli Los Angelesi életét. Egy nap új vendég érkezik a kávézóba ahol a lány dolgozik és ezután Elisa élete örökre megváltozik. A történetet Elisa és később James szemszögéből ismerhetitek...