Elisa szemszöge 💕
Péntek reggel
Jól van, jól van kelek már! -mondtam frissen ébredve Lionnak, aki már türelemtelnül várta a reggelijét. Kezemet nyalogatva sürget, mert tudja, hogy imádok reggelente kicsit lustálkodni. A szobámból kilépve a szokásos látvány fogadott. Blanca csinosan felöltözve, frissen mosott hajjal éppen befejezi a kajálást.
-Jó reggelt álomszuszi-mondja nekem széles mosollyal két falat között.
-Jó reggelt. Meddig dolgozol ma?-kérdeztem nagyot ásítva. Közben Lion elégedetten eszik.
-Szerencsére ma csak 2-ig. Viszont hétfőn éjszakai műszakban leszek nem várom.
Együttérzően ránézek bár fogalmam sincs milyen esti műszakban dolgozni, csak azt, hogy Blanca ilyenkor mindig nagyon elfárad.
-Ma különösen jókedvűnek tűnsz-jegyzem meg barátnőmnek, aki hirtelen elpirul.
-Öhm.... hát lehet azért mert ma nem melózok annyit.-mondja zavartan de engem nem ver át.
-Blanca ismerlek már régóta ahhoz, hogy tudjam titkolsz valamit.
Ő csak mosolyog zavartan, ezért inkább témát váltok tudom, hogy előbb- utóbb úgyis elmondja, köztünk nincsenek titkok.
-Regina felébredt már? -kérdezem bár sejtem a választ. Másik barátnőmet sokkal de sokkal nehezebb felkelteni mint engem. Rendszerint mi ébresztjük, mert nem ébred fel a telefonja csörgésére. Ha nem tesszük rendszerint kapkodva készül el, hogy beérjen a munkahelyére.
-Egyszer már benyitottam hozzá de szerintem visszaaludt azóta. Indulok nehogy elkéssek-mondja Blanca aki valóban korábban kezd a munkahelyén de most feltűnően siet ráadásul izgatottnak is tűnik. Odahajol Rubyhoz, aki Lionnal játszik.
-Jó kislány legyél.-mondja neki majd felém fordul. -Majd jövök nektek jó munkát.-sietve kipirosodott arccal siet el, ami nekem egyre gyanúsabb. Férfi van a dologban a nyakamat teszem rá...
Az órára pillantok 7 óra van tehát bő egy órám van arra, hogy elkészüljek.
Előtte még gyorsan Regina szobája felé veszem az irányt és benyitok.A szobába elhasználódott a levegő, ezért egyből kinyitom az ablakot és elhúzom a függönyt.
-Regiiii ébresztőőő-kiáltom el magam, mire neki kipattannak a szemei.
-Kelek baszki.....-csak ennyit tud kinyögni de már látom, hogy csukja vissza a szemeit. Exi (Expresszo Regina cicája) a farkával cirógatja gazdáját, amit ő talán meg se érez.
-Hogyan tudsz ilyen gyorsan visszaaludni? - kérdezem nevetve mire eszembe jut valami. - Barney mindjárt itt lesz nem?
Ebben a pillanatban azonnal felpattan, haja ezer fele áll majd a telefonjáért nyúl. Mérgesen rám néz.
-Eli bazdmeg 10 percet hagyhattál volna még.-hatalmasat ásít és megcirógatja Exit. A cica nagyon ragaszkodik Regihez azóta, hogy ő befogadta. Előző gazdája nem sokkal születése után kidobta őt a színe miatt babonából..... Sosem voltam babonás, azt meg főleg nem értettem sosem, hogyan lehet egy ember ilyen szívtelen.
-Barney tényleg bármely percben megérkezhet. Ne várasd folyton meg. -mondom rosszallóan. Barney és Regina 3 hónapja járnak. Kedvelem a fiút, mert ritka jó szívű és türelmes, ami Regi mellett kifejezetten az előnyös tulajdonság.
-Jó sietek. -mondja beletörődve.45 perc múlva már mindketten elkészültünk. Regina piros kockás inget, és egy fekete farmert viselt. Haját kontyba fogta és gyöngyös csattal rögzítette.
Én egy fehér csipkés felsőt választottam és egy világos farmert. Hajamat enyhén hullámosra csináltam és mint általában kiengedve hagytam. Elköszöntem Barneytól és Reginától és elsiettem.A kávézóban sok vendég volt szerencsére közkedvelt egy hely.
Szeretek ott dolgozni, mert családias a légkör és barátságosak a kollégák, igaz fárasztó is mert rengeteg a vendég.Éppen a kávéfőzővel babráltam mikor felnéztem és megakadt a szemem az éppen belépő új vendégen. Biztos voltam benne, hogy még sose járt itt, mert jó memóriám van és megjegyzem kik járnak ide, na meg persze egy ilyen pasi nehezen menne ki a fejemből. Magas és izmos állapítom meg. Pár évvel lehet csak időbebb. Barna haja gondosan be van lőve és borostás az arca. Sportosan van felöltözve és az illatát innen érzem csokis axe vagy valami ahhoz hasonló lehet mert isteni finom. Érdeklődve tekint körbe, majd a szemünk összeakad. Kék szeme van, ami érdeklődve figyel engem. A testem azonnal reagál. A szívem gyorsabban kezd verni, a tenyerem kezd izzadni.
-Elisa hahoooo a 2. asztalnál várják a kávét és a muffint!!-zökkent ki Julia a kollégám.
-Már-is.... Intézem-dadogom gyorsan.
Eközben megint a srácot keresem a tekintetemmel. Ő eközben leült egy szabad asztalhoz. Julia lép oda és felveszi a rendelését. Elnézést kérek a bácsitól, akit megvárattam de szerencsére megértő volt és nem csinált botrányt. Hirtelen az az érzés fogott el, hogy figyelnek így megfordultam és rajtakaptam a srácot, hogy bámul. Sejtelmesen és mélyen néz nem is próbálja titkolni, hogy figyel. Nem egy szégyenlős fajta gondolom magamba.
-Eli kivinnéd annak a fiatal úrnak a fekete kávéját a 7. asztalhoz? Addig felveszem a következő rendelést.-kérte tőlem Julia.
-Persze.... -és elindultam felé.
-Hello, parancsolj jó étvágyat -mondom neki és hálát adok a jó istennek, hogy ezúttal nem dadogok.
-Köszönöm....tudnál esetleg valami desszertet ajánlani? Kissé megéheztem-mondja és kivillantja hófehér fogsorát.
-Öhm... Hát a banános-csokis süti isteni finom.
-Akkor egy olyat kérek.
-Okés...
Pár perc múlva visszatértem hozzá.
-Kérsz esetleg mást is?-kérdezem.
Mélyen a szemembe néz mintha azt mondaná "Téged baby".
-Nem köszönöm. -mondja végül.
Visszamentem a pulthoz és neki láttam a koszos poharak mosogatásának. Megfogadtam, hogy nem fognak érdekelni a férfiak de egyszerűen nem bírtam ki oda néztem. Éppen a habot nyalta le a villáról, amitől hirtelen bizseregni kezdtem. Megint rám pillant én pedig gyorsan elkapom a fejem. Nem akarom, hogy azt gondolja egy lökött tyúk vagyok aki odáig van érte, mint valami tini lány.
-Fizetnék!- szólal meg egy vendég.
Nekem még vizes a kezem, ezért Julia megy rendezni a számlát. Szuper gondolom kárörvendve, ez azt jelenti, hogy Mr. Mosoly album nálam fizet... mintha csak a gondolatomba látna hangosabban odaszól:
- Én is fizetnék- előveszi fekete pénztárcáját és odaadja a készpénzt. Ujjaink összeérnek, amire enyhén összerezzenek. Szedd össze magad viselkedj!- mondom magamba.
-Köszönöm nagyon finom volt minden Elisa.
-Honnan tudod a nevem? - kérdezem tőle meglepetten. Rendőr nyomozó vagy ki ez a pasas?!
- A névtábládról-mondja nevetve- Melesleg nagyon szép név.
Megsemmisülve igyekszem vissza a kasszához.
Ő még egyszer rám néz, majd az órájára és határozott léptekkel el siet.
Még sose volt rám ilyen hatással egy férfi sem.....a tekintetében az egész lényében volt valami, ami vonzott.
Vajon látom még?Ha tetszett kérlek írj véleményt szívesen fogadnám. 😊🤗
YOU ARE READING
Feelings-Érzések🥀 [BEFEJEZETT]
RomanceA történet Elisa Keller-ről szól aki két barátnőjével éli szingli Los Angelesi életét. Egy nap új vendég érkezik a kávézóba ahol a lány dolgozik és ezután Elisa élete örökre megváltozik. A történetet Elisa és később James szemszögéből ismerhetitek...