M: Tak už jsem tu.
D: Super, neříkal nikdo nic?
M: Jo akorát ségra měla rejpavou🙄.
D: Proč?😂
M: Jestli jsme se líbali a jaký bylo rande.
D: A co si jí na to řekla?
M: Že to rande nebylo a že my dva prostě spolu být nemůžeme, že jsme nejlepší kamarádi.
D: Tak to jo.
Davida to celkem zabolelo a zamrzelo. Jenže David se jen tak nevzdá a bude o Mery bojovat.
M: Jo a rozešla jsem se s tim idiotem🤦🏻♀️🙄.
D: Co se stalo? 🥺
M: Poslal mi zprávu, že se smnou rozejde a budou jen spolu. Ovšem to poslal mě a ne tý krávě.
D: Čůrin.🙄 Fakt nechápu jak může bejt tak dementní a slepej.. Vždyť v tobě měl všechno.. Ale tak když je kretén, tak je to jeho chyba, aspoň se můžeme vídat častěji ne?
M: Jo, jasně a co maturita?
D: To nějak zvládnu, neboj se. Myslíš, že bych mohl přijet za tebou?
M: Jasně a kdy?
D: Příští sobotu?
M: Jo, jasně, že jo. A nechceš tady i přespat?
D: A co na to vaši?
M: S nima to domluvim, ale Andy bude horší na zpracování.
D: Proč?😂
M: Protože do tebe furt bude hustit to, že jsme jak zamilovaný a jestli mě miluješ a jestli spolu budeme.🙄
D: V jednom má pravdu, ale jak si psala, nechci aby se to mezi náma posralo.
M: ,,Jak to myslíš?
D: Tak jak to píšu, ty trdlo😂.
Mery to v tu chvilku došlo.
M: Daví, já to vim, ale prostě on tam ještě furt je😔.
D: Já to respektuju. Jen nechci aby di byla nešťastná a trápila se kvůli takovýmu idiotovi jako byl Michal.
M: Jsi hodnej, ale to jsou moje problémy. Já vim odnášíš to i ty, ale prostě si nemůžu pomoct no. Promiň🥺.
D: Nic se neděje.😘 A můžu teda přijet?
M: Jestli ti ty její keci nebudou vadit, tak samozřejmě, budu moc ráda😊.
D: Tak mi potom dej vědět o vaši jo?
M: Dám, Daví já už jdu spát, tak dobrou a ještě jednou děkuju.❤
D: Dobře, dobrou. Já taky😘.