16. rész

1.1K 24 4
                                    

Elisa szemszöge 💕

Nézem, ahogy közelít és megáll előttem. Lassan kiveszi a kezemből a képet egy darabig nézi és elmosolyodik. Kikerül, leül a kanapéra majd felnéz rám és megpaskolja a mellette lévő helyet jelezve, hogy üljek mellé.
-Mikor jöttél rá?
-Talán már akkor sejtettem, mikor először láttalak. A szemed és a vonásaid nagyon olyan mint Matté és apaé. Gyanús volt a reakciód meg anyukádé is. Aztán egy héttel később az én szüleimet látogattuk meg Jamessel és....
-James járt nálatok??
-Igen.... Ott találtam ezt. -előveszem a régi képet, ami Apát és Johannát ábrázolja. -Számonkértem apát de téged nem említett. Elismerte, hogy szerette Johannát de sosem csalta meg anyut, vele csak később ismerkedett meg. De szeretném ha elárulnád az igazságot Tyler...... Mióta tudod, hogy a húgod vagyok? Mert ez a fotó azt bizonyítja jóval előbb megtudtad mint mikor 15 voltál....
-Nem tudtam rólad előbb, mint mikor 15 voltam....ez a fotó engem is meglepett mikor megláttam, csak Johanna tudja megmagyarázni.
-Nekem egyenlőre az is elegendő lenne ha te elmondanád, amit tudsz.
Nagyot sóhajt előre szegezi tekintetét és látom, hogy felidézi magában a múltat.
-Egy idősebb haverom elhívott egy körre az új kocsijával én meg beszálltam mellé. Hülye volt mert egyre gyorsabban ment és elvesztette az irányítást a kocsi felett. Mindketten kórházba kerültünk. Én arra ébredtem a kórházi szobámba, hogy arra kéri az orvos anyámat, hogy hívja oda a biológiai apámat, mert ritka a vércsoportom és nincs készleten a laborban....egy csapásra úgy dőlt össze az életem mint egy kártyavár. Anyám persze próbált magyarázkodni de én nem akartam hallani se látni. Teljesen a családom ellen fordultam sajnos James ellen is pedig tudtam, hogy ő nem tehet erről. Ellöktem magamtól mindenkit,akit szerettem, teljesen kiborultam. Pár év múlva megtudtam a biológiai apám nevét. Elkezdtem utána nyomzoni a családja után de sosem kerestem fel. Nem tudtam mit mondhatnék de még csak azt sem tudtam tud-e egyáltalán a létezésemről. Anyám több éven keresztül próbált velem erről beszélni de sosem volt elég erőm vagy türelmem, hogy meghallgassam. George nem tudja, hogy tudom az igazat. Anyám könyörgött, hogy ne mondjak neki semmit mert azzal tönkre tenném a családi békét......nem tettem végül de a tüske bennem maradt meg a fájdalom. Mikor megláttalak múltkor, a házunkban és James a barátnőjeként mutatott be tudtam, hogy csak idő kérdése és a felszínre fog jutni az igazság. Anyám azért reagált rád olyan érzékenyen, mert tudta kinek a lánya vagy.
-Már akkor tudta mikor még a nevemet se mondtam ki.
-Lehet,hogy ő is nyomozott az apád után és látott téged valahol. Nem tudom, mert sosem beszéltem erről vele. Mondom ő megakarta beszélni velem de a férje előtt és a többiek előtt továbbra is titkolni akarta kinek a fia vagyok...
-Ezzel nem értek egyet. Tyler Jamesnek fogalma sincs arról mi történt veled,hogy min mentél keresztül és az én családomnak is tudnia kell rólad.
-Rajta töltöttem ki minden feszültségemet, amit nem tudtam anyámon meg George-on.
-Neki nem volt furcsa a viselkedésed?
-Anyám kimagyarázta azzal, hogy a baleset nagyon megviselt később meg a kamaszkorra fogta.
-Beszélnünk kell vele Tyler. Én nem tudok tovább James előtt titkolózni.
-Meglátjuk mit reagál. Felszínre hozni egy 30 évvel ezelőtti titkot nem egyszerű.
-Tudom........Be kell vallanom valamit. -nézek lefelé kicsit szégyellem magam.
-Mit? -kérdezi érdeklődve.
-Nem azért jöttünk, hogy Seattleről képeket csináljak vagyis inkább ez volt a kifogás, a fedő sztori. Igazából mintát akartam tőled, hogy elvégezhessenek egy DNS tesztet. Ne haragudj de biztosra kellett mennem.
Kikerekedett szemmel néz rám majd legnagyobb meglepetésemre elneveti magát.
-Ezt nem mondod komolyan?
-Sajnálom de tudnom kellett.
-Nem haragszom Elisa. -mondja gyengéd hangon. -Csak meglep mennyire bátor vagy.
-Most hogyan tovább?
-Beszélek anyámmal. Nekem se tetszik a jelenlegi helyzet. Tudod egy ideje már szeretném rendezni Jamessel a kapcsolatom. De sosem láttam rá sok esélyt mivel nem lehettem vele őszinte. Elhittem anyámnak, hogy ezzel csak őt védem de ez faszság. És most már te is tudod...
-Azt is meg kell tőle kérdeznünk miért lett hirtelen vége a kapcsolatuknak és mi ez a fotó kettőnkről. Készen állsz erre a beszélgetésre?
-30 múltam nem vagyok már az az érzékeny gyerek. Igaz sokat kellett pszichológushoz járnom, hogy rendbe jöjjek de megbirkózok vele bármi is történt.

Feelings-Érzések🥀 [BEFEJEZETT]Where stories live. Discover now