Elisa szemszöge 💕
A könnyeimet törlöm az arcomról. James feje még mindig vérzik. Ben a kezembe nyom egy pólót azzal próbálom elállítani. Észre sem veszem, hogy megérkeztünk a srácok lakására. Ben óvatosan megfogja James lábát, én a válla alatt fogom meg. Nehéz de minden erőmmel azon vagyok, hogy ne ejtsem le. Blanca ajtókat nyit nekünk. Szerencsére van lift már egy ilyen modern építésű épületben meglepne ha nem lenne. A legmagasabb emeleten laknak, mint mi. Blanca kiveszi Ben zsebéből a kulcsokat és belépünk.
Bennel tovább visszük Jamest a szobájába.
-Blanca készíts elő meleg vizet, betadint, sebtapaszt, gézlapokat, tűt és cérnát. -utasítja Ben a barátnőmet.
Ő csak bólint mindketten gyakorlottak.
-Én mit csináljak?-kérdezem tanácstalanul.
-Vedd le a pólóját és ha Blanca ideér a meleg vízzel tisztítsd ki a sebeit.
Mielőtt bármi mást előkészítene megkapom a ruhaanyagot és a meleg vizet. Óvatosan leveszem róla fehér felsőjét, ami tiszta vér. Izmos mellkasa tele van kékes,lilás foltokkal és zúzódásokkal. Jobb oldalán egy mélyebb sebet veszek észre, valami hegyes felsértette, biztosan az üvegszilánkok a földön. Nekilátok kitisztítani a sebeit. Ben visszatér és összevarrja az oldalán lévő sebet. Miután a kezét és a fejét lemostam Blanca elviszi a vizet és hoz sebtapaszt.
-A homlokára gézlapot teszek először de a szemei alá elég a sebtapasz. -mondja Ben.
-Biztos vagy benne, hogy ne vigyük kórházba? -kérdezem aggodalmasan.
-Felszíni sérülései vannak. Az oldalán ez a seb mélyebb de nem annyira, hogy műteni kelljen. Kitisztítottam, összevarrtam így majd hamarabb gyógyul.
-Akkor miért eszméletlen még mindig?
-Nyugodj meg. Nagy fájdalmai lehetnek de magához fog térni. Sokáig verekedtek, ami biztosan kifárasztotta....-mondja Ben majd közelebb jön.
-Most pedig te jössz.
Megnézi az arcomat, amin csak egy lila folt van a kopasz faszi véletlen ütése miatt. A kezem kicsit vérzik de az sem vészes sebtapasszal lefedi.
-Szerencsére James időben közbe lépett és nincs nagyobb bajod.
-Nekem nincs, de nézz rá....ha végig mellette maradok talán sosem szólít le az a barom. -iszonyatos bűntudatom van. Bárhogyan is nézzük a dolgot, ha nem akart volna megvédeni most nem feküdne itt a testén egy csomó sebbel.
-Azt tette, amit kellett. Csak azt sajnálom, hogy nem tudtam előbb közbe lépni.-szomorodik el Ben.
-Elég!! Mindketten hagyjátok abba az önbírálást.-mondja Blanca két teával a kezében.-Ami történt megtörtént most csak az a fontos, hogy jobban legyen.
-Megágyazok nektek a szobámban. Sajnos nincs a lakásban női pizsama de ha megfelel tudok adni két tiszta pólót meg boxeralsót.
-Rendben köszi. -mosolyog hálásan Blanca. Majd rám néz én jelzem neki, hogy maradok egy kicsit mire megértően bólint.
Jamesre nézek. Egyenletesen emelkedik és süllyed a mellkasa. Megfogom a kezét és a haját simogatom. Közelebb hajolok úgy súgom neki:
-Köszönöm,hogy megmentettél. Én nem akartam, hogy bajod essen csak....megijedtem. Félek James....félek mi lesz akkor ha közelebb kerülök hozzád és beléd szeretek. Félek,hogy kihasználsz,átversz és hazudsz, mint az exem......naiv vagyok és könnyen sebezhető. Akartam, vágytam arra, hogy megcsókolj de félek, számodra ez csak játék. Nem lehetek veled....nem bírnék elviselni még egy csalódást.....bocsáss meg. -szipogom és megint elerendek a könnyeim. Puszit nyomok az arcára, majd Ben szobájába veszem az irányt.Egész este forgolódtam. A történteken járt az agyam. Miért pipult be annyira James? Talán...féltékeny volt arra a baromra? Nem az nem lehet hiszem alig ismer. Akkor csak megakart védeni? Pusztán mint egy férfi a gyengébb nőt? Szívem szerint átmennék megnézni jól van-e de az agyam megállj parancsol. Pihennie kell többet úgyse tehetek érte. De akkor is mellette akarok lenni. Mi van velem miért érdekel annyira, hiszen el láttuk a sebeit nem? Nem bírok magammal és kiszállok az ágyból. Csendesen lépkedek nehogy felébresszem Blancát. Beosonok James szobájába. Ő változatlanul a hátán fekszik, halkan szaggatottan szuszog. Biztosan fájdalmai vannak. Összeszorul a szívem.
-Adtam neki fájdalom csillapítót.-mondja mögöttem egy hang.
-Ben te nem alszol?
-Nem tudok.....ha magához tér ott kell lennem. Amilyen makacs még felkel, ami jelen helyzetben nem lenne szerencsés.
-Sajnálom....-nézek lefele.
-Hagyd ezt abba. Én is ezt tettem volna a helyébe. Bár őt először láttam verekedni egy nő miatt.-néz rám sokatmondóan..
-Sokat verekedett?
-Régebben igen. Hamar felkapta a vizet ha kötekedtek vele. De azóta sokat fejlődött, önuralmat gyakorolt.
Ránézek látom rajta, hogy nagyon fáradt.
-Menj aludj egy keveset. Itt leszek vele addig én. Ígérem ha magához tér azonnal szólok.
Habozik egy kicsit és rám emeli a tekintetét végül bólint.
Kimegy a szobából én pedig leülök a fotelba James ágya mellé.
Elgondolkodom......
Először verekedett egy nőért....és éppen miattam? És miért nézett rám Ben olyan sokatmondóan? Komolyan ennyire érdeklődik irántam James?
Megrázom a fejem és csak nézem őt.
Nem tudom mennyi ideig de egy idő után csukódnak le a szemeim. Próbálok ébren maradni de olyan fáradt vagyok, hogy elalszok.
ESTÁS LEYENDO
Feelings-Érzések🥀 [BEFEJEZETT]
RomanceA történet Elisa Keller-ről szól aki két barátnőjével éli szingli Los Angelesi életét. Egy nap új vendég érkezik a kávézóba ahol a lány dolgozik és ezután Elisa élete örökre megváltozik. A történetet Elisa és később James szemszögéből ismerhetitek...