4.rész

1.7K 39 0
                                    

James szemszöge

Mivel megváltoztattam a számomat én hívom fel az ügyfelem, hogy valószínűleg kések kicsit. Kellemetlenül érint, mert eddig mindig figyeltem az időt mindent úgy terveztem, hogy sose késsek. Mázlista vagyok,mert hamar visszaír egy "semmi problémát egy óra múlva is megfelel"-et mire megnyugszok.
Össze kell szednem magam mielőtt munkába állok, de rendre azon kapom magam, hogy visszatér lelki szemeim elé Elisa szép arca, bársonyos haja...megrázom a fejem, koncentrálnom kell!

Egy óra múlva már a konditeremben vagyok. Ügyfelem egy középkorú nő, aki úgy döntött, hozzám fordul segítségért annak érdekében, hogy fitebben, egészségesebben éljen.
Összeírok neki egy étrendet illetve edzés tervet figyelembe véve a korát és a fitségét. Gimnasztikai feladatokat végeztetek vele, majd úgy döntök első alkalommal ennyi bőven elég lesz. A hölgy elégedetten távozik én pedig úgy döntök edzek kicsit hasra és vállra.

Edzés után hazatartok és lezuhanyozok

Ups! Gambar ini tidak mengikuti Pedoman Konten kami. Untuk melanjutkan publikasi, hapuslah gambar ini atau unggah gambar lain.

Edzés után hazatartok és lezuhanyozok. Fejemben azt tervezgetem, hogy holnap is beugrok a kávézóba, mindenképp látni akarom őt addig harcolok még az enyém nem lesz kell nekem. Teljesen megőrültem-gondolom magamba. Ma láttam először mégis olyan heves és erős érzéseket lobbantott fel bennem, amit még sose éreztem. Egy nő sem tudott eddig összezavarni és egy nő se érte eddig el, hogy tartósan rájuk gondoljak. Elisának sikerült és csak remélni merem, hogy jól éreztem a vonzalom kölcsönös.

Eszembe jut, hogy sok ismerősömnek a régi számom van meg ezért megosztom az idővonalamon, hogy akit érdekel az új számom privátba megírom. Nem kockáztatom meg, hogy Rachel megszerezze. Csodálom, hogy eddig nem keresett meg hiszen tudja, hol lakom de nem bánom addig jó. Hirtelen eszembe jut, hogy Elisa biztos fennt van facebookon, ezért lecsekkolom. Nem kell sok idő és megint szemeim előtt látom gyönyörű arcát. Teljes neve Elisa Keller és 24 éves.
Profilján ki van engedve a haja ami enyhén hullámos. Csábító száját mosolyra húzza, zöld szemei csillognak. Sok képe van de a legtöbb tájakat, állatokat, tárgyakat ábrázolnak, amiket ő készített. Nocsak fotósként dolgozik a kávézó mellett? Nem csak gyönyörű de szorgalmas is.
Beakarnám jelölni de megakad a szemem egy képen, amin 2 barátnőjével van. Az egyik ápolónő egyenruhát visel csinos de engem nem a szépségén hanem az egyenruha logóján akad meg a szemem. Ugyanaz a logó, ami Ben orvosi köpenyén is szerepel tudom, mert csomószor láttam már benne. Rákattintok mire kihozza a barátnője oldalát. Blanca Peterson, 1 közös ismerös: Ben Cooper.
-Ezt nem hiszem el- kiáltom el magam. Elvigyorodom és már kész is a tervem. Megvagy Elisa Keller, tőlem már sosem szabadulsz.

Kaját rendeltem mindkettőnknek camambert sajtot krumplival, áfonya szósszal. Türelmetlenül nézek az órára. Hol a faszban vagy már?!
Ekkor végre kattant a zár.
-Hello haver. -mondja Ben. Haja kócosabb mint reggel, száján és arcán halvány rózsaszín foltok vannak.
-Blancával voltál. -inkább kijelentem, mint kérdezem, hiszen egyértelmű.
-Aha.
-Segítened kell haver. -csapok a tervem közepébe.
-Miben? -kérdezi gyanakodva.
-Ma megismertem egy lányt. Kávézóban ettem ott dolgozik. Meg kell szereznem Ben.
-Mi?! Ma ismerted meg de már leakarsz rá csapni és nem húzod az agyát? Mi van veled?! -kérdezi hitetlenkedve.
-Nem tudom.....de kell nekem. Rágondolok mióta csak először megláttam. Nem tudom őt kiverni a fejemből. Ma rá kellett írnom az ügyfelemre, hogy kések szerinted?!
-Te tényleg becsavarodtál..... És én mégis, hogy tudnék segíteni?
-Blanca és ők legjobb barátnők.
-Mi a franc.... -kerekedik el a szeme.-Mi a terved?
-Buliba visszük őket. Méghozzá úgy csináljuk, hogy írsz egy üzenetet Blancának, hogy szeretnéd ha eljönne velünk bulizni.
-Most váltunk el nemrég James....nem akarok rá akaszkodni hagynom kell neki teret. -csóválja a fejét Ben.
-Ben ez egy remek alkalom, hogy közelebbről megismerjem Elisát.
-Úgy érted remek alkalom, hogy megdugd?
-Nem!!! Tudom, hogy nem hiszel nekem de ő más. Vele máshogy fogom csinálni. Addig nem érek úgy hozzá míg nem látom rajta, hogy ő is akarja.
-Azta....te ezt tényleg elhatároztad. Viszont van egy kis probléma a tervedben. Attól, hogy én elhívom Blancát még nem biztos, hogy a barátnőjét is hozza.
-Először győzd meg, hogy jöjjön el. Meglátjuk benne van-e később felveted neki, hogy hozhatná a barátnőjét.
Ben előveszi a telefonját és remegő kézzel ír Blancára.

Feelings-Érzések🥀 [BEFEJEZETT]Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang