Promiň mi to, lásko

245 7 2
                                    

Mery vešla a všude na zemi byly poházený květy z růží.
D: ,,Já jsem se ti chtěl omluvit za to jakej jsem na tebe byl hnusnej, ale já toho kluka nemám rád. Stejně jako ty nemáš ráda Andy. V tomhle ohledu ti rozumim. Je to malej rozmazlenej harant, nic víc. Promiň mi to, lásko." podal jí puget růží a objal jí.
M: ,,Děkuju, ty si můj truhlík viď?" zasmála se a dala mu pusu. ,,A proč si mi to neřekl?"
D: ,,Já nevím. Promiň, mrzí mě to." objal jí.
M: ,,Už si se omluvil dost." objala ho taky.
Oba se vykoupali, zalezli si do postele.
D: ,,Zejtra tě vezmu kam budeš chtít, abysme si to vynahradili oba dva jo. Já za to, že jsem na tebe byl hnusnej a ty, že si se musela starat o Adama."
M: ,,Dobře." lehla si mu na hruď.
D: ,,Asi chceš slyšet proč ho nemám rád co?"
M: ,,Nenutím tě do toho."
D: ,,Začalo to asi před 2 měsícema. Máma začala chodit s Danem a byl tam i ten harant. Musel jsem si s nim hrát a dávat na něho pozor, jenže mě to nebavilo. Nemám rád malý děti.. No hrál si, jenže mi začal zdrhat a rozbil si hubu. Neuklidňoval jsem ho a ještě ho seřval, že dobře mu tak. Neměl mi zdrhat, hajzl mrňavej. Proto šel hned k tobě a ne ke mě. A navíc jsem dostal zjebáno od mámi i od Dana."
M: ,,Tak to chápu, přesně tohle jsem zažívala s Andynou.. Hele, zajedeme někdy za mámou?"
D: ,,Jo, klidně."
M: ,,Koukám, že tohle máme společný."
D: ,,To jo a až budeme mít spolu škvrně, tak takovej hajzl nebude. Nechci aby takovej byl."
M: ,,Nebude, to se neboj." zasmála se Mery. Ještě chvilku si povídali, potom Mery usnula na Davidovi a ten chvilku po ní. Oba dva spali až do rána.

Vztah na dálkuKde žijí příběhy. Začni objevovat