James szemszöge ⚫
Másnap reggel, ahogy kinyitottam a szemem az első, akit láttam ő volt. A karjaimban békésen aludt. Megsimogattam selymes haját és arcát ,kicsit megrezzen rám néz elmosolyodik és megpuszilja a mellkasom.
-Jó reggelt.
-Jó reggelt baby, hogy aludtál?
-Nagyon jól. És te?
-Én is bár én később aludtam el.
-Miért?
-Mert órákig néztelek, ahogy alszol.
A szemeit forgatja de látom rajta, hogy elpirul.
-Szeretnék valamit kérdezni.
-Hmm?
-Tervezem, hogy hazalátogatok Seattle-ben és szeretném ha eljönnél velem. -Elkerekedik a szeme és meglepetten rám néz.
-Úgy-úgy érted bemutatnál a szüleidnek?
-Igen.
-O-oké. Igazából én is gondoltam erre, vagyis, hogy én is bemutatnálak majd az én családomnak.
-Remek ötlet, akkor jövő héten a te családodhoz megyünk. És ne aggódj nem fognak megenni a szüleim.
-Ne viccelődj már..... Persze, hogy nem csak izgulok, mert szeretném ha kedvelnének.
-Baby.... Legyél olyan mint amilyen alapból vagy és nem lesz gond. -kacsintok rá. -Összepakolunk aztán nem haza hanem oda megyünk jó? Szolok a többieknek.
-Várj! -ő iután lpattan az ágyról és megfogja a karom. -A szüleid nem szeretik a háziállatokat Liont pedig nem hagyhatom a kocsiban órákig.
-Hmm.... Megkérhetnénk Blancát vagy Reginát, hogy addig vigyázzon rá.
-James.... Liont eddig csak akkor hagytam magára mikor dolgozni mentem a kávézóba. Nem tudom, hogy reagálna ha most nem napokig nem lehetne velem. Nagyon ragaszkodik hozzám. Azt mondtad legyek önmagam és Lion is része az életemnek.
-Akkor visszük őt is.
Hálásan mosolyog és megölel.
Átfogom a derekát és vad csókcsatába kezdünk. Beletúr a hajamba, amit úgy imádok.
Kopogtatnak az ajtón.
-Elisa, James!!!
-Megyek én. -mondja Elisa és az ajtóhoz siet.
-Regina?
-Rátok várunk már fél órája. Megbeszéltük, hogy hánykor lesz reggeli.
-Jajj bocsi Regi.... Nem néztük az órát.
-Ohh ne is mondj többet mindent értek. -kuncog Regina, majd elnéz Eli válla felett és meglát engem boxerba.
-Ha ezt tudom nem zavarlak meg titeket és hagylak kefélni.
Elisa gyorsan kitessékelte Reginát látom rajta mennyire zavarba jött és elmosolyodom.
Rezeg a telefonom de, amint meglátom ki az leolvad a mosoly a számról.Szijja nyiszii nyuszii. 🐰👩❤️💋👨
Hallom elvitted a kis szajhádat egy kis kempingre, csak gondoltam szólok, hogy élvezd ki mert hamarosan már én fogok rajtad lovagolni. Az enyém vagy és örökké az leszel! Csak gondoltam emlékeztetlek életem. Cuppantás 💋💋💋💋💌💞💕💘💗💖💝R.Honnan a fenéből szerezte meg a számom?! Undorító kurva, hogy voltam képes egyáltalán elviselni?!
-Ki üzent? -kérdezi Elisa kíváncsian.
-Anyámnak írtam még korábban, hogy elmennénk hozzájuk és írta, hogy izgatottan vár.
-És ezért lettél ideges? -kérdezi gyanakvóan.
-Igen mert megkérdeztem Lion is jöhet-e.
-Oh és mit válaszolt?
-Még semmit.
Nem akarok neki hazudni de nem akarom, hogy ez a picsa elrontsa a kedvünk. Több hónapja nem is láttam vagy írt szerencsére de akkor vajon miért pont most ír rám?
Anyámnak muszáj volt sms-t írnom, nehogy lebukjak, hogy nem is írtam. Meglepődve olvasom, hogy semmi kifogása attól, hogy kutyát is hozunk magunkkal.A lányok elvitték a két kutyát sétálni én meg addig a srácokkal ültem kint a teraszon.
Nem hagy nyugodni Rachel üzenete. Jól ismerem a csajt, ha valakit megfenyeget azt nem csak a levegőbe mondja....
-Haver mi bajod? -kérdezi Ben.
-Semmi...
-Órák óta meg sem szólaltál... -jegyzi meg Barney.
-Rachel írt egy üzenetet ma reggel.
-Mit akar?
-Szokásos idegesítő stílusban figyelmeztetett, hogy nem sokáig lesz Elisa mellettem.
-És te most emiatt beparáztál? Haver mit tudna tenni az ellen, hogy ti együtt maradjatok?
-Nem tudom...
-Semmit se tehet! Ne parázz ezen. Ő a múlt Elisa a jelen.
-Remélem a jövő is.
-Nagyon belezúgtál Elisába. Sose láttalak ilyennek. -mondja mosolyogva Ben.
-Szeretem,nagyon szeretem épp ezért féltem. Rachel nekem nem árthat de félek Elisának igen. Ha bármi baja lesz akkor az volt az utolsó cselekedete annak a szukának.
-Nyugi már! Rachel nem olyan okos és merész, hogy tényleg megtegyen bármit is ellenetek.
-Azt csak ti hiszitek.....Több órás út után megérkeztünk a családi kéróba. Elisa próbálja titkolni de látom, hogy percről percre idegesebb. Megszorítom a kezét.
-Készen állsz?
-Ahamm.
Megfogja Liont, aki érez valamit és csahol a farkával.Anyám nyit ajtót, szorosan magához ölel.
-Kisfiam annyira hiányoztál. Miért kell évekig várnom mire újból meglátogatsz?
-Anya.... Fél éve voltam itthon.
-Akkor is legalább 2 havonta.... -elakadt a szava mert meglátja Elisát.
Arca elsápad és látom, ahogy szaporábban veszi a levegőt.
-Jó napot Mrs. McKenna Elisa vagyok,Elisa.....
-Keller!
Anyámra kapom a tekintetem, akinek könnybe lábad a szeme. Nem értem a helyzetet.
-Ti ismeritek egymást?
Elisa megrázza fejét én pedig újból anyámra nézek.
-Anya?
-Üdvözöllek Elisa.-megdöbbentve figyelem, ahogy anyám ahelyett, hogy kezet rázna a barátnőmmel ő szorosan megöleli.-Szólíts nyugodtan Johannának örömmel látunk téged.
-Köszönöm. -mondja szerelmem zavartan.
Már éppen kifaggatnám anyámat mi volt ez de hirtelen egy hatalmas bernipásztor kutya jön be a lakásba.
-Beethoven nem megmondtam, hogy tilos be jönnöd tűnés a helyedre!-kiált a kertből apám.
-Oh fiam csakhogy hazatoltad a képed. Gyere öleld meg a faterod.
-Szia apa. Szeretném bemutatni a barátnőmet. Ő itt Elisa Keller.
-Jónapot Mr. McKenna örülök, hogy megismerhetem.
-Én szintúgy kedveském hívj George-nak. A fiamnak igazán remek ízlése van.
-Mit keres itt egy kutya apa?
-Anyád szíve megesett rajta. Úton voltunk, amikor megláttuk kikötözve szakadó esőben szegényt. Én menhelyre vittem volna hiszen semmi tapasztalatunk a kutyákkal, de anyád addig hisztériázott, hogy végül hazahoztuk. 5 éves elmúlt már de okos kutya hamar tanul, egy dolognak viszont nem tud ellenállni a kolbász illatának.
Mindannyian nevetünk míg meg nem jelenik a bátyám. Ösztönösen szorosabban vonom magamhoz Elisát.
-No lám öcskös hazatért. -mondja vigyorogva és megölel.
Tylerrel gyerekkoromban nagyon jó kapcsolatban voltam. Felnéztem rá és folyton együtt lógtunk Ő, Ben és én. Aztán nem sokkal a tizenötödik szülinapja után balesete volt kórházba került. Miután kiengedték máshogy nézett rám és a szüleinkre. Sokszor kiszökött otthonról, elkezdtett drogozni és inni. Három éve szokott le mindkettőröl. Azóta jobb a kapcsolatunk de messze nem olyan mint régen gyerekkorunkban. Nem bízok benne....
-Tyler ő a barátnőm Elisa.
-Hello Tyler.
Bátyám a barátnőmre néz és csak nézik egymást. Elisa is csak nézi döbbenten és én már egyre jobban kezdek összezavarodni, hogy mi van itt.
-Szia Elisa.-bátyám magához vonja Elisát, majd anyámra néz flegmán szemrehányóan. Nem mond semmit csak megfordul és kisiet a házból.
Hát ez meg mi a fene volt?
A bátyám senkit se ölelget már évek óta. Na és anyám?!
Elisa lassan leengedi Liont, akihez odafut Beethoven és szagolgatják egymást. Szerencsére mindkettő játékos kedves kutya és jól el játszanak a kertben.
Én mégsem tudok olyan önfeledt lenni, mint ők. Érzem, hogy valami nincs rendben csak éppen azt nem tudom mi.....
ESTÁS LEYENDO
Feelings-Érzések🥀 [BEFEJEZETT]
RomanceA történet Elisa Keller-ről szól aki két barátnőjével éli szingli Los Angelesi életét. Egy nap új vendég érkezik a kávézóba ahol a lány dolgozik és ezután Elisa élete örökre megváltozik. A történetet Elisa és később James szemszögéből ismerhetitek...