Byl večer a Dary leželi ve stanu a koukali se na noťasu na film.
Davidovi to nedalo a začal Mery "nenápadně" šahat na ruku a hladit jí.
M: ,,Copak?" usmála se Mery i když věděla o co Davidovi jde.
D: ,,Nic jenom tě hladim po ruce."
M: ,,Ty něco chceš?"
D: ,,Možná." dal jí pusu.
M: ,,A co by si chtěl?"
D: ,,Mnooo já bych řekl, že víš." rychle se nad ní vzepřel.
M: ,,Hele nevím, Daví."
David se sklonil a udělal jí cucáka na krku.
D: ,,Už víš?"
M: ,,No možná jo."
David Mery šahal rukou pod tričko. David si sundal tričko a Mery sobě taky. Chvilku se líbali a David Mery sundal i podprsenku. David začal Mery líbat na prsa a občas je i lehce zkousnul. Mery potichu vzdychala. Nakonec si David sundal boxerky i kraťasy a hned se vrhnul na Mery, sundal jí tepláky i kalhotky. Začal jí líbat na stehnech až došel do středu. Začal Mery i sobě dělat dobře. Mery začala vzdychat hlasitěji. David ještě chvilku pokračoval, potom přešel nahoru a líbali se.
D: ,,Můžu?"
M: ,,Na něco si zapoměl."
D: ,,Ajo."
David si rychle ochranu a znovu se nad Mery vzepřel. Znovu se začali líbat a David si lehl.
D: ,,Tak se ukaž."
Mery si na Davida sedla a začala na něm tak moc řádit, že to nepobíral ani David. Potom to nevydržel a hodil si Mery pod sebe a začal přirážet tvrdě. Mery vzdychala až skoro křičela. Za chvilku byli oba dva na vrcholu. David si rychle sundal ochranu a udělal se Mery na břicho.
D: ,,Byla si skvělá." začal jí líbat.
M: ,,Ty taky."
David podal Mery ručník, aby se utřela a oblíkli se.
D: ,,Budeš mi chybět."
M: ,,Ty mě taky, ale potom se budeme vídat častěji ne?"
D: ,,Jasně. Hele mám jeden takovej nápad, ale nevim jestli a tim bude souhlasit tvoje máma."S jakym nápadem David přijde?🤔