Byl večer. Mery zrovna přišla ze sprchy.
D: ,,Sluší ti to."
M: ,,No to jo😂." smála se Mery.
D: ,,No fakt, jsi krásná."
M: ,,Děkuju za kompliment Daví, ale jsem rozchuchaná, neupravená, ve starým tričku a kraťasech, to je fakt krásný no."
D: ,,To je na holce to nejkrásnější, pocem." natáhl k Mery ruce. Mery se usmála a vlezla si k Davidovi pod deku.
M: ,,Ty si taky boží." dala mu pusu a lehla si na něho. David byl jenom v kraťasech.
D: ,,Ty si víc." usmál se a dali si pusu. Koukali se na film. Byli přitulený k sobě na durch a David Mery hladil ve vlasech. Mery se zvedla a z ničeho nic začala líbat Davida.
M: ,,Já vim co jsme si řekli, ale co třeba jenom rukou. Ty mě a já tobě. Třeba i pusou."
D: ,,Tak jo." usmál se a začali se líbat. Mery zajela rukou Davidovi až dolu k Davčovi. Líbali se a Mery mu dělala dobře přes kraťasy. Na Davidovi bylo vidět, že by chtěl i něco malinko víc. Mery mu polibkama přes hruď a břicho skončila až u Davči. David si poposedl a stáhl si kraťasy ke kolenům. Mery mu začala dělat dobře i pusou a David si to neskutečně užíval. Mery mu to chvilku dělala rychle, pak zase pomalu. David trošku zakňučel se slovy.
D: ,,Láskoo.. Nenetrap mě prossím."
Mery se usmála a začala mu dělat rychle dobře.
D: ,,Jo...jo.. Uuuž." vzdychl David a udělal se něco Mery do pusy a něco sobě na břicho. Utřel se a sedl si zpátky do postele společně i s Mery.
D: ,,Byla si skvělá. Teď je řada na mě."
M: ,,Děkuju." usmála se a čekala co David vymyslí.
David Mery sundal tričko a začal jí líbat na prsou a přitom jí dráždil. Potom přešel až dolu. Začal Mery dělat dobře pusou a Mery malinko vzdychala. Následně do ní zasunul dva prsty a dělal jí dobře. Přesně jako Mery zrychloval a zpomaloval. Mery vzdychala pravidelně a David věděl, že brzo bude. Mery vzdychala dostatečně a David přestal.
M: ,,Nee! Davidee.. Už jsem skoro byla." zamračila se.
D: ,,To máš za to."
Nakonec to David dodělal a lehl si k Mery.
D: ,,Bylo to skvělý."
M: ,,To jo teda."
Chvilku se ještě líbali, potom se k sobě přitulili a usnuli.