Davide!!

309 9 1
                                    

David se ráno probudil jako první, přesně tak jak usnul. Mery na něm ležela a spokojeně spala. David si vzal telefon a vyfotil. Potom odložil telefon a začal probouzet Mery.
D: ,,Princezno." hladil jí po tváři a dával jí pusu do vlasů. Mery ale nic. ,,Princezno vstáváme."
Mery procitla a vzbudila se.
D: ,,Noo hurá." zasmál se David.
M: ,,Co?" usmála se a dala Davidovi pusu.
D: ,,Jsem tě budil a až na podruhý si se probudila.
M: ,,Se mi na tobě úžasně spí no. Za to nemůžu." zasmála se Mery.
D: ,,Já nic neříkám a nestěžuju si, jsem rád, že se ti na mě dobře spí." začal Mery líbat.
M: ,,Počkej teď?"
D: ,,No, nechceš?"
M: ,,Jo, ale je tu tvoje máma ne?"
D: ,,Já nevim asi jo. Tak aspoň pusu."
Mery mu jí dala.
D: ,,Ještě jednu nebo radši dvě."
Mery se zasmála a dala mu je.
D: ,,A nebo víš co?" zasmál se, dal na stranu peřinu a vzepřel se nad Mery. Začali se líbat. Mery mu dala obě ruce za krk a David jí dal jednu ruku na nohu, kterou si Mery na něho dala. David jí rukou sjel až na zadek a párkrát ho zmáčknul. Najednou se rozlítly dveře.
P: ,,Pardoon.. Já jenže už jdu."
D: ,,Sakra mami! To neumíš klepat?!"
P: ,,Pardon." vycouvala z pokoje a zavřela dveře. David se na Mery podíval a zasmáli se.
D: ,,Furt lepší, než kdyby nás chytla přitom a v tom nejlepším."
M: ,,Ježiš, to by byl trapas, jak Brno."
D: ,,No to jo teda. By bylo horší kdybych se lekl a nechal ho v tobě."
M: ,,No to by si dostal, to si piš. Máma by mě asi zabila a já tebe, ale dáváš si pozor, že jo?"
D: ,,Jasně."
M: ,,Davide!!"
D: ,,Ale fakt, nejsem debil, samozřejmě, že jo. Fakt."
M: ,,Já ti věřim, ale fakt se bojim, dítě chci, ale ne teď. Dávej si pozor, jo? Kdyžtak si vem ochranu jo?"
David se na Mery podíval jestli se nezbláznila a pak spustil.

Co David Mery řekne? 🤔

Vztah na dálkuKde žijí příběhy. Začni objevovat