Mery přišla k noťasu.
D: ,,Lásko co je."
M: ,,Andrea mě furt sere a máma jí v tom podporuje. Jdu pryč, už tady nebudu ani minutu."
D: ,,Tak přiješ za mnou do Prahy."
M: ,,Můžu? Nebude to tvý mámě vadit?"
D: ,,Nebude. Čekám tě za 3 hoďky na Florenci jo?"
M: ,,Jsi hodnej, děkuju."
Ukončili hovor. Mery si dobalila poslední věci. Andy jí vtrhla do pokoje.
A: ,,Maruš, promiň mi to."
M: ,,Jdi někam, tvý omluvy si strč doprdele! Furt musíš bejt kazišuk, furt se musíš do mě srát, tady to máš."
Andy Mery objala, ale Mery jí odstrčila.
M: ,,Nech mě."
Mm: ,,Maru, vrať se. Kam jdeš?"
M: ,,Jedu k Davidovi, nevrátim se do tý doby, dokud se ona nesklidní a konečně neuznáte to, že je to rozmazlenej malej fracek!"
Mm: ,,Mery mě je líto, že táta už tu neni a našla jsem si jinýho chlapa."
M: ,,Mě je to jedno. Prostě pochopte to, že jsem jí jako ségru brala, ale tohle přehnala.. Prostě táta pro mě bude jenom jeden. On neni můj táta!"
Mm: ,,Mery.."
M: ,,No?"
Mm: ,,Dej mi vědět až dorazíš, prosím."
M: ,,Dám." řekla Mery, obula se a šla na autobus.
Pochopili jste to správně. Mery a Andy jsou nevlastní ségry. Mery mamka si našla jinýho chlapa a začala podvádět Mery pravýho tátu. Mery to mamce ještě neodpustila a asi nikdy neodpustí. Andy má docela i ráda, ale tohle už na ní bylo moc.
Kolem 2 nasedla do autobusu a jela do Prahy, kde byla i se spožděním kolem půl 5. Hned zavolala mamce a David už na ní čekal.
D: ,,Lásko." objal jí.
M: ,,Daví, hrozně si mi chyběl, tam se to už nedalo vydržet..."
D: ,,Pocem." pevně jí objal a chvilku tam v obejtí stáli. David dal Mery ještě kytku, jako vždycky.
D: ,,Tak pojď. Hodíme věci domu a vyrazíme si na nějaký dobrý jídlo ne?"
M: ,,Ráda." usmála se Mery.
Chytli se za ruce a šli k Davidovi domu.