Elisa szemszöge 💕
2 hónappal később
Nagyon nehezen viseltem James távolétét hétköznaponként de szerencsére tartotta az ígéretét és minden hétvégére hazautazott. A nélküle töltött időt a munkán kívül Blanca esküvőjének tervezésével igyekeztem tölteni. Blancanak határozott elképzelései voltak így viszonylag hamar beszereztünk neki mindent. A szervezést mi intéztük Reginával perce előtte egyeztettünk velük mindenről. Még mindig nehezen tudom elhinni, hogy Blanca hamarosan már házas ember lesz.
Az esküvőre 2 hónappal később minden elkészült. James is mindenképpen jelen akart lenni Ben esküvőjén, ezért szombati napra szerveztük. Los Angeles kápolnájában lett megtarva szűk családi és baráti körben. A polgári szertartásra egy szálloda nagy kert részében került sor. Regina, Blanca pár ápoló kollégája és én voltunk a koszorúslányok. A szertartás után Blanca elhajította a csokrát, amit én kaptam el. Jamesre kacsintottam, aki vigyorogva kacsintott vissza rám, közben Ben játékosan megpaskolta a vállát és valamit a fülébe súgott.
Blanca ruhája egyszerű szabású volt de tökéletes passzolt ízléséhez és alakjához.
Ben sötétkék öltönye is nagyon elegáns volt, világos barna haját hátrazselézte és a borostájából is vágott.
Nászútra végül Ciprusra ment az ifjú pár így már ketten maradtunk Reginával. Hazudnék ha azt mondanám hamar hozzászoktunk Blanca hiányához de tudtuk ez így természetes.-Remélem találnak itt valami családi házat és nem költöznek el a városból. - mondja Regina.
-Ne aggódj fognak találni. - nyugtatom meg aztán nagyot sóhajtok.
-Mi van?
-Hm? Ja semmi csak....hiányzik.
-Csajszi holnap már péntek. - forgatja a szemeit.
-Te könnyen beszélsz, amióta együtt vagytok Barney-val nincs olyan nap, hogy ne lennétek együtt.
-Jó igaz...reméljük hamarosan eltudja rendezni a dolgait.
ESTÁS LEYENDO
Feelings-Érzések🥀 [BEFEJEZETT]
RomanceA történet Elisa Keller-ről szól aki két barátnőjével éli szingli Los Angelesi életét. Egy nap új vendég érkezik a kávézóba ahol a lány dolgozik és ezután Elisa élete örökre megváltozik. A történetet Elisa és később James szemszögéből ismerhetitek...