David jakmile se vzbudil, tak napsal Mery.
D: Dobrý ráno😊.
M: Tobě taky😊. Jak ses vyspal?
D: Docela dobře a ty?
M: Taky. Jen furt musim myslet na Michala😔.
D: Ty ho furt miluješ co?
M: Jo😔.
D: Nestojí ti za to. Je to kretén co si tě ani nevážil a měl tě jenom na to jedno.
M: My jsme spolu ani jednou nespali, Daví.
D: Co? Já myslel, že jo.
M: Ne ne, chtěla jsem si počkat na ten správnej moment, ale nějak se to nevydařilo no.
D: Docela si mě překvapila, nebudu lhát, že ne. Tak ty víš, že já žádnou holku neměl.
M: A nechápu, že nemáš... Vždyť by ses o ní tak krásně staral.
D: Já chci jenom jednu😔.. Samozřejmě, staral bych se o ní jako o princeznu, byl bych jí věrnej, nosil bych jí kytky, mazlil se s ní, objímal bych jí zezadu, pučoval jí mikinu, usínali bysme spolu, fakt bych jí miloval. Jenže ona nechce mě🥺💔.
Mery si na malou chvilku myslela, že by to mohla být ona, ale když jsou nejlepší kamarádi a oba dva ví, že by to nešlo, tak si potom řekla, že je to blbost.
M: S tebou bude ta holka tak neskutečně moc šťastná. Napiš jí, pozvi jí někam.
D: Píšu si s ní skoro každej den a venku jsme spolu taky byli, ale nemám odvahu jí to napsat.
M: Bojíš se odmítnutí?
D: Jo..
M: Napiš jí to.
D: Já se bojim.
M: Zkus to, za to nic nedáš.
D: No asi jo. Řeknu jí to, až se uvidíme.
M: Dobře, něco novýho?😂
D: Ne😂 a u tebe?
M: Taky ne. Ptala jsem se našich, tak můžeš tu přespat.
D: To je skvělý. Těšim se😊❤.
M: Já taky ani nevíš jak moc.😘Dají se dohromady? A jak? Přes zprávy nebo to David Mery vyzná až budou spolu? 🤔