Mery s Davidem si pustili komedii a lehli si do postele. Mery si lehla na Davida.
M: ,,Nevadí ti to?"
D: ,,Samozřejmě, že ne." usmál se a dál se koukali na telku. Mery usnula na Davidovi. Ten vypnul telku a přitulil se k Mery.
Ráno přišla do pokoje Andy, že od Mery něco chtěla.
A: ,,Mami, pocem."
Mm: ,,No?"
A: ,,Hele." ukázala na Dary. Mery ležela na Davidovi a ten jí objímal obouma rukama. ,,Vždyť jsou spolu roztomilý, nechápu proč Maru s nim nechce bejt, vždyť je hodnej a sexy."
Mm: ,,No Andy😂." začala se Mery mamka smát. ,,Pojď, nech je."
A: ,,No jo." řekla, ale nejdřív je rychle vyfotila.
Mery se vzbudila okolo půl 9 a David hned po ní.
M: ,,Dobrý ráno."
D: ,,Tobě taky." usmál se. ,,Jsem usnul ani nevim jak."
M: ,,To já taky. Oceňuju, že se na tobě dobře leží."
D: ,,No děkuju😂."
Oba dva se zvedli a začali se převlíkat. Ani jim nevadilo, že tam jsou spolu. Mery k němu byla otočená zády a David se na ní koukal. Teda hlavně na zadek. Potom se vzpamatoval a rychle se dooblíkl.
Nasnídali se a vyrazili ven.
D: ,,Přijedeš někdy k nám?"
M: ,,Jo, ráda, tam je i toho víc co dělat než tady."
D: ,,No ani ne. Máma je stejně v práci nebo někde venku, takže se jí ptát ani nebudu."
M: ,,A to si takhle bez ptaní vodíš i kámoše?"
D: ,,No kámoše, to se tak nedá nazvat, jediná pravá kamarádka jsi a budeš jenom ty." usmál se.
M: ,,Nápodobně."
David kolem 7 večer odjel domu. Vyčítal si, že to Mery neřekl, ale bál se. Napíše jí to potom přes zprávu.
D: Děkuju za krásnej den. Jak dneska, tak i včera.
M: Já taky děkuju, Daví. Moc jsme si to užila a těším se, až budu u tebe.
D: Noo snad brzo.