M: ,,Jakej?"
D: ,,No, mám svůj byt, sice v něm nebydlim, ale mám ho pro to,kdybych se chtěl odstěhovat. No a napadlo mě jestli by ses nechtěla přistěhovat ke mě?"
M: ,,Já nevím Daví, nevím co mi na to řekne máma a navíc tam chodím i do školy a nevim jak by mi to uznali s přestupem."
D: ,,Netlačím na tebe, jen mě to napadlo. Když nechceš, tak ne."
M: ,,Domluvím se s mámou a dám ti vědět jo?"
D: ,,Jasně, to nespěchá."
Druhej den Mery odjela zase domu.
M: ,,Jsem doma."
Mm: ,,Ahoj Maruško. Jak jste se měli?"
M: ,,Jo fajn. Kde je Andyna a on?"
Mm: ,,Andy je ve škole a Pavel je v práci, proč?"
M: ,,Já se tě na něco chci zeptat."
Mm: ,,No, povídej."
M: ,,David mi nabídl to, že bych se k němu mohla nastěhovat. A já bych chtěla."
Mm: ,,No to v žádnym případě! Doděláš školu a pak si jdi kam chceš, ale dokud nemáš školu, tak nikam."
M: ,,Dodělala bych si jí tam."
Mm: ,,Řekla jsem ne!"
M: ,,Jasný... A kdyby to chtěla Andrejka, tak se oba dva poserete a ještě dneska by tam byla co?!" zabouchla za sebou dveře od pokoje.
Mm: ,,Co si to dovoluješ?!" vlítla do pokoje.
M: ,,Nic si nedovoluju, jen říkám pravdu. To si tak slepá, že nevidíš, že je tak moc rozmazlená?! Všechno jí kupujete, já si na to musim vydělat. Když jí nechci pomoct, tak jsem za tu špatnou zase já, ale to, že mi schválně leze do pokoje, když se bavim s Davidem nebo když tady byl je tobě i jemu úplně, ale úplně u prdele! Mě to furt nebaví. A když na ní začnu řvát, tak se jí zastáváte, že ona je ještě malá. Prd malá, je to rozmazlenej a zákeřnej fracek!"
Mm: ,,Není, je jen jiná no."
M: ,,Skvělý! A jsme zase u toho! Nebaví mě to! Prostě jedu k Davidovi!"
Mm: ,,Ať tě to ani nenapadne!"
M: ,,Pozdě! Nebudu tady v jednom bytě s takovym malym rozmazlenym hajzlem!"
Mery mamka odešla z pokoje a Mery zavolala Davidovi.Tak co? Pochopí to nakonec i Mery mamka, že Andy je jen rozmazlená nebo bude dál dělat, že se nic neděje a Mery jen "žárlí"..